inmiddels 17 dagen na ovitrelle spuit en dit was het resultaat vanochtend. ik gok erop dat de ovitrelle er ondertussen wel uit is
Morgen ga ik (7dpo) toch even testen. Verwacht er niets van maar toch, zou mooi zijn om 2024 uit te gaan met een tuurstreepje
Hier is de helft van het gezin ziek, dus al onze plannen voor vanavond zijn verziekt, letterlijk . Ben ook helemaal niet zo met het wachtbankje bezig en voel dus ook niet echt veel symptomen. Klein beetje zere tepels en vermoeidheid, maar dat kan ook door de verkoudheid komen.
Alvast de beste wensen voor 2025, meiden! Dat dit maar het jaar mag worden waarin we allemaal een (volgend) kindje mogen krijgen♡
Zeker! Goed uiteinde allemaal en op naar die 2025 kindjes! Ik ga morgen op nieuwjaarsdag testen, ben dan denk 8 dpo dus nog lekker vroeg
Ok nou ik heb vanmorgen op waarschijnlijk 8 dpo getest met een Etos early. Met 5 minuten twijfelde ik ontzettend of ik wat zag... Dus heb de test opengemaakt. Ik weet natuurlijk precies waar dat streepje moet komen, maar ik denk een heeeeeel licht tuur schaduwstreepje te zien. Met opdrogen is het donkerder geworden, maar ik kan niet goed zien of het roze of grijs is. Als mijn man zo wakker wordt en ik laat het zien, zal hij t wel niet zien Ik heb een beetje het gevoel van krampjes en spierpijn in mijn onderbuik en liezen en mijn huid is onrustig. Dat laatste heb ik altijd rond eisprong, vlak voor mijn menstruatie en in de eerste weken als ik zwanger ben. Mijn nod is maandag, dus daar lijkt het nog wat vroeg voor. En ook vage misselijkheidsklachten, maar dat kan ook de opwinding zijn Nouuuuuu..... Heb nog 1 test, dus die moet ik tot morgenochtend bewaren. Pffff zo bang dat ik mij t allemaal inbeeld.
Haha kennen jullie dat..... Ik heb om 6.15 uur getest en ben al zeker een keer of 15 terug gegaan om de test nog een keer te bekijken