jaja mijn nod is 18 juni 17 juni een bruiloft dus hopen dat t of helemaal niet komt natuurlijk maar niet op de bruiloft
Oh ja, mijn nod is waarschijnlijk 24 juni. Als mn cyclus weer normaal doet tenminste na mn vmk... Weet iemand of de lijst nou ook helemaal verdwenen is??? NOD juni zeg maar. Word er nu per topic een lijstje gemaakt? Vond zelf de lijst wel leuk namelijk...
YEP, spannend he....'t is toch anders na een miskraam.... Heb net een afspraak gemaakt met de HA om toch maar bloed te testen, hoe kun je anders vertrouwen op de thuistest, mocht hij positief zijn....
jaaaaaaaaaaa ik heb t gevonden hier is mn eisprong ook goed gevonden dankzij persona.voor t eerst en heb ook meteen t gevoel dat t raak is stom he maar ja we zien t wel!
Mijn nod is ook 19 juni, vanmorgen lichtposi getest dus ben benieuwd wat ik morgen voor streepje heb .
Is bij mij trouwens ook weer de eerste ronde proberen na t verlies van *Eliza.. marjolein zei t al op een ander topic, zou wel heel bijzonder zijn..
Morgen iedereen , Had leuke testjes gezien van Trisch en Yaraah ,duim zo erg dat ze mooi roze en duidelijker worden!! Heitje hoe is het met je temp?? Aan alle anderen gaat het ?? Niet echt veel te melden ,wij mogen straks echokijken. Bij het verzorgen van mijn voeten heb ik mezelf gesneden in mijn hiel (slim ja)maar met zo'n buik moet je je in alle bochten en kanten wringen) En eind van de maand gaan we de meubeltjes kopen bij Ikea (bedje is voor later). Liefs van mij! xxxxxxxxxxxxxxx
Hoe bedoel je?? Heb je weer een positieve test gehad dan?? En is inderdaad toch wel anders...snap goed wat je bedoelt!
Trishka, spannend hoor! Hoop dat je snel knaltesten mag komen showen hier!!! @Lilalien, veel plezier bij de echo straks! En wel goed uitkijken verder he!
Marjolein ,ben echt een krak om dingen soms voor elkaar te krijgen ,zo onhandig nu. Ik vind die aparte topics maar raar hoor ,mja..
Ja heb vanaf ca week na de MK dagelijks getest met goedkope testen om te kijken hoe snel mijn hcg weer laag was..... had geen idee en kon ook nergens een goed antwoord krijgen.... hoorde van 2 weken tot een aantal maanden. Na ongeveer 12 dagen was de test negatief en 3 dagen later nog negatief. en vandaag stond er weer een licht streepje. Ik heb dus geen idee wat dat betekent.... ik was van plan gewoon te wachten tot NOD maar ik heb vandaag toch maar even aan de huisarts gevraagd en ze zij dat ik morgen wel langs kon komen. Wel fijn want ik heb best een aantal vragen...
Goeiemorgen meiden, ik kom me hier ook melden Heb waarschijnlijk het weekend van 26-27 juni mijn eisprong. Heb namelijk vermoedelijk op dag 17 van me cyclus ( afgelopen zondag) me eisprong gehad. Gister voor controle geweest en de 2 eitjes aan rechter eierstok waren weg
Ja vind het ook wel een beetje vreemd. En omdat ook niet iedereen eenzelfde cyclus heeft, kan het zijn dat je dus ook per maand in verschillende clubjes meekletst..