NOD-lijst Februari 12+ mndn

Discussie in 'NOD forum' gestart door pinkmylife, 6 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkmylife

pinkmylife Niet meer actief

♡ NOD-lijst heel Februari ♡
    Voor meiden die al langer dan 12 maanden bezig zijn.

1 t/m 10 Februari (1)
    Pinkmylife - 04-02 - 1e kindje - 25 jaar - Ronde 22 MMM

11 t/m 20 Februari (0)

21 t/m 28 Februari (0)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 1

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Handig, lijst voor februari! Ik meld me ook. Nod weet ik nog niet omdat ik nu utro ga gebruiken ;) maar ik mag op 1 t/m 10. Ronde 12, 2e kindje

3. pinkmylife

Welkom op de lijst ;) 1e ronde Utro, spannend! Zal nu nog een rustige lijst zijn. Valt niet veel te beleven tot de eisprong :)

4. pinkmylife

1 t/m 10 Februari (2)
    Pinkmylife - 04-02 - 1e kindje - Ronde 22 MMM
    Baby dream ??-02 - 2e kindje - Ronde 12

11 t/m 20 Februari (0)

21 t/m 28 Februari (0)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 2

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Wil je op de lijst? Vul de lijst zelf aan. Kan je het niet zelf? Reageer dan met je gegevens en vraag of een lid je aan het lijst wilt voegen.

5. Baby dream

Haha, ja de eerste periode van de cyclus is boring! Hier nu pas op dag 2.. dus nu eerst de menstruatie maar uitzingen :p.. dan weer beginnen met zo nu en dan klussen en dan opzoek naar het eitje en goed aan de klus :D! Pas dan begint het spannend te worden haha. Wachten duurt lang!

6. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mag ik me hier ook aanmelden.. Bella28.. 29 jaar.. 2e kindje.. NOD 5 febr..
    Nu 2 jaar en 3 mnd bezig voor een wondertje waarvan 1 jaar aan de clomid.. ziekenhuis..In februari gaan wij over naar een vruchtbaarheidskliniek een uur bij ons vandaan..

7. pinkmylife

1 t/m 10 Februari (3)
    Bella28 - 05-02 - 2e kindje - Ronde 27

11 t/m 20 Februari (0)

21 t/m 28 Februari (0)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 3

Wil je op de lijst? Vul de lijst zelf aan. Kan je het niet zelf? Reageer dan met je gegevens en vraag of een lid je aan het lijst wilt voegen.

8. pinkmylife

Is inderdaad boring maar vind de tijd tot eisprong wel snel gaan ;) daarna begint het stomme wachten..

Tuurlijk mag je dat, welkom! Jij ook al lang bezig helaas.. Hopelijk word dit de laatste nod-lijst voor ons allen :)!!

9. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Hallo dames,

Ik meld me ook weer aan voor deze lijst.
    Zou iemand mij willem toevoegen?
    Aanne88 - 1e kindje - ronde 14

Nod nog niet bekend!

Bedankt!

10. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Mag ik me hier ook aanmelden?

7 februari-Nog anoniem-38 jaar-1ste kindje-ronde 14 (MMM)

Ben vannacht ongesteld geworden was 2 dagen overtijd. Vanaf deze cyclus ga ik de MMM in voor vruchtbaarheidsonderzoek. 7 februari is mijn nod, op mijn verjaardag, dus hoop op een mooi verjaardagskadootje.

11. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Als iemand mij toe zou willen voegen op de lijst heel graag. xMaaike - 08-02 - ronde 12 - eerste kindje.

Mijn vriend en ik hebben komende week een afspraak bij de huisarts om onderzoek te laten doen. Spannende tijd tegemoet dus, maar we gaan er allebei voor en we zien wel wat er uit de onderzoeken gaat komen.

@nog anoniem Mijn Nod is ook op mijn verjaardag toevallig, hopen op het mooiste verjaardagscadeautje ooit.

