♡ NOD-lijst heel Februari ♡ Voor meiden die al langer dan 12 maanden bezig zijn. 1 t/m 10 Februari (10) Daantje1980 - 01-02 1e kindje - Ronde 52 Pinkmylife - 02-02 - 1e kindje - Ronde 22 MMM Aaanne88 - 03-02 - 1e kindje - ronde 14 Ladylola 03-02 - 2de kindje - ronde 30 (MK 10+23)MMM Bella28 - 05-02 - 2e kindje - Ronde ?? MMM Nog anoniem - 07-02 - 1e kindje - Ronde 14 MMM Loeselein - 07-02 - 1e kindje - ronde 15 MMM xMaaike - 08-02 - 1e kindje - Ronde 12 Baby dream - 09-02 - 2e kindje - Ronde 12 Chats - 10-02 - 1e kindje - Ronde 30 - MMM 11 t/m 20 Februari (3) Baby2017 - 13-02 - 1e kindje - Ronde 31 MMM Potato - 17-02 - 1e kindje - ronde 26MMM Suzies - 18-02 - 1e kindje - Ronde 24 MMM 21 t/m 28 Februari (1) Duvellie 23-02 - 2e kindje - Ronde 23 Datumloos (4) Steef85 - ??-02 - 1e kindje- Ronde 11 Sweetgirl86x - ??-02 - 1e kindje - Ronde 15 manaolana - ??-02 - 1e kindje - ronde 18 (BBZronde8) MMM Kyra77 - ??-02 - ? kindje - ronde 23 (MA 10+22) Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (10), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Vul de lijst zelf aan. Kan je het niet zelf? Reageer dan met je gegevens en vraag of een lid je aan het lijst wilt voegen.
Dames over 2 dagen is het alweer februari. Spannend weer. Zijn er mensen die eerder gaan testen? Ik wacht het rustig af. Na deze maand gaan we beginnen in MMM. De intake hebben we al gehad.
Ik ga voorlopig nog niet testen. Zit nu 4/5dpo.. ik ben zo bang voor een negatieve test straks.. heb al eerder tuurstreepjes gehad met 8/9dpo die niet opliepen en toen werd ik ongesteld..nu met de utrpgestan is er veel meer kans dat het wél lukt.. Afgelopen rondes was mn progesteron laag dus ging er niet vanuit dat het zou lukken..Misschien daarom juist dat het nu met extra progesteron juist een klap gaat zijn als het niet raak is..verder is bij ons namelijk alles goed... ik hoop dat utro ervoor zorgt dat ik niet meer zo vroeg ongesteld word, en dan wil ik halverwege volgende week pas gaan testen..zo rond 14dpo... moet er nu niet aan denken.. denk echt dat als het niet raak is ik echt weer ff flink van slag ga zijn...
Vandaag een echo gehad en aanstaande donderdag de punctie, spannend! er rijpen nu 10 tot 15 follikels, 2 van rond de 20mm en de rest rond de 15mm, ik hoop dat die donderdag ook rijp genoeg zijn!
Nee ik test al maanden niet meer voor de tijd.. dus deze keer ook niet.. Vrijdag gesprek.. tevens de dag dat ik ong moet worden
Spannend Potato! Ga voor je duimen! Pff hier nog wachten tot 27 februari en dan wordt pas de nieuwe koerst bepaald. Ik heb wel aangegeven geen vertrouwen in IUI te hebben. Hopelijk vinden zij wel wat in mijn bloed. Babydream 12 maanden is echt zo'n drempel. Heel bitter! Je kan maar beter uitgaan van niet...Hoop doet leven, maar op dit vlak kan het heel veel pijn doen als weer een maand van hoop, verloren gaat.
En februari is begonnen.... blijft toch elke maand weer spannend als de NOD dichterbij komt. Hoe gaat het met de eersten op de lijst? Een positief begin van deze lijst zou leuk zijn!
Mijn NOD is morgen.. zo spannend!! Veel 'kwaaltjes' maar dat was andere maanden ook wel eens zo en dan ook niet zwanger.. dus durf nu ook niet al te veel te hopen! Als het nu weer niet raak is gaan we naar de huisarts! Succes allemaal!!
