NOD lijst januari 2025

Discussie in 'NOD forum' gestart door yellowbanana, 3 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    2 eitjes zou echt helemaal top zijn:) Hoe meer kans hoe beter! Hopelijk ga jij ook knallend (knalpositieve test, kom maar door) het nieuwe jaar in:thumup: Heel veel succes!

MooseIsLoose en Nicetomeetyou vinden dit leuk.
  2. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.068
    4.574
    113
    Vrouw
    Dat zou fijn zijn als er 2 springen. Hoeveel echo's doen ze in een traject met letrozol tot aan de eisprong?

3. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.068
    4.574
    113
    Vrouw
    Verloskundige zei dat het vaker voorkomt bij een menstruatie na een miskraam. Dat mijn testen na een week of 3 bijna wit waren was voor haar bevestiging dat er geen weefsel achter is gebleven. Als het over een week nog niet over is, moest ik even terugbellen voor een echo

Secret Promise vindt dit leuk.
  4. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    554
    597
    93
    Wij hadden gisteren gesprek over de uitslagen van onze onderzoeken. Ze kunnen niks vinden uit bloed echo en onderzoeken van mijn man. Eigenlijk zoals voor mijn eerste zwangerschap ook het geval is. Enige wat zou kunnen is omdat mijn cyclus varieert tussen de 26 en 42 dagen dat mijn eisprong niet altijd goed is/er misschien geen ei springt ofzo.
    Dus mocht ik nu ongesteld worden dan gaan we een cyclusanalyse doen en moeten we voor echo's langskomen. Dan volgt daar weer een plan uit als het goed is. Maar ik houd de moed voor deze ronde er gewoon in hoor. Een september baby lijkt me heerlijk :p

5. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Ze doen volgens mij 1 echo, als er te zien is dat er een eiblaasjes rijpt dan moet je na je vermoedelijke eisprong bloed laten prikken. Ik moet dat vrijdag doen... dan kunnen ze in mijn bloed zien of er echt een eisprong is geweest.

Bij mijn eerste kindje heb ik in ronde 1 een echo gehad en bij de andere rondes niet (was toen ronde 3 met letrozol raak). Als de eerste echo goed is dan gaan ze ervan uit dat het daarna ook goed zal zijn.

Omdat het nu misschien twee eiblaasjes zijn mag ik de volgende ronde nog een keertje langs komen als ik dat zou willen... nog even over nadenken, hopelijk niet nodig... :)

Wishfull123 en MooseIsLoose vinden dit leuk.
  6. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Gelukkig dat er niets ergs uit de testen is gekomen in ieder geval, maar alsnog frustrerend natuurlijk. Zou jij nou ook letrozol gaan slikken of ligt dat aan het plan wat wordt opgesteld?

7. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Toen ik een miskraam had kreeg ik het advies van gyneacoloog om een ronde over te slaan zodat m'n baarmoeder echt volledig schoon kon worden bij de volgende menstruatie. Misschien dat dat bij jou nu gebeurt dat je daardoor wat meer bloed verliest?

Echo kan in ieder geval meer duidelijkheid geven, maar hopelijk stopt het voor die tijd!

Wishfull123 vindt dit leuk.
  8. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.068
    4.574
    113
    Vrouw
    Wel een prettig idee dat ze indien nodig een cyclusanalyse doen. Dat geeft toch een goed beeld en wie weet ook snel een plan. Maaaaaar we gaan voor de lucky shot deze maand inderdaad :thumup:

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  9. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.068
    4.574
    113
    Vrouw
    Dat valt dan mee qua ziekenhuis bezoekjes gelukkig. Spannend hoor 2 eitjes! Voelt als een goeie kans deze maand

Nicetomeetyou vindt dit leuk.
  10. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.068
    4.574
    113
    Vrouw
    Ja ze geven daar wisselende adviezen in he! Mijn gyn zei ook dat het wel handig is een ronde over te slaan, zodat je beter het termijn kunt berekenen. Daar heb ik natuurlijk geen geduld voor gehad, ik hoop echt voor mijn 39ste (september) te bevallen :rolleyes: laatste kans deze maand.
    Onze zoon is ook een septemberkindje:)
    Maar hopelijk is mijn cyclus hierna weer normaal of beter nog blijft ie 9 maanden weg :roflmao:zo ontzettend frustrerend dit rommelen.
    Denk wel deze week ergens een eisprong te hebben.

