NOD-lijst Februari 12+ mndn

Discussie in 'NOD forum' gestart door pinkmylife, 6 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

Chats Niet meer actief

Welkom! Fijn dat alles goed is!
    Wij starten waarschijnlijk binnenkort ook met iui met hormonen.
    Hoop idd dat het voor jullie niet nodig is!
    Waarom ( als ik vragen mag) krijg je hormonen en welke?

2. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Chats je bent een schat en hoop dat je snel zwanger raakt. Mag ik jou een prive bericht sturen? Inderdaad stress is ook een factor wat heel belangrijk is. Ontspannen ontspannen en nog eens ontspannen. Soms raak ik de draad echt kwijt en weet ik echt niet wat ik wil...

Ik denk dat dit bij heel veel vrouwen is, die ook zo lang bezig zijn als ik of zelfs langer bezig zijn...

3. xMaaike

xMaaike Lid

3 mrt 2016
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    @pinkmylife. Ik herken zoveel in dat stukje wat je hebt geschreven over per ongeluk zwangeren. In mijn omgeving is dat ook vaak het geval en het is gewoon frustrerend soms.

Vandaag naar de huisarts geweest, en hij heeft een doorverwijzing afgegeven voor de gynaecoloog.
    Ik heb gebeld en we hebben over twee weken de eerste afspraak. Ik ga naar het Erasmus MC, iemand daar wel eens verhalen over gehoord?

4. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik me toevoegen, danielle 26 jaar, ronde 52 voor 1e kindje.. wilde nooit naar HA, maar gaan volgende week zaadonderzoek doen en daarna mij laten checken... wel spannend en tegelijkertijd ontmoedigend... wilde gewoon zonder gedoe zwanger worden, maar niet weggelegd.

5. Loeselein

Loeselein Actief lid

23 mei 2016
    183
    10
    18
    Ik krijg hormonen omdat dit door de kliniek werd aangeraden, zou de kans van slagen vergroten en een eventuele kleine afwijking corrigeren. Volgens mij puregon, of zoiets. Prikjes iig. Krijg binnenkort meer uitleg. Welke krijg jij en waarom?

6. Chats

Chats Niet meer actief

@ baby2017 tuurlijk mag dat!

Ik merk bij mezelf dat het vaak periodes zijn. Het ene moment geloof ik dat alles goed komt en de volgende periode ben ik er van overtuigd dat ik nooit kinderen zal krijgen

@ xmaaike spannend!! Fijn dat je zo snel terecht kan! Sorry ik heb geen ervaring met dat ziekenhuis

@ Daantje1990 jeetje... wat een geduld heb jij gehad. Respect!!
    Ik vond het zelf prettig de stap te hebben gemaakt. Achteraf gelukkig niet voor niets! Het bleek dat ik zonder operatie nooit zwanger zou raken.
    Hopelijk vinden ze iets wat heeeel makkelijk te verhelpen is. Spannend hoor!

7. Chats

Chats Niet meer actief

Ik krijg alle informatie binnenkort. Dus sorry, geen idee.
    Ik heb maar 1 eileider en onregelmatige cyclus.

8. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Hi ladies! Ik lees wel mee maar lukt me niet om steeds te reageren. Fijn om de babbelen met dames die ook al wat langer (of veel langer...) bezig zijn...Hopelijk veel roze deze maand!! :)

Hier een hsg gehad, spermaonderzoek, 3 cyclus analyses (eisprong volgen en baarmoeder slijmvlies opmeten) verschillende bloedonderzoeken.. alles is goed, alleen blijft mijn progesteron eigenlijk te laag, heb wel een eisprong, maar met te laag progesteron is kans op zwangerschap gewoon geringer. Daarom nu starten met utrogestan.. spannend!;)

9. manaolana

manaolana Niet meer actief

He meiden, ik lees hier al stiekem mee omdat de kans dat ik me in de loop van de maand hier moet aansluiten groter is dan dat dat niet hoeft... Vind het in ieder geval superfijn om te zien dat mijn initiatief een mooi vervolg heeft gekregen en dat iedereen extra steun bij elkaar vindt! Ik zie nu ineens veel meer dames die de NOD-lijsten een beetje vermeden, fijn dat we nu toch met elkaar kunnen praten. Wellicht tot na mijn NOD op 21 januari en voor nu alvast succes en plezier gewenst deze maand!

10. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    dames ik ga iets nu zeggen wat misschien niet eens bestaat...

Ik begreep net van een vrouw als je Vaak miskraams hebt dat je dit in Marokko kunt voorkomen met een ijzerspalk ofzo ik weet niet hoe dit heet en ik vroeg mij af of dit wel überhaupt wel bestaat

11. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Baby2017 nee heb ik nog nooit van gehoord.. neemt niet weg dat het zou kunnen bestaan natuurlijk ;) maar ik ken het in ieder geval niet..

12. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Cerclage Kom er net achter alleen hier in NL doen ze vanaf 12 weken en buitenland eerder

13. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Bella en Aanne88 Nij geertgen ken ik, wij kennen de vroegere eigenaar ook persoonlijk. Hij weet van onze kinderwens en ik kan vaak bij hem terrecht voor vragen of advies. Wonen jullie er in de buurt? Geertgen is wel goed in ieder geval.

Vandaag cyclus dag 4, gelukkig wordt het bloedverlies minder. Gisteren bloed geprikt. Viel mee ik was snel aan de beurt en ze hadden maar 1 buisje nodig. Nu wachten op de uitslag. Ben benieuwd ik hoor de uitslag ws de 18e met de 1ste follikelmeting.

14. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ja wij kunnen er febr terecht en jullie??

15. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Vandaag cyclusdag 2 en op cyclusdag 9 krijg ik mijn eerste echo. deze maand met IUI beginnen

16. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Welkom allemaal! Fijn dat we elkaar hier allemaal wat meer begrijpen.

Bella28 en Nog anoniem, wij hebben 25 januari onze eerste afspraak. Wij wonen in de buurt daarom gekozen voor Nij Geertgen. Ook veel goede verhalen over gehoord dus ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen. Nof anoniem, wat fijn dat je met hem kunt oraten. Hij zal wel precies weten hoe het een en ander gaat! Wil je zelf niet daarheen of is dat te ver voor je?

17. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Heb je ff pb gestuurd

18. pinkmylife

pinkmylife Niet meer actief

♡ NOD-lijst heel Februari ♡
    Voor meiden die al langer dan 12 maanden bezig zijn.

1 t/m 10 Februari (6)
    Pinkmylife - 04-02 - 1e kindje - Ronde 22 MMM
    Bella28 - 05-02 - 2e kindje - Ronde 27
    Nog anoniem - 07-02 - 1e kindje - ronde 14 MMM
    xMaaike - 08-02 - 1e kindje - Ronde 12
    Baby dream ??-02 - 2e kindje - Ronde 12
    Chats - 10-02 - 1e kindje - Ronde 30 - MMM

11 t/m 20 Februari (1)
    Baby2017 - 13-02 - 1e kindje - Ronde 31 MMM

21 t/m 28 Februari (0)

Datumloos (2)
    Aanne88 - 1e kindje - Ronde 14
    Daantje1980 - 1e kindje - Ronde 52
    Buiten de lijst (0)

Totaal: 9

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Wil je op de lijst? Vul de lijst zelf aan. Kan je het niet zelf? Reageer dan met je gegevens en vraag of een lid je aan het lijst wilt voegen.

19. pinkmylife

Welkom nieuwe dames! Hopelijk ook jullie laatste nod-groepje ;)

@Manaolana: goed idee en initiatief om zo een groep te openen :) je bent altijd welkom in ons groepje, maar hoop natuurlijk dat het niet nodig is!

20. pinkmylife

Ik wilde het zelf laten doen. Puur omdat dat het enige is wat we nog niet hebben laten testen/doen. Hsg heb ik een halfjaar geleden gehad en het zag er allemaal goed uit. Mijn gyn vond een laparoscopie niet nodig maar wilde het wel doen omdat ik het graag wilde.
    Kon je trouwens meekijken tijdens je hsg? Zag je ook echt dat de vloeistof niet door ging?

Deel Deze Pagina