Oh wauw! Dat is wel erg hoopvol nu!! Wat spannend al die testjes nu. @DBoer hoop dat je gewoon veel te vroeg bent . Ik schuif denk ik toch door naar een vroege NOD in augustus. Ongesteldheid zette maar niet door, steeds maar een mini beetje, nu lijkt het eindelijk door te zetten. Hebben onze vakantie ook met een week verlengd, dus kunnen we hopelijk lekker klussen na deze week .
@Jill92 Gefeliciteerd!! Ja ik was gisteren al overtuigd maar zo'n lekkere zwanger in beeld maakt het wel altijd af hè? Nou dubbelop feest. Lekker genoten van je vakantie en dit als cadeau bij thuiskomst. Heerlijk.
@DBoer Oh heel herkenbaar. Je geeft toe aan die test drang... en dan krijg je toch hoop en wil je die 2 lijntjes zien.. ondanks dat je weet dat je wel zwanger kan zijn maar nog te vroeg voor een test. Zo teleurstellend altijd. Maar niet meteen alle moed laten zakken. Even balen en morgen weer testen!
Bedankt iedereen voor jullie leuke reacties. De testjes geven allemaal mog vage lijntjes, maar dit is duidelijk. Nu hopelijk een goede oploop
Jaaa! Ik had al hele goede hoop na je test gister, maar dit is dan toch fijne bevestiging! Ik ga voor je duimen dat er een mooie oploop gaat zijn de komende tijd