Hier net ook wat roze bloedverlies bij plassen... Dat beloofd niet veel goeds, ondanks de vage streepjes...
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens. De ene innesteling is de andere niet. Ik heb bij mijn tweede eerdere zwangerschappen bij de ene 2 dagen voor mijn nod positief getest en bij de ander pas 4 of 5 dagen daarna (dat was best frustrerend). Duim duim voor jou!
Kan nog altijd een goed teken zijn, maar ik begrijp je gevoel. Ik heb vandaag drie! verschillende early zwangerschapstesten gedaan (en ik had mezelf gisteren overtuigd dat ik pas donderdag zou testen) en drie keer een heel wazig streepje. Ik vind dat ik echt te veel moeite moet doen om het te zien, dus ben nog niet voorzichtig blij.
Voorzichtig gefeliciteerd! Ik heb hetzelfde, vorige zwangerschap in miskraam geëindigd met 10 weken en nu test ik de afgelopen dagen positief. Tussen gisteren en vandaag weinig oploop maar ik had snachts geplast dus minder geconcentreerde ochtend urine en probeer mij vast te houden dat dagje zelfde streepje niet erg is als er morgen maar oploop is.. ik heb net een action gedaan met niet geconcentreerde urine (was uur geleden ook al geweest en kop thee gedronken) maar hij sloeg gelukkig wel aan. Ik vind dit weer zenuwslopend en kan het moeilijk loslaten. Als het voor zaterdag niet mis gegaan is dan digitale met mijn vriend.
Zeker waar hoor, dat klopt ook. Alleen met een LF van 12 dagen zal het zich wel niet op het laatste moment innestelen ga ik vanuit. Bij mijn andere 3 kinderen testte ik voor NOD al positief. Vandaar dat ik nu ook vrij weinig nog verwacht. We zullen zien. Dank je wel!
Hm, dan begrijp ik je wat beter. Hopelijk wordt deze ronde dan de uitzondering. Bij jou ook wat leeftijdsverschil zie ik
Nou hier lijkt toch echt gewoon mn menstruatie begonnen te zijn. Super frustrerend na die test van vanmorgen, die had toch echt duidelijk een lijntje binnen vijf minuten... Volgende keer ga ik toch maar weer rustig afwachten tot na NOD, liever goede hoop dan deze valse hoop Hopelijk blijven bij de andere die nu al lijntjes hebben op hun test wel gewoon de positieve testen doorzetten!
Haha ja! Jongste is nu 9 jaar. Haar vader en ik zijn al een tijdje uit elkaar. Nu met mijn vriend toch weer de wens voor een kindje
Dit was trouwens de eerste keer ooit dat ik iets op een forum gedeeld heb, maar moet zeggen dat het echt wel prettig is om zo dingen te delen, met elkaar mee te leven je vragen te kunnen stellen etc. Echt fijn! Ik ga volgende maand ook weer delen
Ah, hier hetzelfde, behalve de leeftijden! Nooit gedacht dat ik nog een keertje bezig zou zijn met testen.
Ja blijft een bijzonder iets, zo anoniem van je afschrijven. Heel therapeutisch Veel sterkte de volgende ronde. Jammer dat de ongesteldheid is doorgezet.
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar ziet iemand hier iets? Mijn nod is ergens tussen vandaag en vrijdag. Het is nogal moeilijk om die dingen op de foto te krijgen.
Op de tweede foto lijk ik heel licht iets te zien. Spannend! Ik zou donderdag nog eens kijken als ik jou was!
Ik zie ook iets. Ik test dus ook met Action maar niet mijn favo merk. Vind de lijntjes in het begin nog heel vaag (vager dan andere merken) maar omdat ze zo goedkoop zijn en ik groot gebruiker van testen ben gebruik ik de toch . Overigens heel veel anderen juist positief over Action testen. spannend in ieder geval!
Ik test nu ook met easyhome maar daar zijn ook de meningen heel erg over verdeeld. Maar die zijn ook goedkoop en zag al heel snel wat. Streepje eigenlijk niet weggegaan na ovitrelle spuiten (zit in IVF) en ging weer oplopen. En op NOD gaan we de digitale CB doen, die vind ik toch fijnst voor soort van eindoordeel. Via Bol besteld, dan is het iets goedkoper dan in de winkel. En I know how you feel, ik ga ook OUT deze week. Zo zenuwachtig omdat ik al keer biochemish heb gehad (testen liepen niet goed op en ongesteld voor test datum) en miskraam met 10 weken. Dus weet niet of spanning weggaat, ook al is het wel positief. Sorry niet echt behulpzaam haha. In de bijlage nog foto van de easyhome testen in de Premom app (bestel ik samen met ovulatie testen bij Amazon)
Die zijn wel duidelijk zeg, gefeliciteerd! Logisch dat je zenuwachtig bent met je verleden. Wat heftig. Al gaan de meeste zwangerschappen gewoon goed. Zeg ik tegen andere, maar dat tegen mezelf zeggen is moeilijk. En een digitale, daar had ik nog niet aan gedacht. Misschien eens in het weekend doen als ik dan nog geen menstruatie heb gezien.