Shit jammer! Maar snap precies hoe je je voelt helaas... wie weet gaan we op voor "4 keer is scheepsrecht...?" Er is nog een kans, maar snap dat je hoop wel wat vervlogen is, dat heb ik ook altijd, maar goed elke zwangerschap is anders, wie weet!
Ben benieuwd voor dames die voor een tweede (of derde, vierde etc.) kindje gaan... Hoe voelen jullie je over het oplopende leeftijdsverschil tussen de kindjes als het toch wat langer lijkt te duren? Ik merk dat ik daar soms nog het meest mee bezig ben. Ik had een leeftijdsverschil van +/- 2,5 a 3 jaar tussen de kindjes heel mooi gevonden, maar inmiddels gaan we daar overheen en stel het duurt echt nog wel even gaan we straks misschien wel naar de 4 jaar leeftijdsverschil. Ik weet dat ik er weinig aan kan doen en het niet te plannen valt, maar ik ben er toch wel mee bezig in mijn hoofd. Hoe ervaren anderen dit?
Ik herken dit wel, maar dan de andere kant op geredeneerd denk ik! Ik zie namelijk het oplopende leeftijdsverschil nu nog vooral als een pluspuntje haha. Stel komende ronde is het raak, dan zou het verschil 4 jaar en 3 maanden & 2 jaar en 10 maanden zijn met de baby. Dus ruim 4 en bijna 3. Dat lijkt mij helemaal top haha! Maar dat komt ook omdat die 2 van mij best vroeg op elkaar zijn gekomen en ik nu eigenlijk wel behoefte heb aan iets meer zelfstandigheid bij m'n kindjes zodra er weer een baby komt Zie ook echt een voordeel bij het feit dat m'n oudste dan naar school gaat Maar ik snap het de andere kant op beredeneerd ook, hoor. Zéker als het allemaal nog veel langer dan gedacht gaat lopen.. Je hebt gewoon een bepaald ideaalbeeld in gedachten he
Ik vind dat dus helemaal ruk. Ik had ook ongeveer 3 jaar verschil in gedachten (eigenlijk nog minder maar ik was zelf toen echt nog niet toe aan een zwangerschap dus dat was geen optie). We gaan nu over de 4 jaar en 2 maanden heen. Baal daar wel van. Ik scheel op 2 weken na 5 jaar met m'n broertje. De band is als je klein bent oké maar als je 5 en 10 bent wordt het minder leuk. Gelukkig hebben we nu echt een goede band maar dat leeftijdsverschil heb ik als vervelend ervaren. Alleen mag ik mijn eigen ervaring niet projecteren op mijn eigen kinderwens heb ik afgesproken met mezelf, maar dat is moeilijk!
Ja vind ik ook wel een ding. De jongste wordt alweer 5 in februari en de oudste 8 in augustus... scheelt echt enorm. Zij hebben wel echt een goede band samen. Maar een 3e kindje zou echt de benjamin zijn. Planning was twee jaar geleden bevallen zijn Maarja helaas dingen lopen ze idd zoals ze lopen.
Nee nog geen zelfmedelijden hebben, nouja je mag al wel balen natuurlijk maarja het is nog vroeg. Kan nog komen die positieve test, nog niet opgeven! Hoe is het vandaag? Oh je gaat morgen weer testen lees ik.
Heeee ik zie het nu pas! Ben je zwanger?! Vorige maand toch gelukt! Dat heb ik dan helemaal gemist, je stond nog op rood? Wat fijn zo snel na de vmk. Gefeliciteerd! (Ik ga hier ook eens goed teruglezen lol). Ojaaa wel in deze maand haha. En in september idd wat goed haha. Ik was er zo ingevallen. Had de helft nog niet gelezen hierzo. Wel spannende allemaal zeg met iedereen als je het zo terug leest! Jij met jouw rare bloedverlies. Vage positieve test, dan weer niet dan toch wel En die rare Action testen. Is een hoop gebeurd weer ..