En hoe staat het ervoor dames? Hier echt een hele rare week. Was er niet zoveel mee bezig, maar blijkbaar onbewust toch wel. De laatste dagen tikken voorbij. Maar ik weet hoe meer symptomen, hoe meer het niet zo is bij mij. Ik heb wel aantal vage klachten sinds een week. Heel vervelend dat mijn lichaam weer zo loopt te hannesen. Wat het hart vol van is zeggen ze welis he.. - levendig dromen - plots wakker worden vroege ochtend - moe - steeds terugkerend menstruatiegevoel - onderruggezeur - hartkloppingen, gejaagd gevoel, trillerig. Moet dan echt wat eten. - misselijke vlagen, oprispingen. Moet dan wat eten. Dit heb ik nog nooit zo extreem gehad. Denk niet dat het wat is. Maar wel echt weer heel gemeen. En een na laatste puntjes heb ik nog nooit zo gehad. Morgen is me nod.
Succes ladylola! Vervelend he al die 'valse' symptonen.. ik kon deze maand zo ongeveer alles van de lijstjes aanvinken, vanmorgen getest maar toch weer negatief.. om gek van te worden
Ja heel vervelend. Want ik weet dat het dan sowieso niks is. Wel de laatste twee zwangerschappen continu gevoel gehad van ongesteld worden en gebeurde dan niet. Maar eigenlijk nooit vage klachten. Jammer dat je negatief getest heb. Ik wacht sowieso tot zaterdag. Morgen is mijn nod. Word altijd op dag 12 na ei ongesteld. Vandaag 11dpo.
Denk dat ik zelfs tot maandag wacht. Je hebt er tenslotte niks aan zo vroeg testen. Je weet dan alleen oh ben zwanger. En dan weer weken in zenuwen😳
Hoi meiden, @ Ladylola: Ja nu na 1 jaar wordt het echt moeilijker. Je kan idd beter maar uitgaan van niet zwanger, dan is de klap wat minder. Ik ga ook nergens meer van uit. Maargoed als ik jou onderschrift zie mag ik niet klagen. Jullie zijn pas lang bezig, pff. Hoe hou je dat vol? vind het wel heel knap. Ik zou dan echt professionele hulp moeten inschakelen poeh.. Respect voor jou hoor! Ik duim voor een positieve test!!! @ hier.. de afgelopen dagen veel last van bijwerkingen gehad van de utro. Rommelende buik, hoofdpijn, moe, misselijk, duizelig. Het begint nu af te nemen, denk dat mn lichaam er nu aan gewend is. Helaas vannacht flinke baarmoederkrampen gehad heb er echt een beste tijd van wakker gelegen. En zit pas 1 week na eisprong. Herken dit van de afgelopen maanden toen ik progesterontekort had, dus had meteen het idee dat de utro bij mij niet gaat werken.. zo snel menstruatiepijn al? ik moet nog een week aan die bolletjes... Heb de assistente van de gyn gebeld en gevraagd of ik de hormonen op mag hogen zodat mijn menstruatie niet alsnog veel te vroeg door gaat breken. Misschien kan ik nu ook smorgens utro bolletjes inbrengen. Om het progesteron nog wat langer omhoog te gooien. Maar ze gaat overleggen, dus ik hoor het nog... Denk niet dat de utro zonder hogere dosering dan die ik nu heb mijn menstruatie nog een week kan uitstellen.. volgens mij komt het er straks dwars doorheen....
Hahaha aahw lief van je, maar echt iedere keer verleg je weer je grens. Het is soms heel zwaar en doet mij emotionele toestand niet altijd goed. Maar goed je moet en gaat door. Tis wat het is. Veranderen kan je de situatie niet. Soms denk ik zoek hulp, maar dan gaat het weer en dan ga ik weer door. Hulp gaat mij ook niet helpen. Het zit in acceptatie. En die knop kan je alleen zelf aanzetten. Ik heb gelukkig wel een dochter, al kregen wij haar ook niet cadeau. Tis erg wrang soms, maar echt links of rechtsom je gaat en moet door. Die bolletjes zijn om je LF te verlengen? Want krijgt bij jou geen kans om in te nestelen?
Ik gok dat mijn NOD eerder is dan 10 febr. Als ik niet ongesteld ben ga ik zaterdag testen! Ik heb er weinig vertrouwen in dat het raak is, maar dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Nog meer testers komende dagen?
Herken dat idd. De hoop die je dan toch krijgt door de symptomen en de klap in je gezicht van zo'n witte test...... Zo balen!!!
Knap van je om te wachten tot maandag! Ik ben al blij als ik kan wachten tot mijn NOD 😂😂😂 Ik hoop het voor je dat je positieve test hebt. Zou leuk zijn als we samen de lijst roze kunnen beginnen!!