Deze zie ik ook duidelijk hoor, met oploop! Zijn dit vroege testen of heb je ook al een gewone gedaan? Spannend hoor!
Nou dan zou ik je toch feliciteren hoor! Die tweede test is echt wel duidelijk, op je NOD. Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen ook nooit vroege testen gedaan, ik deed gewoon een keer na mijn NOD een test en die was positief en ik was blij haha. Maar nu heb ik me toch laten verleiden om er wel een paar te kopen en voor NOD te testen. Ook wel omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb en ik dus eigenlijk nooit precies weet wanneer mij NOD is.
Vanochtend getest. Witter dan wit haha! Ik denk echt dat het niets is deze ronde. Daarentegen heb ik wel nog steeds heel gevoelige borsten, rommelende darmen en mijn hartslag in rust is ook hoger dan normaal. Ben al 2 dagen super vroeg wakker en ik droom ook zo levendig. We zullen zien. Ik waag morgen nog wel een testje denk ik.
Ik werd vannacht trouwens wel wakker met allemaal steekjes in mijn onderbuik. Allemaal wat gevoelig. ️
Hier is het bloeden gestopt. Sjonge. Wat een onzekerheid.. Vandaag 10DPO, maar allesbehalve klachten (dat had ik gisteren wel). En dan die test die positief lijkt.. ik weet het even niet.. Probeer er niet alle focus op te leggen, maar dat is behoorlijk lastig deze ronde!
Oké ik heb een test gedaan en ik lijk heel vaag een lijntje te zien, maar afhankelijk van het licht enzo. Over twee dagen op 12dpo weer een test ertegenaan gooien. Ik heb goede hoop.
Ai wat lastig... En zo frustrerend dat het enige wat je kan doen afwachten is... Het zou natuurlijk prima een innestelingsbloeding kunnen zijn, gemiddeld is dat rond 9dpo dacht ik. En dan wellicht vals positief getest, was ook nog wel heel vroeg voor een test. We blijven duimen!
Opnieuw een test gedaan.. het lijkt nu wel wat positiever. Idd, dan was het een behoorlijke innesteling denk ik.
klopt! Dat zou inderdaad kunnen. ja best wel wat, ik dacht dat mn menstruatie was begonnen. spannend voor jou! Ik blijf duimen!’