12. Nog anoniem

Dat zou zeker een mooi verjaardagskadootje zijn, en nog mooier is dan dat ik dan uitgerekend zou in vlak voor de verjaardag van mijn vriend.

Dus jij gaat ook vruchtbaarheidsonderzoeken laten doen. Spannend hoor. Voor mij gaat het feest nu ook beginnen. Morgen bellen om een afspraak te maken voor een echo op de 10e cyclus dag dan gaan ze een follikelmeting doen. Dat doen ze een paar keer tot de eisprong. 3e dag van de cyclus (dinsdag) moet ik bloed laten prikken en een week na de eisprong weer om hormoonwaardes te meten. Vriendlief moet een potje sperma inleveren. Ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen.
    Hoe oud ben je als ik vragen mag? En hoe oud is je vriend?
    Wanneer precies heb je de afspraak staan?

13. pinkmylife

1 t/m 10 Februari (5)
    Bella28 - 05-02 - 2e kindje - Ronde 27
    Nog anoniem - 07-02 - 1e kindje - ronde 14 MMM
    xMaaike - 08-02 - 1e kindje - Ronde 12

11 t/m 20 Februari (0)

21 t/m 28 Februari (0)

Datumloos (1)
    Aanne88 - 1e kindje - ronde 14

Buiten de lijst (0)

Totaal: 6

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

14. pinkmylife

Aanne88; Welkom!

Nog anoniem & xMaaike; Welkom dames! Wat toevallig! En heyy, dat zou super zijn he hoop voor jullie dat het een geweldig verjaardagscadeau word ;) veel succes met de onderzoeken. Ik weet hoe slopend het kan zijn. Hoop dat het bij jullie vlotjes gaat en dat jullie niet veel ziekenhuisbezoeken nodig zullen hebben :)

15. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dinsdag heb ik afspraak staan. Mijn vriend moet ook sperma inleveren, wat de huisarts bij mij gaat onderzoeken weet ik nog niet. Het is echt de eerste afspraak voor ons, heb enkel de assistente nog maar gesproken die meedeelde dat hij z'n sperma mee moet nemen. Ik ben zelf 23 en mijn vriend is 27. In december heb ik een vroege miskraam gehad met 4w4d, dus we blijven hoop houden dat het wel een keer blijvend lukt.

Spannend, zo'n hoop onderzoeken. Hoop dat er wat concreets voor je uitkomt waar jullie mee verder kunnen.

16. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Baby2017-24 jaar - 1e kindje - ronde 31 MMM
    13 Februari

17. Nog anoniem

Thnx pinkmylife

XMaaike wat de huisarts verder doet weet ik niet, ik had de huisarts gebeld en meteen een verwijzing gevraagd dus mijn eerste afspraak was bij de gyneacoloog. We moesten allebei een vragenlijst invullen en ik kreeg een echo en uitstrijkje. Uitstrijkje was niet goed dus heb me eerst moeten laten behandelen. Gelukkig was de uitslag daarna wel goed. Nu heb ik op 18 januari een afspraak staan voor een eerste follikelmeting. Morgen moet ik bloed laten prikken om hormoonwaardes te onderzoeken.

18. Baby dream

Welkom nieuw dames!

Bleh, zit op cd 5, nog steeds best behoorlijk ongesteld. Wachten duurt zo lang....

19. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat naar dat het uitstrijkje niet goed was, gelukkig dat hij dan nu wel goed is. Welke hormoonwaardes gaan ze onderzoeken? FSH? Ik vind morgen best wel spannend, maar ik kijk er toch ook naar uit. Het is toch weer een begin van iets nieuws.

20. Nog anoniem

Bekijk bijlage 522876
    Deze hormoonwaardes gaan ze onderzoeken.

Ik vind het ook spannend maar heb er ergens ook wel zin in. Eindelijk ga ik antwoorden krijgen, hoop ik.

Deel Deze Pagina