NOD lijst 1 t/m 28 februari 2025 We gaan voor roze! ----------- 1 februari (3) Puttertje - 30 jaar - ronde 1 na mk Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 5 MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 12 2 februari (1) L0ts - 37 jaar - 1e kindje - ronde 7 na mk 3 februari (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 9 4 februari (0) 5 februari (0) 6 februari (0) 7 februari (1) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 8 februari (0) 9 februari (1) Fladder- 40 jaar - 4e kindje en ronde 4 na 3 miskramen 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (1) bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 13 februari (0) 14 februari (0) 15 februari (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 16 februari (0) 17 februari (0) 18 februari (0) 19 februari (0) 20 februari (0) 21 februari (0) 22 februari (0) 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (0) Totaal (10) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hier inmiddels een gevoelige buik, rekbaar slijm en donker wordende ovulatietesten. Het begint ergens op te lijken! Ik zou het zo fijn vinden als mijn cyclus weer op gang komt. Volgende week moet ik naar het zkh om te kijken of ik weer helemaal schoon ben. In mijn dromen zag de gynaecoloog dan dat ik alweer zwanger was, haha. Daar zal het nu wel te vroeg voor zijn, maar toch wel heel benieuwd naar volgende week nu ik een eisprong lijk te gaan krijgen!
Oeh! Hopelijk gaat de gyn zien dat je eisprong dan is geweest Super fijn dat het er naar uitziet dat hij snel gaat springen Aan de bak jullie!
Hier even pittige tijden gehad met een buikvirus in huis. We zijn net weer een beetje aan de betere hand. Man heeft ook echt wel wat verhoging gehad.. toen maar paracetemol erin gestopt (vooral met het oog op zijn vruchtbaarheid; koorts is funest voor zaadcellen).. Hopelijk gaat het geen effect hebben op de kansen van deze ronde Gelukkig was het deze week en niet vlak voor of tijdens m'n eisprong
Hoi, welkom! De rest heeft ook al redelijk uitgebreid gereageerd. Wij zitten inmiddels in ronde 12 en zijn (opnieuw) de medische molen in. Ik heb vanaf het begin ovulatietesten gebruikt omdat ik wilde weten waar ik aan toe was ivm onregelmatige cyclus. In het begin deelde ik het niet met mijn man zodat er nog enigszins spontaniteit bij kwam kijken maar dat punt zijn we inmiddels voorbij. Wat je ook kan doen is temperaturen iedere ochtend voor je uit bed gaat. Zo zie je pas achteraf of er een eisprong is geweest maar dan heb je wel een beetje een idee van je cyclus. Maar het beste advies is denk ik doen wat goed voelt. Als jij testen wil gebruiken moet je dat doen, zo niet, dan niet. Stel je vragen gerust en als je niet weet hoe je op de lijst moet dan schrijf je toch gewoon gezellig mee
Ik heb gisteren bloedgeprikt (progesteron), hoopte eigenlijk het resultaat gisteren in mijn ziekenhuisapp te zien, maar helaas. Vandaag word ik gebeld of de waarde een goede eisprong indiceert. Vind het wel een beetje spannend gezien ik nu nog goede hoop heb op een zwangerschap gezien alle moeite die we erin hebben gestopt deze ronde (letterlijk en figuurlijk )
Nou, hier ook gevonden! Gisteren op cd16 ineens bám 2 dikke lijnen. Wat doe ik nou als ie vanavond ook nog positief is? De Flo app en de Premom verschillen van elkaar.
NOD lijst 1 t/m 28 februari 2025 We gaan voor roze! ----------- 1 februari (3) Puttertje - 30 jaar - ronde 1 na mk Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 5 MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 12 2 februari (1) L0ts - 37 jaar - 1e kindje - ronde 7 na mk 3 februari (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 9 4 februari (0) 5 februari (0) 6 februari (0) 7 februari (0) 8 februari (1) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 9 februari (1) Fladder- 40 jaar - 4e kindje en ronde 4 na 3 miskramen 10 februari (0) 11 februari (0) 12 februari (1) bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 13 februari (0) 14 februari (0) 15 februari (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 16 februari (0) 17 februari (0) 18 februari (0) 19 februari (0) 20 februari (0) 21 februari (0) 22 februari (0) 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (0) Totaal (10) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Helaas toch geen eisprong voor mij! Temp was vanochtend lager en ff haalt het kruis weer weg, wat ook wel logisch is. Maar mijn ovutesten lopen weer op dus ik wacht nog netjes af.
Flo zet hem idd op de dag wanneer je geen positieve test meer hebt. Het is natuurlijk sowieso om het even of je eisprong morgen of overmorgen gaat zijn.. dus uiteindelijk verandert dit niet zoveel Zou het vandaag gezellig maken en gewoon even kijken of jullie morgen de puf nog hebben.. maar met vandaag zit je sowieso al goed Good luck!
Jeetje, lekkere rollercoaster Nou, op hoop van zegen dat hij ergens in de komende dagen dan echt gaat pieken!
Denk dat ik deze keer niet voor NOD ga testen Kijken of dat lukt. Voel dat ik het deze ronde wat meer los wil laten allemaal. Twijfel daarom ook of ik ovulatietesten ga doen.. We gaan het zien!
Hier ineens een oplopende ovulatietest op cd13... Dat is voor mij echt aan de vroege kant! Al gok ik dat ik misschien morgen nog niet de piek heb maar wel overmorgen. Heb ook wel wat last van mijn buik soms en veeeel afscheiding, dus alles lijkt er wel op dat het (iets eerder?) eraan zit te komen. Misschien een ovulatie op cd 15 of cd 16? Zou mooi zijn
Oja die loopt al wel wat op! Kan soms ook toeval zijn en dan de dag erop ineens weer lichter.. Maar kan zéker ook ineens snel knallen en dan heb je een iets vroegere eisprong Zo heb ik een jaar geleden een keer een eisprong op dag 14 gehad.. Echt hoe dan Een cyclus van 27 dagen, nou dat komt dus echt nooit voor hier haha
nou ik dacht dus vanavond voor het naar bed gaan, ik doe nog even een testje.. was ie opgelopen tot dit, in die paar uur tijd! Geen idee wat er gaande is maar blijkbaar gaat de weg naar de piek snel deze keer! We gaan het vanavond maar alvast even gezellig maken voor de zekerheid!