Vandaag bij het zkh geweest. Er zit helaas nog restweefsel en aan mijn eierstokken kon de gynaecoloog niet zien dat ik een eisprong heb gehad. Ik had dit echt niet verwacht en snap er niks van! Vorige week verschillende symptomen die wezen op een eisprong en inmiddels al een paar dagen een verhoogde temperatuur. We hebben in goed overleg besloten om nog 2 weken aan te kijken en dan waarschijnlijk alsnog een tweede dosis medicatie te doen. Wat een domper dit
Ah nee wat balen zeg ik hoop dat het restweefsel toch de komende dagen vanzelf eruit komt, zodat je door kunt. Knuffel!
Oh wat bijzonder, maar fijn dat ie nog kwam en dat je dus nog kansen had! Hier prima, vandaag 5dpo volgens mij. De eerste wachtweek gaat altijd nog wel snel voorbij, vanaf volgende week wordt het vast weer spannend. Ik wil deze keer echt proberen niet voor 10dpo te gaan testen, maar goed dat heb ik eerder ook gezegd haha...
Hier 9 dpo vandaag, ook ik zou niet vroeg gaan testen maar gisteren (8 dpo) toch gedaan en omowit. Wilde eigenlijk pas 10 dpo weer testen maar temp vanmorgen weer ietsje pietsje hoger dus kon het niet laten toch te testen en nu een heul vaag tuurstreepje, krijg t niet goed op de foto. Heb ze al eerder gehad 2 x wel zwanger en 2 x alsnog ongesteld op NOD of 1 dag na NOD dus ben benieuwd of t gaat oplopen!
Shit zeg. Maar de medische wereld kan ook niet alles. Misschien heb je toch een eisprong gehad, wie weet. Spannende twee weken dan toch, sterkte!
Ik heb ook het idee dat na eerdere zwangerschappen je lichaam sowieso anders is. En cycli/ menstruatie ook ineens anders zijn.
Ik heb vanochtend (10dpo) ook getest.. ik zie een tuurstreepje, maar krijg 'm niet op de foto. Het is ook de eerste keer dat ik easy@home zwangerschapstesten gebruik, dus weet niet of het ook aan de test zelf kan liggen. Normaal krijg ik op 11 dpo spotting, dus ben benieuwd morgen.
Wat spannend die tuurstreepjes @Sookie90 en @Kereru Hopelijk lopen ze mooi op! @Puttertje jemig wat ellendig dat restweefsel en die onduidelijkheid Succes iig de komende 2 weken.. Hopelijk lost dat restweefsel 'gewoon' op en is er alsnog een eisprong geweest!
Nou, ik durf te wedden dat mijn eisprong vandaag is. Gisteren een positieve ovulatietest en de hele dag eipijn We hadden het gisteren en eergisteren gezellig gemaakt.. en zijn van plan om het vandaag ook nog weer gezellig te maken De kinderen zijn lekker bij opa en oma.. dus alle ruimte en waarom ook niet Nou, dan hebben we wel weer ons best gedaan voor deze ronde denk ik haha
@Secret Promise veel plezier Lijntje was vanochtend duidelijker aanwezig (9/10dpo) telano en action early, de bovenste van elk paar is van vandaag. Maar zover voor NOD nog...
Spannend L0ts! Op je vorige foto zag ik geen streepje maar hier wel duidelijk aanwezig! Duimen dat het goed blijft gaan.
Ook heel spannend voor jullie @Sookie90 en @Kereru! En wat een domper @Puttertje. Misschien toch niet goed gezien in het ziekenhuis, als je je temp wel hoger is? Ik probeer voorlopig van de ovulatietesten af te blijven maar vermoed dat mijn eisprong afgelopen donderdag was (obv vruchtbaar slijm). Nu dus afwachten, wel veel afleiding de komende weken dus ga proberen er niet te veel mee bezig te zijn.
NOD lijst 1 t/m 28 februari 2025 We gaan voor roze! ----------- 1 februari (1) MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 12 2 februari (1) L0ts - 37 jaar - 1e kindje - ronde 7 na mk 3 februari (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 9 4 februari (0) 5 februari (0) 6 februari (0) 7 februari (1) Puttertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk 8 februari (2) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 Kereru - 41 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 februari (1) Fladder- 40 jaar - 4e kindje en ronde 4 na 3 miskramen 10 februari (2) bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nono - 43 - 3e kindje - sinds mei 2022 11 februari (0) 12 februari (0) 13 februari (1) Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 februari (0) 15 februari (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 16 februari (0) 17 februari(1) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 4 18 februari (2) JeeKee - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 19 februari (0) 20 februari (1) LiefsvanIen -30 jaar- 2e kindje- ronde 2 21 februari (1) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 6 22 februari (1) Juffie1990 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (1) Steinmeid400 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 met letrozol Totaal (18) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD lijst 1 t/m 28 februari 2025 We gaan voor roze! ----------- 1 februari (1) MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 12 2 februari (1) L0ts - 37 jaar - 1e kindje - ronde 7 na mk 3 februari (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 9 4 februari (0) 5 februari (0) Kereru - 41 jaar - 4e kindje - ronde 3 6 februari (0) 7 februari (1) Puttertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk 8 februari (2) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 9 februari (1) Fladder- 40 jaar - 4e kindje en ronde 4 na 3 miskramen 10 februari (2) bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nono - 43 - 3e kindje - sinds mei 2022 11 februari (0) 12 februari (0) 13 februari (1) Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 februari (0) 15 februari (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 16 februari (0) 17 februari(1) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 4 18 februari (2) JeeKee - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 19 februari (0) 20 februari (1) LiefsvanIen -30 jaar- 2e kindje- ronde 2 21 februari (1) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 6 22 februari (1) Juffie1990 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (1) Steinmeid400 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 met letrozol Totaal (18) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Even mijn NOD aangepast, LF de afgelopen maanden was gemiddeld 13 dagen en kreeg mn ei deze ronde al op dag 11 dus app hield verkeerde NOD dag aan. Temp vandaag 0.1 gezakt en kan de tuurstreep van gister niet detecteren op een nieuwe test dus nog even afwachten. Testte bij mn vorige zwangerschap op 12 DPO pas positief dus ik houd nog hoop. @L0ts die er veelbelovend uit! Lekker zo door laten stijgen @Sookie90 spannend!! Wanneer ga je weer testen?