Pfffff..... vandaag toch ongi geworden na een maand van heel andere symptomen dan de vorige maand. Erg balen en verdrietig, maar met volle kracht vooruit naar maart! Wie staat er nog meer in rij voor een NOD tussen 1 en 15 maart? Join the club! Mijn NOD is op 2 maart, eisprong rond 17 februari. Mijn eisprong komt waarschijnlijk wel eerder door 'zwanger worden-tabletten'. Dit was deze maand ook zo... Maar banner staat op mijn gemiddelde cyclus. Voor alle 'rode' meiden: sterkte en we gaan ervoor deze maand!! Greetz, Pinda83
He Pinda, Ik sluit me graag bij je aan. Ben na ineens een lange cyclus (48) gisteren toch ongesteld geworden. Geen idee hoe ik nu NOD moet berekenen maar zal ergens begin maart zijn
succes meiden,ik zit nog op het wachtbankje,maar verwacht dat ik jullie binnenkort ook kom versterken
Hallo, Ik kom mij hier melden, ben vandaag ongi geworden na een cyclus van 32 dagen, eerste cyclus zonder de pil. Weet dus niet precies wanneer mn NOD zal zijn, maar ik denk zo rond 4 maart. Succes allemaal!!
anne,jeetje bij jou cyclus is er echt geen touw op te trekken zeg.....ik hoop voor je dat het deze ronde dan raak mag zijn! ik wacht nog steeds dus ga me nog niet officieel aanmelden hier als ik nu morgen mijn nod krijg en doorreken,dan zou ik op 11-11-'11 uitgerekend kunnen zijn, dat lijkt me ook wel wat,dus ongi kom maar op! )
tja ergens ver weg hoop ik er ook nog wel beetje op,maar als ik t nuchter bekijk.....dan had de test maandag toch wel iets uitgewezen en was echt witter dan wit hoor Maar dan kom ik gewoon weer gezellig hier mee kletsen
Hee, Ik zie nu pas dat er al een aantal andere meiden zijn die ook hun NOD begin maart verwachten, gezellig! Toch moet ik zelf misschien hier weer weg, want kwam er achter dat mijn eisprong wel iets eerder is, en dan kom ik eind februari uit... haha. Maar eerst maar eens die eisprong afwachten en dan zien we het wel weer! We kunnen elkaar nou mooi op de hoogte houden! Enne: 11-11-11 is inderdaad een mooie datum, daar ga ik dan ook maar voor Groetjes, Pinda83
Hoi meiden ook ik mag me hier gaan melden,mijn ongi is zojuist doorgebroken,ga nog even op de calculator kijken wat ik nu voor datum moet aanhouden.
Ik ben ook van de partij, ben 30 januari ongesteld geworden na een langere cyclus dan normaal, ben een beetje in de war voor wanneer mijn volgende NOD dan nu zou zijn! Maar ik ga maar uit van een wat langere cyclus van een dag of 30.
nou ik vind dat er nu bijna een touw aan vast te knopen is de 25 was voor het eerst nr 11 jr pilgebruik, de 43 daarna (wel wappie idd..) en nu 33, 30 dus ik zeg gaat de goede kant op.. haha volgens mij hebben wel meer meiden een gekke cyclus na het stoppen met de pil.. we zullen zien ik hoop ook heel hard op roze deze keer, begin met zelfs al ongerust te maken of het ooit lukt.. Iedereen heel veel succes deze ronde moet goed komen liefs Anne
ja als je t zo bekijkt idd, ik zal met je mee duimen dat je deze maand op roze mag! tja hier pas mijn 2de ronde,maar heb er bij de eerste wel 1,5 jaar over gedaan,ik hoop niet dat dat nu hetzelfde gaat
NOD-LIJST MAART 2011 1. 2. 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) 4. 5. Pearl1978 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal: 1 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, ik heb deze lijst even gekopieeerd
NOD-LIJST MAART 2011 1. 2. Pinda83 Anne85 3. Sjees (2de ronde,2de kindje) 4. Dodette (2de ronde,1ste kindje) 5. Pearl1978 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Datumloos: Aantal: 5 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, euhmmm ik ben niet zo goed met lijstjes dus als iemand hem wil overnemen of verbeteren,be my guest,en als je je zelf wil toevoegen natuurlijk ook!
@ sjees, ja toch btje positief blijven zien.. 1.5 jr is best een tijdje, is het via de natuurlijke weg gelukt of hebben jullie wat hulp nodig gehad? Ik merk ook dat hoe langer het duurt (mr goed wat is pas de 5e ronde als sommigen en jaren over doen) je er meer mee bezig bent, soms ben ik bang dat ik het daardoor juist negatief beinvloed.. (maar diegene die me een tip kan geven hoe er niet mee bezig te zijn krijgt van mij een dikke pluim (hihi). Meiden succes allemaal laat het voor ons een mooie roze maand worden..