NOD lijst 1 t/m 31 januari 2025 We gaan voor roze! ----------- 1 januari (2) Carpe226 - 35 jaar - 5e kindje - ronde 2 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 2 januari (1) MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 11 3 januari (1) Panda95 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 iui 4 januari (2) L0ts - 37 jaar - 1e kindje - ronde 6 na mk AltijdBlijvenDromen - 33 jaar - 1e kindje - IUI4 5 januari (1) MissMorrow - 39 jaar - 4e kindje - ronde 2 6 januari (2) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 7 januari (0) 8 januari (0) 9 januari (0) 10 januari (0) 11 januari (2) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 8 bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 12 januari (0) 13 januari (0) 14 januari (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 15 januari (1) FHAM0905 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 16 januari (0) 17 januari (1) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 3 18 januari (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - ronde 7 na MK juni'24. 19 januari (0) 20 januari (1) xRMC - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 januari (1) Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 22 januari (0) 23 januari (0) 24 januari (0) 25 januari (1) LiefsvanIen - 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 26 januari (0) 27 januari (0) 28 januari (1) Juffie1990- 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 29 januari (1) MissMorrow - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 30 januari (1) Yellowbanana - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 31 januari (0) Totaal (21) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (6) Zwanger (3) Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hey dames, Ik lees al een tijdje mee maar had me nog niet op het lijstje gezet, na 3 miskramen, waarvan de laatste eind oktober en teleurstellingen. NOD is morgen of dinsdag, ik voelde deze week weer een dag steekjes en nu sinds gisteren een trekkend gevoel in mijn onderbuik maar vorige maand had ik dat ook en was het gewoon mijn MS... September lijkt me nochtans een leuke maand om te bevallen
@Wishfull123 Oooh super, ik zie dat je terug positief testte! Dan is je cyclus snel terug goed gekomen en snel terug raak! Hopelijk deze keer echt een plakkertje!
Ik vind het voor nu nog niet lastig. Mijn dochter is bijna 16 maanden en in mijn hoofd wil ik er 2/2.5 jaar verschil tussen. Dan zou het tussen nu en het komende half jaar ergens raak moeten zijn dus ik heb voor mijn gevoel nog wat speling. Maar ik denk dat als ik over die 2.5 jaar ga dat ik me er wel druk om ga maken en aan ga irriteren dus ik begrijp wel wat je bedoelt. Helaas hebben we vrij weinig te zeggen over wanneer we zwanger raken
Heftige weg om zwanger te worden met de miskramen zo! Heb je al getest of dat nog niet? Irritant he dat pms hetzelfde kan lijken als zwangerschap.
NOD lijst 1 t/m 31 januari 2025 We gaan voor roze! ----------- 1 januari (2) Carpe226 - 35 jaar - 5e kindje - ronde 2 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 2 januari (1) MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 11 3 januari (1) Panda95 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 iui 4 januari (2) L0ts - 37 jaar - 1e kindje - ronde 6 na mk AltijdBlijvenDromen - 33 jaar - 1e kindje - IUI4 5 januari (1) MissMorrow - 39 jaar - 4e kindje - ronde 2 6 januari (2) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 7 januari (0) 8 januari (0) 9 januari (0) 10 januari (0) 11 januari (2) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 8 bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 12 januari (0) 13 januari (0) 14 januari (2) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Roosje67- 27 jaar - 1e kindje - ronde 50 - ronde 5 IUI 15 januari (1) FHAM0905 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 16 januari (0) 17 januari (1) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 3 18 januari (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - ronde 7 na MK juni'24. 19 januari (0) 20 januari (1) xRMC - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 januari (1) Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 22 januari (0) 23 januari (0) 24 januari (0) 25 januari (1) LiefsvanIen - 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 26 januari (0) 27 januari (0) 28 januari (1) Juffie1990- 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 29 januari (1) MissMorrow - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 30 januari (1) Yellowbanana - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 31 januari (0) Totaal (22) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (7) Zwanger (3) Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Haha jaaaah! Deze maand alweer! Ja een rommelige maand bij meerdere mensen, hopelijk toch nog wat roze streepjes erbij deze maand. Wanneer was jouw nod ook alweer?