NOD-lijst December 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Secret Promise, 30 okt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    316
    284
    63
    Vrouw
    Vandaag 7dpo.. moest me vanmorgen bij de appie wel inhouden om geen testen te kopen hoor :roflmao: Maargoed, heb het niet gedaan.. op naar zaterdag! Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, ga ik testen.

MooseIsLoose, Wishfull123 en Secret Promise vinden dit leuk.
  2. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Ik heb ook echte testdrang haha. Gisteren toch maar wat testjes besteld, ze zijn flink in de aanbieding bij Amazon. Ze komen donderdag pas binnen:oops:
    Ik heb zaterdag ook mijn NOD....

MooseIsLoose en Secret Promise vinden dit leuk.
  3. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.882
    2.734
    113
    Vrouw
    Ik krijg al testdrang van jullie berichtjes.. heb nog geeneens m'n eisprong gehad:roflmao::roflmao: Spannend meiden!

Demi88, Wishfull123, bonvb en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    316
    284
    63
    Vrouw
    En ik krijg weer testdrang van het idee dat testen in de aanbieding zijn :roflmao: een kinderwens en black friday.. slechte combi :|:roflmao: maar nee, ik ga me dit keer ECHT inhouden :rolleyes:

Demi88, Wishfull123, Nicetomeetyou en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Hahahaha ik moet lachen om dit bericht

Secret Promise vindt dit leuk.
  6. Marilou90

Marilou90 Lid

24 okt 2024
    12
    19
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal!

wat spannend allemaal! Ik zou ook graag mee schrijven. Mijn ovulatie test was vrijdag positief. Mijn nod zou 7 december zijn..? Wanneer zou mijn eisprong geweest zijn? Uiterlijk zondag toch?

sorry voor de vele vragen ik lees graag met jullie mee ❤️

Bijgevoegde bestanden:

MooseIsLoose, Wishfull123 en Secret Promise vinden dit leuk.
  7. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier nog ongesteld dus nog lang niet testen, haha.

Kreeg vandaag wel een rot brief van het uwv. Na mijn miskraam is mijn werk mij vergeten eruit te halen. Dus kreeg net een brief van uwv dat mijn zwangerschapsuitkering per vandaag in gaat.... Dus zou eigenlijk vandaag met verlof gaan als het niet uit was gedraaid op een miskraam. :( mijn werk wist het al, omdat we met 8+1 een goede echo hadden gehad... En met 10+4 kwam de miskraam dus op gang. Hartje was met 8+5 gestopt.

Morgen dus maar achteraan gaan, want geen zin in gezeik.

8. Secret Promise

19 jul 2012
    2.882
    2.734
    113
    Vrouw
    Welkom, leuk dat je mee wilt schrijven:) Je ovulatie was dan waarschijnlijk zaterdag, maar uiterlijk zondag idd! Toitoitoi:D

9. Secret Promise

19 jul 2012
    2.882
    2.734
    113
    Vrouw
    Ah wat naar.. kan mij voorstellen dat dit even flink confronterend en verdrietig was:( Vervelend om daar nu nog achteraan te moeten..

10. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Naar zeg, super vervelend dat ze dat niet gewoon gelijk hebben geregeld... toch weer confronterend dan he, sterkte!

11. Lois93

Lois93 Actief lid

1 feb 2020
    326
    244
    43
    Vrouw
    Pffj hier ook lekker onduidelijk. Mijn miskraam is opgewekt met medicatie in het laatste weekend van oktober. Afgelopen donderdag had ik de controle echo. Die ochtend nog getest en deze test was nog steeds licht positief. Maar ik had ook het gevoel dat mijn menstruatie die ochtend startte. Ik dacht echt dat mijn lijf het zelf weer op ging pakken. Maar wat bleek tijdens de echo, toch nog wat restweefsel. En als 'cadeautje' een soort cyste bij m'n eierstok van zo'n 6 bij 5 cm.. ze denken een onschuldig soort bloedinkje wat vaker ontstaat bij een eisprong. Binnenkort zou ik dit restweefsel moeten laten verwijderen, met medicatie of met een soort grijpertje onder plaatselijke verdoving. En over enkele weken een echo om te controleren wat die cyste doet.

Maar nu het rare.. volgens mij worden mijn testen weer donkerder. Ik heb af en toe wat bruinverlies/of bloed bij het afvegen. Ook heb ik meer kramp onderin. Dit heb ik verder de laatste weken niet gehad. Ben helemaal in de war.. wat is m'n lijf aan het doen.. of is dat 'restweefsel' wat ze gezien hebben alweer een hele prille zwangerschap.

12. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Nou ik denk dat dit bij mij ook het geval is! Nog een licht positieve test maar ook mega vruchtbaar slijm, allerlei lichamelijke tekenen dat ik in de komende dagen een eisprong heb.
    Kan het niet bevestigen met ovulatietesten, maar verder is het wel heel duidelijk :thumup:

Secret Promise vindt dit leuk.
  13. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat je meeschrijft! Met 39 ben je nog geen fossiel hoor! (Toch???? Ben zelf net 38:roflmao:)
    Spannend een vierde kindje, maar ook heel gezellig en leuk om het nog een keer mee te mogen maken.
    Was je dan de vorige kindjes snel zwanger?
    Succes deze maand, hopelijk is het snel raak!

FHAM090519 vindt dit leuk.
  14. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Het gaat opschieten voor jou!:D

PippaLotta vindt dit leuk.
  15. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Nou wat ontzettend slecht! Dat is wel een hele nare misser zo'n brief. Niet netjes:$

16. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Wat naar van je miskraam en dan zo'n nare nasleep. Heel herkenbaar en zo'n verdrietige tijd waar je in zit. Je wilt door maar kunt dat niet....
    Hoe ver was je zwanger?
    Als de miskraam in de laatste week van oktober werd opgewekt, is het nu wel snel om al positief te testen van een nieuwe zwangerschap. Zou het verschil in testen nog kunnen liggen aan het moment van testen of de concentratie van je urine?
    Dikke knuffel voor jou❤️

17. Secret Promise

19 jul 2012
    2.882
    2.734
    113
    Vrouw
    Oh dit bericht helemaal gemist! Jij ook welkom en leuk dat je mee schrijft :D Super leuk een 4e kindje! Heel veel succes:thumup:

18. Secret Promise

19 jul 2012
    2.882
    2.734
    113
    Vrouw
    Ojee wat ingewikkeld! Zeker als het eventueel een nieuwe zwangerschap kan zijn.. Kan je het nog overleggen/navragen bij het ziekenhuis?

19. bonvb

bonvb Actief lid

28 nov 2021
    314
    405
    63
    Vrouw
    Yes, hier vandaag een flink oplopende ovulatietest. Nog geen piek, maar die verwacht ik dan morgenochtend wel. Gisteren hebben we het al gezellig gemaakt en morgen nog een keer (hopelijk haha). Nu cd16, dus dat zou inhouden ovulatie op cd18 ongeveer, dat is al beter dan de vorige cyclus toen het pas op dag 20 ofzo was :D

20. FHAM090519

1 dec 2018
    36
    16
    8
    Vrouw
    haha ja dat snap ik! Knap van je dat je je hebt ingehouden, ik had me voorgenomen om deze maand geen ovulatie testen te doen..
    nou ik ben al 3 dagen aan het testen :p

Hoop dat je zaterdag een positieve test in handen hebt!

Deel Deze Pagina