NOD lijst juni 2025

Discussie in 'NOD forum' gestart door DBoer, 11 mei 2025.

1. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    912
    903
    93
    Vrouw
    10dpo is nog heel vroeg natuurlijk! Welke testen gebruik je meestal dat je altijd tuurlijntjes ziet? Die ervaring heb ik zelf niet namelijk, de keren dat ik tuurlijntjes heb gezien bleek ik iedere keer ook daadwerkelijk zwanger uiteindelijk.

2. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.995
    2.871
    113
    Vrouw
    Heb je een foto?:o:

3. Secret Promise

19 jul 2012
    2.995
    2.871
    113
    Vrouw
    Hier idd een kleine stijging bij m'n ovulatietest(jes). Vraag me wel af of morgen al m'n piek gaat zijn of misschien toch overmorgen, maar we zien wel:thumup: Vanaf vandaag gaan we aan de bak:p

Bijgevoegde bestanden:

Calouis en LienJS vinden dit leuk.
  4. Pris94

Pris94 Lid

maandag
    21
    1
    3
    Vrouw
    Net weer getest en hij is negatief... wanneer zou mijn ongesteldheid dan moeten komen?

5. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    912
    903
    93
    Vrouw
    Wat jammer! Dan kun je die waarschijnlijk elk moment verwachten (tussen nu en enkele dagen).

6. Pris94

Pris94 Lid

maandag
    21
    1
    3
    Vrouw
    Oke dankjewel voor je reactie dat het nu wat langer uitblijft is door de miskraam van vorige maand hoef ik me nu geen zorgen te maken dat het deze maand niet is gelukt en misschien lukt het volgende maand wel?

7. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    624
    683
    93
    Kan de huisarts niet gewoon al een doorverwijzing geven ivm de wachttijden in het ziekenhuis? Dat heb je hopelijk niet nodig, maar wel handig als je in augustus terug zou mogen komen dat je meteen naar het ziekenhuis kan en niet nog langer hoeft te wachten.

8. Calouis

Calouis Lid

17 apr 2025
    26
    9
    3
    Vrouw
    Mijn luteale fase duurt gemiddeld 14 dagen, bedankt voor je reactie. Ik ga de afspraak voor de zekerheid maar afzeggen. Ik weet vrij wel zeker dat mijn eisprong op zondag of maandag was, gezien de ovulatie testen

9. LienJS

LienJS Lid

20 mei 2025
    35
    16
    8
    Vrouw
    Ik had ongeveer hetzelfde aan de hand .
    Vandaag tattoo afspraak 17 dpo , had wel verwacht dan duidelijkheid te hebben ... Testen negatief ,maar 4dagen overtijd ... Goed over nagedacht en over gelezen , maar had er voor gekozen om door te laten gaan , vanmorgen ongesteld geworden , dus gelukkig goed gekozen .
    Moet er wel bijzeggen dat het een belangrijke afspraak was vandaag samen met een heel belangrijk iemand , was het een afspraak voor enkel mijzelf had ik 'm afgezegd .

10. Lenteisfijn

Lenteisfijn Actief lid

16 mei 2022
    253
    382
    63
    Vrouw
    Nee, pas in augustus helaas
    Dan zou ze wel laagdrempelig verwijzen. Ja hehe, ze zou wel moeten. Een jaar bezig op je 35ste en dan met van dat gekke bloedverlies

11. Secret Promise

19 jul 2012
    2.995
    2.871
    113
    Vrouw
    Sowieso gek dat ze een vol jaar wil afwachten op je 35e toch? Dan hoort het na een halfjaar zelfs al te kunnen begreep ik?:o: Maar omdat je in 2023 een kindje hebt gekregen ziet de huisarts dit dus anders?

LienJS vindt dit leuk.
  12. RoosAnne

RoosAnne Actief lid

23 feb 2018
    251
    244
    43
    Vrouw
    Volgens het Radboud moet je ouder dan 38 zijn voordat je na minder dan een jaar zelf proberen wordt doorverwezen.

13. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.427
    2.296
    113
    Vrouw
    Easy@home. Kan goed door de gonasi komen. Nu op 11dpo is de test negatief. Dus deze ronde is klaar :)

14. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.427
    2.296
    113
    Vrouw
    Heb ik maar nu op 11 dpo negatief. Het gaat echt niet meer positief worden (meestal zou ik zelfs al bloedverlies hebben, maar nu door utrogestan niet). Door naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina