NOD lijst juni 2025

Discussion in 'NOD forum' started by DBoer, May 11, 2025.

1. Gitara

Gitara Lid

May 23, 2025
    14
    23
    3
    Female
    #261 Gitara, May 30, 2025 at 5:54 PM
    Last edited: May 30, 2025 at 6:04 PM
    Kennen jullie dat? Dat je dan een test koopt voor morgenochtend en er ineens een soort duivel bezit van je neemt die zachtjes in je oor fluistert: “….maar je kan het ook nu doen….”

De foto uploaden heeft wat kwaliteit van de foto weggehaald, maaaaaar……..

(mocht iemand weten hoe ik een foto kan uploaden waarvan de kwaliteit wel behouden blijft, let me know!)

Attached Files:

2. Loma

Loma Lid

Apr 6, 2025
    70
    36
    18
    Female
    Ik zie duidelijk iets!

Gitara likes this.
  3. SSWF

SSWF Actief lid

Feb 28, 2025
    254
    155
    43
    Female
    Oké verwarrend dit. Vorige week vrijdag dus een miskraam gehad. Woensdag is het vloeien gestopt. Ik testte toen ook nog flink positief.
    Nu opeens best veel afscheiding en gisteravond wat buikkramp. Ik denk: ik gooi er voor het eerst een ovulatie testje tegenaan. En die is bijna net zo donker als de controlestreep!
    Kan dit wel? Of zouden het naweeen van de zwangerschap zijn?

Ook lastig nu, want vriend is sinds vandaag super ziek. Dus hebben ook niks kunnen doen.

4. Gitara

Gitara Lid

May 23, 2025
    14
    23
    3
    Female
    Zou kunnen natuurlijk, maar het ligt misschien meer voor de hand dat de ovulatietest nog reageert vanwege het hcg dat nog in je bloed zit, ik begrijp dat ovulatietesten daar ook op reageren

5. SSWF

SSWF Actief lid

Feb 28, 2025
    254
    155
    43
    Female
    Ja chatgtp zegt hetzelfde nu, haha. Technisch gezien kan het, maar het is heel zeldzaam.

Gitara likes this.
  6. DBoer

DBoer Bekend lid

Jan 4, 2022
    922
    909
    93
    Female
    Hahaha ja dat gevoel ken ik maar al te goed :roflmao:. Dat is al een mooi duidelijke streep zeg! Ik vond je lijst van symptomen al behoorlijk hoopvol haha. Ik ga duimen voor oploop!

7. DBoer

DBoer Bekend lid

Jan 4, 2022
    922
    909
    93
    Female
    Er zit nu nog hcg in je bloed begrijp ik? Lopen de hcg testen wel verder af nu? Dat vraag ik omdat je er zeker van wil zijn dat er niet sprake is van een bbz ofzo, zeker gezien je buikkrampen omschrijft?

Ovulatietesten reageren ook op hcg. Met hcg in je lijf is de kans op een eisprong niet zo groot geloof ik, maar weet niet hoe donker je testen nog zijn? Ik acht de kans in ieder geval heel groot dat de positieve ovulatietest nu reageert op je hcg en niet persé een eisprong nu voorspeld.

8. SSWF

SSWF Actief lid

Feb 28, 2025
    254
    155
    43
    Female
    We gaan er maar vanuit dat het zo is! Wilde pas weer na een week een zwangerschapstest doen om te kijken of het goed gedaald is. Woensdag moet ik naar de VK voor een check.

Aardbeitje2025 and Gitara like this.
  9. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,997
    2,872
    113
    Female
    Ohhhh die is heel goed te zien hoor:D Helemaal prima voor 11 dpo! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!:thumup:

Gitara likes this.
  10. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,997
    2,872
    113
    Female
    Hier zijn de ovulatietestjes helaas hetzelfde als gisteren:confused: Een (iets) latere eisprong deze ronde dus! Voel ook nog geen eipijn, dus even geduld nog:o:

11. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

Jan 6, 2024
    628
    684
    93
    Ik zou toch even het ziekenhuis bellen om te vragen wat hun wachtlijst is en evt terugbellen naar de huisarts. Mocht je dan nog allerlei onderzoeken moeten ben je zo weer 4 maanden verder... -spreekt uit ervaring-

Lenteisfijn likes this.
  12. tortelduif

tortelduif Bekend lid

Dec 11, 2021
    546
    431
    63
    Female
    Wat een mooie streep!

