NOD-lijst Februari 12+ mndn

Discussie in 'NOD forum' gestart door pinkmylife, 6 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Hier wordt het nog spannend. Volgens de ene berekening heb ik de 22ste mijn eisprong en volgen's de andere berekening de 24ste. Volgens mijn eigen telling zou ik hem de 23ste moeten hebben. Nadeel Is dat ik de 23ste en de 24ste een nachtdienst heb. Gelukkig wordt het nu dubbel gevolgd, met testjes die ik zelf doe en met echo's. Ik zal mijn vriend na de nachtdiensten moeten bevelen om in bed te blijven hahaa

2. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    @ nog anoniem... ga je ook met IUI beginnen ?

3. Nog anoniem

Nee ik heb eerst vruchtbaarheidsonderzoeken. Ze gaan wel een follikelmeting doen. Ze gaan 2 cyclussen monitoren dmv bloedprikken op hormoonwaardes en dan kijken ze ook of ik een eisprong heb en of het een goede Is geweest. Vraag me niet hoe ze dat zien maar dat weten ze ws dmv de hormoonwaarden. Met de follikelmeting kunnen ze zien of er bijna een eisprong gaat plaatsvinden en ook als die er Is geweest

4. Sweetgirl86x

17 jan 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier!
    Ben 30 jaar en bezig voor ons 1e kindje, nu ronde 15 😕.

5. Loeselein

Loeselein Actief lid

23 mei 2016
    183
    10
    18
    Welkom! Jammer dat jij je ook hier aan kunt melden :( zit je al in de mm?

Ik krijg deze week prikles zodat ik de volgende cyclus met puregon kan starten. Wel spannend, dat prikken! En verder wachten op eisprong, waarschijnlijk tussen a.s. zaterdag en de 28e. Ik hoop op een korte cyclus zodat we snel kunnen starten met IUI.

HSG of iets dergelijks heb ik niet gehad. Volgens de gynaecoloog gaan eileiders niet zomaar dichtzitten en was er bij mij geen enkele reden om te vermoeden dat ze niet doorgankelijk zouden zijn. Als 3 x IUI niets oplevert wordt het nogmaals besproken.

Heel iets anders: ik vraag me af in hoeverre je onbewust 'weet' waarom het niet lukt... wat zegt je gevoel en bleek dat later ook te kloppen? Iemand ervaring?

6. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Loeselein: Ik heb vanaf dag 1 dat we ervoor gingen het gevoel gehad dat het nog heel llang zou gaan duren. Al wist ik toen niet zeker waar het aan lag, gevoelsmatig klopte er iets niet. En dat bleek te kloppen dus, want heb door de lage progesteron wel een kleinere kans op zwangerschap.

Hetzelfde heb ik bij anderen die ik ken. Ik 'voel' vaak aan van die is vast zo zwanger. En ja hoor...

Succes met je prikken! Kan me voorstellen dat het erg spannend is.

7. Nog anoniem

Nou meiden ben net bij de gyneacoloog geweest voor de follikelmeting.
    Hoe groot de follikel precies Was weet ik niet meer maar de gyneacoloog heeft ff gerekend en voorspelde dat ik aanstaande zondag een eisprong zal hebben. De follikel waarin een eitje aan het rijpen Is zit rechts. Links was alles kleiner. Rechts zat ook een tweede iets grotere follikel. Maandag moet ik terug komen voor een tweede echo dan kan ze zien of het eitje daadwerkelijk Is gesprongen. We hebben nu als "huiswerk" om om de dag te vrijen zeker tm zondag.
    Ik heb gevraagd of een thuistest voor mijn vriend ook mag maar dat raadde ze af omdat die onbetrouwbaar zijn.
    En dan, de bloeduitslagen. Mijn lh was hoger dan mijn fsh en dat kan problemen opleveren voor een eisprong. Mocht dat werkelijk zo zijn dat het problemen oplevert dan kunnen ze er wat aan doen. Aangezien ik met lh testjes werk kan het dus in dat ik te vroeg een piek krijg en dus vaak de eisprong mis heb gelopen. Ben nu benieuwd dus wanneer ik mijn piek heb.
    De licht positieve testjes geven wel degelijk een zwangerschap aan. De hele lichte tuurtestjes ook. Ze vertelde dat de natuur veel meer zwangerschappen maakt dan we weten. Maar 1 op de 4 zwangerschappen wordt voor de menstruatie al afgebroken. Daarom adviseerde ze echt te wachten met testen tot wanneer je overtijd bent.
    Een week na de eisprong moet ik weer bloed laten prikken. Ze wil dan ook meteen weten of ik antistoffen van glamydia heb, als ik ooit glamydia heb gehad kunnen de eileiders namelijk verstopt zijn.

8. Nog anoniem

Ik heb onbewust het gevoel dat ik nog niet zwanger ben omdat ik een bevrucht eitje niet kan vasthouden of in ieder geval dat er iets mis Is met de hormoonwaardes. Eerste bevestiging heb ik al. Nu verder kijken of mijn gevoel klopt. Na de onderzoeken weet ik meer

9. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Welkom sweetgirl86x!

Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat het niet meteen zou lukken. Heb ook altijd gezegd hopelijk mag ik kinderen krijgen.

10. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    ♡ NOD-lijst heel Februari ♡
    Voor meiden die al langer dan 12 maanden bezig zijn.

1 t/m 10 Februari (8)
    Daantje1980 - 01-02 1e kindje - Ronde 52
    Pinkmylife - 04-02 - 1e kindje - Ronde 22 MMM
    Bella28 - 05-02 - 2e kindje - Ronde ?? MMM
    Nog anoniem - 07-02 - 1e kindje - ronde 14 MMM
    xMaaike - 08-02 - 1e kindje - Ronde 12
    Baby dream ??-02 - 2e kindje - Ronde 12
    Loeselein - 09-02 - 1e kindje - ronde 15 MMM
    Chats - 10-02 - 1e kindje - Ronde 30 - MMM

11 t/m 20 Februari (1)
    Baby2017 - 13-02 - 1e kindje - Ronde 31 MMM

21 t/m 28 Februari (0)

Datumloos (3)
    Aanne88 - 1e kindje - Ronde 14
    Steef85 - 1e kindje- Ronde 11
    Sweetgirl86x - 1e kindje - Ronde 15

Buiten de lijst (0)

Totaal: 12

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Wil je op de lijst? Vul de lijst zelf aan. Kan je het niet zelf? Reageer dan met je gegevens en vraag of een lid je aan het lijst wilt voegen.

11. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Helaas vandaag ongesteld geworden dus schuif ik door naar februari :( Ik zie nieuwe namen op de lijst staan die ik vorige maand er niet op zag. Welkom, hopelijk hebben we veel steun aan elkaar. Ondanks dat de januari-lijst helaas tot nu toe nog geen roze heeft gezien merk ik dat ik het erg prettig vind om mee te lezen en en schrijven.

Ik heb de lijst bijgewerkt. Bella ik heb vraagtekens bij je rondes gezet omdat je aan gaf dat je niet weet hoeveel rondes je bezig bent en je MMM staat er weer. Sweetgirl ik heb je toegevoegd en even op datumloos gezet aangezien je geen datum vermeld had.
    De rest ga ik van het weekend allemaal rustig terug lezen.

12. pinkmylife

pinkmylife Niet meer actief

#92 pinkmylife, 20 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2017

1 t/m 10 Februari (7)
    Pinkmylife - 02-02 - 1e kindje - Ronde 22 MMM
    Nog anoniem - 07-02 - 1e kindje - Ronde 14 MMM

11 t/m 20 Februari (1)

21 t/m 28 Februari (0)

Datumloos (4)
    Aanne88 - ??-02 - 1e kindje - Ronde 14
    Steef85 - ??-02 - 1e kindje- Ronde 11
    Sweetgirl86x - ??-02 - 1e kindje - Ronde 15

Buiten de lijst (0)

Totaal: 12

Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Wil je op de lijst? Vul de lijst zelf aan. Kan je het niet zelf? Reageer dan met je gegevens en vraag of een lid je aan het lijst wilt voegen.

13. pinkmylife

pinkmylife Niet meer actief

Welkom Sweetgirl en Steef! Hopelijk ook jullie laatste nodgroep :)

Heb mn noddatum iets naar voren gehaald en op t wachtbankje gezet. Nu beginnen de kl*te aftel dagen ... :) een voordeel om in de MMM te zitten is dat je zeker weet dat je ei is geweest omdat ze je opvolgen ;)

Al dames hun ei gespot? Of begonnen met ovulatietesten/tempen? Echo's/bloedtesten? ;)

14. Loeselein

Loeselein Actief lid

23 mei 2016
    183
    10
    18
    Vandaag begonnen met ovulatietesten, cd 12 nu. Ei is bij mij ergens tussen cd 14 en 21. K word wel altijd weer blij van een positieve ovulatietest, alsof t een teken is dat iets iig goed gaat :)

15. manaolana

manaolana Niet meer actief

1 t/m 10 Februari (7)
    Pinkmylife - 02-02 - 1e kindje - Ronde 22 MMM
    Nog anoniem - 07-02 - 1e kindje - Ronde 14 MMM

11 t/m 20 Februari (1)

21 t/m 28 Februari (0)

Datumloos (5)
    Aanne88 - ??-02 - 1e kindje - Ronde 14
    Steef85 - ??-02 - 1e kindje- Ronde 11
    Sweetgirl86x - ??-02 - 1e kindje - Ronde 15
    manaolana - ??-02 - 1e kindje - ronde 18 (BBZ in ronde 8, deze maand intake MMM)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 13

Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

16. Nog anoniem

Mandolana ik mag op het wachtbankje 😊

17. manaolana

manaolana Niet meer actief

Helaas mag ik me zoals verwacht ook bij jullie melden :(.

Gedaan Nog anoniem!

18. Nog anoniem

Dankjewel

19. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Hallo meiden,
    Ik had nog niet gezien dat er al een februari lijst was, had me daarom gemeld bij de januari lijst..
    Ik ben Kyra77, 39jaar, ronde 23 voor een 2e kindje. 1e ronde na mijn tweede MA
    Geen idee wanneer mijn NOD is, wrs rond 8-10 februari.

20. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Sorry, NOD lijst verkeerd ingevuld en weet niet hoe ik bericht moet verwijderen.

Wat een verhalen allemaal meiden!
    Hopelijk worden we allemaal snel zwanger van een plakbeeb!

Deel Deze Pagina