Oooow wat een mooi nieuws voor jullie en zeker zo op de eerste dag van het nieuwe jaar. Gefeliciteerd!
Of een verschil in concentratie van de urine Zeker zo vroeg kan het nog zo wisselen. Mijn duimen draaien voor je! Morgenochtend weer testen?
Hmm ik vind het ook wel verdacht dat jullie dit allebei hebben.. ik heb mijn ovulatietesten van Action denk ik wel 1/2 maanden geleden gekocht en die waren prima. Misschien dat die van jullie uit een andere (slechte) batch is?
Wat spannend en wat zou dit super gaaf zijn dat je nu zwanger bent!! Het is jullie gegund (dat is natuurlijk voor een ieder, maar heb t afgelopen jaar meerdere keren je verhaal gelezen en die was pittig…)
Op facebook in de miskraam groep was er ook iemand die in haar vruchtbare week zat en ook negatief bleef met de action testen. Maken het hier vanavond gewoon maar gezellig, zekere voor het onzekere. Haha
Mij viel deze x ook op dat die testen het slecht deden of anders.…. Ik zou t er niet op gokken ofzo en t toch maar gezellig maken… je weet maar nooit.
Oohh vervelend zo'n indrogers. Ze kunnen je behoorlijk gek maken. Maar je bent nog vroeg. Dus hopelijk over een paar dagen een duidelijk streepje!
Ja zeker! Ik wil al sinds vanmorgen een nieuwe test doen, kan niet wachten op iets meer duidelijkheid Nou ik ben ook heel benieuwd naar jouw test morgen. Heb je veel symptomen?
Ohh wat spannend zeg! Ik heb met die testen nog geen vals positief gehad... maar ik vind de premom testen zelf niet zo fijn, ze zouden heel gevoelig moeten zijn maar dat waren ze bij mij niet. De gewone easy@home dipsticks zijn dus gevoeliger... (die werd op dezelfde dag positief als de clearblue early, alleen zo'n 20x goedkoper ) Heb je nog andere testen in huis voor morgen?
Mijn temperatuur is nu ook weer 0.6 punten gezakt dus dat wordt eind van deze dag of morgen mijn menstruatie. Het is niet anders. Had alleen gehoopt dat ik de hele medische shizzle nu kon omzeilen maar helaas. Ik wil eigenlijk niet op werk zeggen waar we mee bezig zijn, maar met cyclusanalyse zal ik toch af en toe weg moeten voor echo.