NOD lijst juli 2025 ♡

Discussie in 'NOD forum' gestart door Cikaa, 8 jun 2025.

1. Es19933

Es19933 Actief lid

29 okt 2022
    284
    470
    63
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames.
    Ook met medische hulp, lijkt me ook elke keer weer spannend. Is het een beetje te doen met de medicatie?

Mijn menstruatie duurt me te lang en wisselt elke dag in hevigheid. Alsof het niet goed doorzetten en toen ineens een dag wel.....
    Ben er wel klaar mee.
    Zodra bloeding stopt, ga ik inderdaad ook ovulatie testen doen. Al is het maar om te weten wanneer ik ongeveer ongesteld word.

JeeKee en Cikaa vinden dit leuk.
  2. Jill92

Jill92 Lid

16 okt 2020
    13
    12
    3
    Vrouw
    Hier mijn eerste menstruatie naast verwijderen spiraal gehad. 5 dagen gebloed. Ik dacht dan begin ik cd 10 et ovulatietesten. In 2020 kwam ik er naar een paar ronden achter dat ik een vroege eisprong had met cb testen. Nu gewoon van sensitest. Welke cd beginnen jullie met testen. Deze week bijna niet met zwanger worden bezig. Maar als straks de ovu is geweest dan weer continu. Iemand tips hoe de laatste 2 weken net zo relaxed als de eerste 2 door te brengen?

Cikaa vindt dit leuk.
  3. Cikaa

Cikaa Fanatiek lid

10 jan 2014
    1.036
    1.407
    113
    Ik heb ook hiervoor altijd vroege eisprong. Op 12/13 en teste dan cd 11 positief ovulatietest. Maar dit keer geen idee. Dus begin op cd 10 met testen of is dat te laat? Ik heb ovulatie testen vandaag bij de action gehaald en heb cb. Dacht als de action positief test doe ik cb erachteraan. Wij gaan de dag na me ovulatie op vakantie dus heb dit keer genoeg afleiding haha

4. Cikaa

Cikaa Fanatiek lid

10 jan 2014
    1.036
    1.407
    113

Bij mij zagen ze met mijn vorige zwangerschap eerste echo dat ik ook een cyste had. Maar ze zeiden dat zo een cyste niet erg is en hormonaal en je lichaam het zelf oplost. Hopelijk gebeurt dat bij jou ook zsm!

5. Mcjo

Mcjo Actief lid

30 mei 2022
    146
    191
    43
    Vrouw
    Het kan als ik er fysiek last van heb, maar liever doen ze het niet. Het is goedaardig en er is een goede kans dat mijn lichaam het zelf opruimt. Zal bij mij alleen wat langer duren omdat ik een auto-imuunziekte heb en mijn lichaam vaak dingen wil opruimen die niet hoeven en dan niet toe komt aan hetgeen wel opgeruimd mag worden:thumup:
    Ze gaan tussen mijn menstruatie en eisprong kijken of ze er langs kunnen met het IUI slangetje. Mocht dat niet lukken, dan halen ze hem wel weg.

LittleStarfish vindt dit leuk.
  6. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    316
    290
    63
    Vrouw
    Spannend zeg, starten met IUI! Hopelijk ruimt je lichaam zelf de cyste op. Waren, naast die cyste dan, alle onderzoeken enzo wel goed?

7. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    316
    290
    63
    Vrouw
    Ik vind de medicatie elke keer wel weer pittig, ik heb bijna 3 jaar niet echt een cyclus gehad dus geen normale hormoonhuishouding, dus nu ik dat wel heb met de medicatie is dat wel lastig om mee te dealen, mijn lichaam is dat totaal niet gewend waardoor ik flinke klachten heb. Maargoed, het is voor een goed doel dus we gaan gewoon door ◡̈

Super vervelend dat je menstruatie zo vaag is! Hopelijk binnenkort toch een mooie positieve ovulatietest dan!

8. Mcjo

Mcjo Actief lid

30 mei 2022
    146
    191
    43
    Vrouw
    Ja, ik heb geen goede eisprong van mezelf en bij de HSG hebben ze mijn rechter eileider vrij gemaakt. Manlief heeft prima zaad. We hebben 12 cyclussen met letrozol gehad, maar dan was mijn cyclus nog steeds tussen de 28 en 60 dagen.
    Nu met ovaleap en ovitrelle is het tussen de 24 en 28 dagen, afhankelijk van de groei van het eitje, dus het sturen van de eisprong gaat nu goed.
    Vrijdag nog wel even laten prikken op progesteron om te checken of de eisprong echt goed genoeg is.
    Ik zou naast de cyste niet weten wat er nog in de weg kan zitten :)

Deel Deze Pagina