11. Secret Promise

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Ik snap je hoor, ik zou ook geen maand wachten voor zo'n reden (denk ik). Dat termijn zien we later wel, denk ik dan:roflmao: Dat voor een bepaalde leeftijd willen bevallen ken ik ook. Dat had ik bij mijn dochtertje. Ik wilde toen heel graag nog voor m'n 30e verjaardag ons tweede kindje krijgen. Dat was gelukt (één maand ervoor) en dat voelde onwijs top:D Ik hoop dat het voor jou ook mag lukken!

Panda95, Wishfull123 en MooseIsLoose vinden dit leuk.
  12. Secret Promise

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Nou, hier cd4 en ik verwacht pas over 2 weken m'n eisprong.. Echt, deze periode van m'n cyclus vind ik zó frustrerend:roflmao: Gelukkig zit er wel veel afleiding tussendoor rondom Kerst e.d.. én ik ben volgende week lekker vrij van werk:thumup: Hopelijk mag de vakantie en de gezelligheid van positieve invloed zijn deze maand:D

MissMorrow vindt dit leuk.
  13. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    554
    597
    93
    Het idee was ook beginnen met letrozol maar omdat er dus nergens iets afwijkende uit kwam en ze eigenlijk mijn BMI te hoog vinden (grens van 30 en ik zit inmiddels met afvallen op 32.2) eerst cyclusanalyse of het probleem ook echt bij de eisprong ligt. Ze vermoeden iets PCOS-igs maar dan het atypische beeld zonder veel eiblaasjes. Ik vind het op zich een oké plan maar voelt wel of ik mijn wens niet mag verwezenlijken met hoe ik nu ben. Daar heb ik wel moeite mee.

14. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Jaa ik snap dat je daar geen geduld voor had hoor, helemaal logisch ;)

Wishfull123 vindt dit leuk.
  15. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar dat ongeduld allemaal haha. Ik zou het liefst nu al een zwangerschapstest doen terwijl ik waarschijnlijk gisteren m'n eisprong had ;)
    Dus moet echt nog een poos geduld hebben... het is nu precies vakantie dus lekker veel tijd om ermee bezig te zijn :(

16. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Wat apart zeg, er zijn toch geen andere bijwerkingen ofzo als je bmi hoger is zou ik zeggen... vervelend voor je! Als het wel bij je eisprong ligt, kun je dan wel medicatie krijgen of moet je dan alsnog wachten tot je een lager bmi hebt?

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  17. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    NOD lijst 1 t/m 31 januari 2025

We gaan voor roze!
    -----------
    1 januari (2)
    Carpe226- 35 jaar- 5e kindje- ronde 2
    Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6

2 januari (0)

3 januari (0)

4 januari (1)

Yellowbanana - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9

5 januari (1)

MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 11

6 januari (4)

Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk
    L0ts - 37 jaar - 1e kindje - ronde 6 na mk
    MissMorrow - 39 jaar - 4e kindje - ronde 2
    Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13

7 januari (0)

8 januari (0)

9 januari (0)

10 januari (1)

Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 8

11 januari (0)

12 januari (0)

13 januari (1)

bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3

14 januari (0)

15 januari (2)
    Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3
    FHAM0905 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6

16 januari (0)

17 januari (0)

18 januari (0)

19 januari (0)

20 januari (0)

21 januari (0)

22 januari (0)

23 januari (0)

24 januari (0)

25 januari (0)

26 januari (0)

27 januari (0)

28 januari (0)

29 januari (0)

30 januari (0)

31 januari (0)

Totaal (12)

Wachten op eisprong (11)

Wachtbankje (1)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
    [/QUOTE]

18. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Hier ook ook zoiets, nu op CD8 en eisprong over een week ofzo. Ik vind het wel minder frustrerend van op het wachtbankje zitten waarbij elk symptoom een voorbode kan zijn. Nu ben ik wel relaxed en kijk ik uit naar quality time met mijn man. Zoals het er nu naar uitziet ovulatie op tweede kerstdag of een dagje erna.

Wishfull123 en Secret Promise vinden dit leuk.
  19. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    554
    597
    93
    Dan gaat deze arts (in opleiding) bespreken dat ik er alles aan doe om mijn gewicht te beheersen en dat ik dus gewoon "door" mag. Maar de nadruk vind ik moeilijk. Had ik een BMI van 28 gehad maar wel opgeschreven dat ik drink en rook dan is het ook alweer een andere verhaal. Want dat kan je niet controleren of iemand dat helemaal stopt.
    Maargoed, volgens mij vandaag de LH piek gevonden. Test morgenochtend een middag nog even een keer een dan zitten we weer op het wachtbankje.

20. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.068
    4.574
    113
    Vrouw
    Ja he die eerste twee weken vind ik ook het langste duren. Gelukkig een leuke en gezellige maand die waarschijnlijk omvliegt :)

Secret Promise vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina