NOD-LIJST JUNI 2011 Bekijk bijlage 154116 1. Deb27, Bloem27, Beetle1980 2. Kimmytje, Jodeli, mejosje 3. Mimuutje, Famsterdam 4. Rittjuh, Knorretje84, panna, Volonta, Safiya 5. Meiski 6. Momisake, Koekie monster, Afrola, natascha23, Mikkiemik 7. Naliey, ambonmanise, Lucia 8. 9. Pippie, syrae, Lieser 10. Nieckje (??) 11.Nursie31, Moisie 12. 13. 14. 15. Priscillaq 16. 17.Leiff 18. Babyproject, Anita1985 19.Meissie2008 20.Babbel81 21. 22. 23. Dimmel 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Senna1985 Datumloos: Aantal: 36 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.gossipqueen.nl/wp-content/uploads/2011/01/VeganBabyShoes_IsabootiesSherbertBallet1.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt onder de streep. ________________________________________________________________________ Mezelf erop gezet voor 20juni, dan 1e IUI gehad!! vind het helemaal spannend
NOD-LIJST JUNI 2011 Bekijk bijlage 154144 1. Deb27, Bloem27, Beetle1980 2. Kimmytje, Jodeli, mejosje 3. Mimuutje, Famsterdam 4. Rittjuh, Knorretje84, panna, Volonta, Safiya 5. Meiski 6. Momisake, Koekie monster, Afrola, natascha23, Mikkiemik 7. Naliey, ambonmanise, Lucia 8. 9. Pippie, syrae, Lieser,Stiene 10. Nieckje (??) 11.Nursie31, Moisie 12. 13. 14. 15. Priscillaq 16. 17.Leiff 18. Babyproject, Anita1985 19.Meissie2008 20.Babbel81 21. 22. 23. Dimmel 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Senna1985 Datumloos: Aantal: 36 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.gossipqueen.nl/wp-content/uploads/2011/01/VeganBabyShoes_IsabootiesSherbertBallet1.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt onder de streep. ________________________________________________________________________ Mezelf even gemeld op 9 juni, mijn verjaardag en mijn NOD dag, laat ons hopen op een mooi cadeautje van t jaar maar als ik de pendel moet geloven zal het niet voor deze maand zijn.
NOD-LIJST JUNI 2011 Bekijk bijlage 154161 1. Deb27, Bloem27, Beetle1980 2. Kimmytje, Jodeli, mejosje 3. Mimuutje, Famsterdam 4. Rittjuh, Knorretje84, panna, Volonta, Safiya 5. Meiski 6. Momisake, Koekie monster, Afrola, natascha23, Mikkiemik 7. Naliey, ambonmanise, Lucia 8. 9. Pippie, syrae, Lieser,Stiene 10. Nieckje (??) 11.Nursie31, Moisie 12. 13. 14. 15. Priscillaq 16. 17.Leiff 18. Babyproject, Anita1985 19.Meissie2008 20.Babbel81 21. 22. IngiePingie 23. Dimmel 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Senna1985 Datumloos: Aantal: 38 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven, Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.gossipqueen.nl/wp-content/uploads/2011/01/VeganBabyShoes_IsabootiesSherbertBallet1.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt onder de streep. ________________________________________________________________________ Mezelf neergezet op de 22ste...
Ik hoop zo dat ik binnenkort positief mag testen. Vanmorgen heb ik overgegeven na mijn ontbijtje en ik had rood slijm ipv witte afscheiding. Is dit positief? Wat denken jullie? Wij gaan voor ons 1e kindje en ik wil het niet in mijn omgeving vragen want ze hoeven nog niet te weten dat wij bezig zijn met zwanger worden. Mijn NOD-dag is 7 juni volgens de berekeningen, kan ik ook al eerder testen dan 7 juni? Ik hoop op een reactie.
Hoi, kan iemand mij op 25 juni zetten aub? Ik stond op 2 juni maar ben vandaag ongesteld geworden. Had dus wel een hele mooie cyclus van 27 dagen, toch iets positief Liefs
goede morgen dames ik ben hier vandaag voor het eerst op deze pagina nu is mij nod 3juni dus nog 4dagen voor mij nod maar ik heb al 2dagen last van slagen miselijkheid en zuurbranden last van me borsten(tepels dan) en heel last van me onderrug gisteren pfff maar ik had zonet voor de grap een ovulatietest gedaan(sla me dood weet eigenlijks niet waarom). maar hij gaf gewoon weer een lichte streepje aan (positief dus). heeft iemand hier ook last van??? of mee gemaakt?? wordt gek van al die kwaaltjes de hele nachten miselijk alvast bedankt voor jullie kijkende oogjes dames xx liefst jessy xxxx
een ovulatie test is pas positief als allebei de strepen even fel gekleurt zijn denk dat dat ook zo is met zwangerschapshormoon. Een lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden alles voelen en dan toch niet zwanger zijn. heb er zelf veel last van gehad
hallo dames ik heb 3juni me nod dus nu 4dagen voor me nod en had voor de gein een ovulatietest gedaan zonet en die geeft gewoon een licht streepje aan:S dat is dan gewoon positief heb ook al kwaaltjes (miselijk,hoofdpijn,rugpijn,gevoelige borsten tespels dan,hele nachten miselijk moet overgeven maar het wil niet ik ben zo onzeker nu pffff xxx liefst jessy xxx
oke ja want heb dit nog nooit eerder gehad en alles wijs er al wel op de cirkerls om me tepel heen zijn ook grooter geworden dus weet het niet pffff wordt er alleen wel heel erg gek van:S xxx
wel spannend hoor maar een ovulatie test als zwangerschap test gebruiken dat werkt niet zo. als je echt duidelijkheid wil kan je wel zwangerschapstest doen misschien geeft ie al wel wat aan?
ja dat klopt ik ben 4dagen voor me nod dus zou wel een test kunnen doen en als die wel negatief is zegt dat nog niks want dan kan ik op me nod dag 3juni nog een keer testen en kijken wat die dan aangeeft. maar hoop zo dat het raak is deze keer pff xxx
Hoi meiden, Ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal me even in het kort voorstellen: LiveLife, 28 jaar en sinds een jaar gestopt met de pil. Maarrrr, vanaf deze maand gaan we 'los' . Mijn cyclus is al maanden 32 dagen, maar mijn laatste cyclus was ineens 37... Dus hou ik de 32 aan, dan is mijn NOD 6 juni. Kan deze toegevoegd worden aan de kalender? Thanks! Ik duim met jullie mee! Groetjes!