Gitara likes this.
  13. Jill92

Jill92 Nieuw lid

Oct 16, 2020
    4
    1
    3
    Female
    Ik heb geen idee hoe ik kan reageren op een bericht zoals jullie maar de test die ik zag was inderdaad best duidelijk al! Ben benieuwd hoe hij oploopt.
    Ik twijfel of ik mezelf gek aan het maken ben of dat ik alles echt voel.
    Dinsdag ochtend tijdens ovulatie mijn spiraal verwijdert. Ma en di gezellig gemaakt. Ik voel mezelf een beetje misselijk denk ochtend en sinds gisteren ochtend pijnlijke borsten. Ik denk van de hormoonschommeling zonder spiraal. Vanochtend bij afwegen roze bloed. Herkent iemand dit misschien?

Gitara likes this.
  14. Lenteisfijn

Lenteisfijn Actief lid

May 16, 2022
    255
    383
    63
    Female
    Heel duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd!!

15. DBoer

DBoer Bekend lid

Jan 4, 2022
    922
    909
    93
    Female
    Had je een hormoon of een koperspiraal? Heb zelf een mirena gehad en enkele dagen na het verwijderen een (onttrekkings)bloeding gehad. Die was zegmaar extra buiten mijn reguliere menstruatie (de week voor het verwijderen was ik ongesteld, en 2 weken na die onttrekkingsbloeding ook gewoon weer. Als je een hormoonspiraal had zou dat het wellicht kunnen zijn nog.

16. DBoer

DBoer Bekend lid

Jan 4, 2022
    922
    909
    93
    Female
    Hier werd ik vanochtend wakker met enorme testdrang haha. Daar issie weer! :p. Dus maar snel naar de wc geweest en een lading water achterover geklokt zodat het niet meer kan :roflmao:. Heb zowaar een beetje een vermoeden dat dat doel van maandag toch op gaat schuiven naar zondag haha.

Stom eigenlijk he, hoe die testdrang dan ineens zo erin kan klappen. En dat terwijl ik er deze maand echt niet zo'n gevoel bij heb, nog steeds echt 0,0 symptomen tot nu toe (8dpo).

17. Jill92

Jill92 Nieuw lid

Oct 16, 2020
    4
    1
    3
    Female
    Thnx! Ja ik had een hormoonspiraal. Oke dan zou dat indd kunnen. Ik had dat misschien ook meteen verwacht. Goed om te weten dat het ook later kan.
    Ik had de dag voordat het verwijdert werd mijn lh piek dus stiekem hoop je dan op een wonder en dat het meteen raak is. Maar heb is veel te vroeg voor symptomen. Ik ga het indd op het verwijderen houden hihi.

18. Gitara

Gitara Lid

May 23, 2025
    14
    23
    3
    Female
    Heel logisch, je wil het zo graag en niet-weten kan soms zo vreten, je hoofd snakt naar duidelijkheid, iets om zich aan vast te grijpen (zo ervaar ik het dan). Dat ik een positieve test post helpt daar vast ook niet bij

DBoer likes this.
  19. Jill92

Jill92 Nieuw lid

Oct 16, 2020
    4
    1
    3
    Female
    Heel begrijpelijk. Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik wilde vaak testen in de hoop dat hij toch positief was. Wel goed dat je een manier hebt gevonden om het los te laten. En als je toch zwicht dan is dat ook zo. Een negatieve test wil dan alleen niet zoveel zeggen. Die paar dagen kunnen dan zooolang voelen. Vanaf hoeveel dpo wil je testen?

Hier zegt mijn vriend: ja als je niet ongesteld wordt dan kunnen we testen. Waarop ik denk de dag voordat ik ongesteld moet worden kunnen we ook testen. Hij wil het testen graag samen doen waardoor ik deze keer denk ik meer een rem heb. Geen idee of ik dat fijn vindt ,maar dat gaan we zien.

20. SSWF

SSWF Actief lid

Feb 28, 2025
    254
    155
    43
    Female
    Haha toch grappig hoe iedereen er anders in staat met testen hè! Ik test pas een dag na NOD . Geen teleurstelling en het spaart me aan testen.

Nou, juni is in aantocht. Laat de positiviteit maar komen!

Share This Page