Hier alle onderzoeken achter de rug. Ook begin vd cyclus moeten prikken. Zo kunnen ze ook zien of je bijv vroeg in de overgang bent, hier gelukkig alles oke. Progesteron wordt week na je eisprong geprikt, bij mij was dat dus drie cycli achter elkaar te laag, wel kans op zwangerschap maar wel minder. Daarom krijg ik mu utro. Succes meiden met de onderzoeken!
♡ NOD-lijst heel Februari ♡ Voor meiden die al langer dan 12 maanden bezig zijn. 1 t/m 10 Februari (5) Pinkmylife - 04-02 - 1e kindje - Ronde 22 MMM Bella28 - 05-02 - 2e kindje - Ronde 27 Nog anoniem - 07-02 - 1e kindje - ronde 14 MMM xMaaike - 08-02 - 1e kindje - Ronde 12 Baby dream ??-02 - 2e kindje - Ronde 12 11 t/m 20 Februari (1) Baby2017 - 13-02 - 1e kindje - ronde 31 MMM 21 t/m 28 Februari (0) Datumloos (1) Aanne88 - 1e kindje - ronde 14 Buiten de lijst (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Vul de lijst zelf aan. Kan je het niet zelf? Reageer dan met je gegevens en vraag of een lid je aan het lijst wilt voegen.
Welkom baby2017! Hmm ik moet nooit begin van de cyclus bloedprikken. Meestal pas op cyclusdag 10/11 t/m eisprong. Hoef ook geen bloed meer te prikken na eisprong. Dat doen ze maar 2/3 keer. En als alle keren je waardes goed zijn dan doen ze het niet meer Ben ook nog behoorlijk ongesteld blehhh.
Dat is dus precies wat mijn gevoel de hele tijd zegt, dat de hormoonwaardes niet goed zijn en ik daarom een vruchtje niet kan vasthouden. Heb namelijk al meerdere keren licht positieve testjes gehad op verschillende merken maar die waren op de NOD dan weer omowit . Deze keer was ik bijna 3 dagen overtijd ook weer met tuurtestjes. Bloed nu ook heviger met meer stolsels. Dus heb het idee dat er nu, en al vaker, wel een beginnende zwangerschap is geweest maar dat het slijmvlies kort na de innesteling toch wordt afgebroken. Maar goed das een gevoel, de onderzoeken moeten dat uitwijzen. Ben benieuwd of mijn gevoel gelijk heeft.
♡ NOD-lijst heel Februari ♡ Voor meiden die al langer dan 12 maanden bezig zijn. 1 t/m 10 Februari (5) Pinkmylife - 04-02 - 1e kindje - Ronde 22 MMM Bella28 - 05-02 - 2e kindje - Ronde 27 Nog anoniem - 07-02 - 1e kindje - ronde 14 MMM xMaaike - 08-02 - 1e kindje - Ronde 12 Baby dream ??-02 - 2e kindje - Ronde 12 Chats - 10-02 - 1e kindje - ronde 30 - MMM 11 t/m 20 Februari (1) Baby2017 - 13-02 - 1e kindje - ronde 31 MMM 21 t/m 28 Februari (0) Datumloos (1) Aanne88 - 1e kindje - ronde 14 Buiten de lijst (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Vul de lijst zelf aan. Kan je het niet zelf? Reageer dan met je gegevens en vraag of een lid je aan het lijst wilt voegen.
Dank je pinkmylife voor de tip! (Voor deze topic) nog anoniem spannende tijd voor je! Hopelijk snel antwoorden. Ben benieuwd. Ook hier binnenkort weer naar de gynaecoloog. We starten dan met iui. Dus spannend jaar voor de boeg.
Dames ik ben een beetje overslag. Ik vraag mij eigenlijk af welke onderzoeken hebben jullie al gehad ? Ik begin deze ronde met eerste IUI zonder hormonen eigen cyclus. Ik heb er weinig vertrouwen in 😥. Heb zo de neiging om alles op te geven mijn huwelijk en alles
Geen dank! Ik kon meestal in andere nodgroepjes niet mee kletsen omdat de meeste in ronde 1 t/m 6 ongeveer waren. Kan ik moeilijk over behandelingen en dergelijke beginnen terwijl zij er niks vanaf weten. Dus heel fijn zo'n nodgroep! Ik voel me ook heel vaak zo. Vooral als ik dan weeeerr hoor dat meiden in mijn omgeving zwanger zijn,, of zelfs als ze "perongeluk" zwanger zijn geraakt. Doet soms zo pijn. En wij maar zoveel moeite doen, ziekenhuis in en uit, eventueel hormonen gebruiken, letten op wat we eten/drinken, dag en nacht mee bezig zijn.. Ben blijkbaar best sterk maar soms kom je echt op zo'n punt dat je alles en iedereen wilt opgeven en nergens zin meer in hebt. Maar daarna denk ik: Zo kom ik er helemaal niet? Ik lees wel eens in andere nodgroepjes of andere topics dat sommige meiden alsnog zwanger raken na een hele lange tijd. Dat geeft me dan weer hoop. We moeten sterk blijven dames. Ik hoop dat iedereen in dit groepje eindelijk op roze mag. Wij hebben het verdient!
Zo wat een lang tekst van mij! moest er even uit hihi Baby2017; ik heb een hsg gehad. Eileiders waren doorgankelijk en baarmoeder zag er goed uit. Man heeft 3 keer een zaadtest gedaan. Was ook prima (boven gemiddeld) bloedgetest op hormoonwaardes (beide) was ook prima. Ik wilde een laparoscopie laten doen, voor de zekerheid, maar als we dat zouden doen zou ik in de zelfde maand geen IUI behandeling mogen doen dus die hebben we maar niet gedaan. Maar mocht ik na 5/6 IUI's niet zwanger raken dan gaan we het alsnog doen. En natuurlijk veel echo's gehad of mijn follikels goed groeiden & bloedtest voor eisprong gehad. Zag er ook allemaal goed uit. Wij hebben eigenlijk geen reden waarom het niet lukt En wat hebben jullie (en de andere dames) allemaal gehad? Is er een oorzaak gevonden?
Verwijzing opgehaald.. wij gaan naar Nij Geertgen! Het ziekenhuis wil me nog een jaar clomid laten slikken.. mar voor mijn gevoel duurt t lang en gebruik t al een jaar!! Zonder resultaat en daarvoor al een jaar en 3 mnd zelf aan t aan klungelen.. we gaan voor de second opinion
Hier hetzelfde gevoel in andere topic gehad! Mag ik vragen waarom ze alsnog een lapraroscopie willen doen? Dat doen ze toch alleen als ze iets openmaken/verwijderen? Dat heb ik nml gehad..... ze zagen dat de vloeistof niet goed door de eileider ging en daarom een laparoscopie gehad waarbij ze 1 eileider open hebben gemaakt en de ander is verwijderd. Bij mijn man geen problemen. Komende periode gaan we toch beginnen met iui omdat het nu te lang gaat duren......
Die momenten hebben we allemaal! Ik vond het vooral heel moeilijk dat 'het probleem' bij mij ligt en mijn man niets mankeert...... Als ik dit uitspreek zegt hij altijd: Het is een wens van ons 2, dus ook ONS probleem! ( ipv mijn probleem) Het motiveert mij altijd als er weer 'iets gebeurd'; zoals binnenkort iui. Ik kan heeeeel slecht tegen het wachten. Zoiets als: ga het nog maar een half jaar proberen pffffffff ik heb liever dat er iets gebeurd.... Waarom heb je er zo weinig vertrouwen in?
Hallo dames, Ik praat graag mee. Loeselein, 29 jaar, 1e kindje, nod gok ik op 9 februari, zou iets eerder kunnen. Dit wordt ronde 15 geloof ik. Laatste ronde voor IUI. We hebben inmiddels allerlei onderzoeken gehad en alles lijkt goed. Volgens de fertiliteitsarts is onze kans om natuurlijk zwanger te worden 29%. Omdat dit lager is dan de grens van 30% die zij als standaard hanteren, zouden we mogen starten met behandeling of nog zelf blijven proberen tot september. Wij kozen voor IUI. Ben nu het ongesteld dus deze cyclus doen we nog op de normale manier daarna starten met IUI met hormonen om eigroei te stimuleren. Hoop natuurlijk dat het niet nodig is dus vol goede moed deze ronde in. Succes dames!
@Bella28 ik lees dat jullie naar Nij Geertgen gaan. Wij gaan daar ook heen. Hebben jullie al een afspraak gemaakt?
Goedemorgen dames, Wel lief dat jullie ook zo openhartig zijn en wij hebben allemaal de zelfde wens... Ik heb echo's,bloedonderzoeken HSG onderzoeken gehad dit allemaal in 2016. 2015 2x een miskraam. Zaad onderzoek ook goed. Dan vraag ik mij af ligt het dan niet aan mij ??? Zo onzeker en zo angstig 😥 Deze maand eerste IUI
Ik heb zoiets van stel IUI lukt ook niet dan ben ik bereid om naar België of Duitsland te gaan voor ivf als het zo ver is wat ik niet hoop
Je hebt per maand maar 15-20% kans om zwanger te raken. Ook al doe je alles volgens het boekje. Dit kun je niet zelf bepalen.... De natuur een handje helpen kan maar geeft geen garanties! Stress is ook een factor die mee speelt..... Probeer met 1 ding tegelijk bezig te zijn. Eerst de iui afwachten en dan pas nadenken over de volgende stap. Begrijp me niet verkeerd maar probeer te ontspannen..... dat is altijd goed voor je lichaam !