NOD lijst juni 2025

Discussie in 'NOD forum' gestart door DBoer, 11 mei 2025.

1. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    924
    913
    93
    Vrouw
    Ja echt tot 7dpo gaat het vaak nog wel prima, en dan ineens komt het slakkentempo erin drammen en duren de dagen eeuwig haha.

Alle eerdere zwangerschappen die ik had testte ik vanaf 9dpo positief. Mijn doel is dus op zijn vroegst 9dpo, en ben vandaag 7 of 8 dpo (afhankelijk van of mijn eisprong 1 of 2 dagen na mijn lh piek was). Ik vrees dat ik me morgen echt niet meer in kan houden haha, al zegt mijn gevoel vrijwel zeker dat het negatief is.

2. Calouis

Calouis Lid

17 apr 2025
    31
    13
    8
    Vrouw
    :roflmao::D:p:D:D:D:D:D:p:p
    Heel erg herkenbaar, ik ben ook altijd heel erg bezig met wat ik dan denk te voelen. Dan ga ik weer lopen googlen.

Vanaf vanmorgen loop ik al te braken en dan ondanks dat ik nog maar 5 dagen dpo ben, wil ik al bijna direct een testje doen. Maar ik weet dat het geen zin heeft :D:p

3. Aardbeitje2025

10 mei 2025
    28
    23
    3
    Vrouw
    Hi dames! Ik meld me hier heel voorzichtig. Vorige week vrijdag/zaterdag een miskraam gehad, maandag heb ik een afspraak bij de vk om te checken of alles schoon/leeg/opgeruimd is. K heb af en aan nog wel wat buikpijn, maar geen bloedverlies meer. Ik heb echt geen idee wanneer mn eisprong langskomt, de cyclus waarin we zwanger zijn geraakt had ik een positieve ovulatietest op dag 29.. In Januari ook een miskraam gehad (incl. curettage, en daarna een opname ivm infectie en antibioticakuur via infuus enzo), en daarna was mn cyclus eerst best oke, maar werd per ronde langer en langer. Ik heb voor nu echt geen idee wat ik moet verwachten. Ik weet nog niet of we meteen heel actief gaan mikken en proberen of dat we gewoon aan rommelen en dan wel zien wat er gebeurd. K vond het best wel frustrerend om zo lang steeds maar te testen opzoek naar die eisprong, dus misschien doen we deze ronde even wat relaxter afwachten wat mn lijf gaat doen, en dan kijken wat er wel of niet gebeurd.

SSWF vindt dit leuk.
  4. Miireii87

Miireii87 Bekend lid

7 nov 2024
    524
    377
    63
    Vrouw
    NOD lijst 1 t/m 30 juni 2025 ✿

We gaan voor roze!
    -----------
    1 juni (0)

2 juni (2)
    Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Caithxxx - 35 jaar - 3e kindje - ronde weet ik niet meer, IUI 2

3 juni (2)
    Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10
    Gitara - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 na biochemisch

4 juni (1)
    Dboer - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na biochemisch

5 juni (3)
    Steph - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9
    Donna - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4
    RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 (vorige ronde vmk)

6 juni (0)

7 juni (0)

8 juni (0)

9 juni (1)
    Calouis - 32 jaar - 3de kindje - 3de ronde

10 juni (1)
    Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14

11 juni (0)

12 juni (0)

13 juni (0)

14 juni (1)
    Secret promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7

15 juni (0)

16 juni (0)

17 juni (0)

18 juni (0)

19 juni (0)

20 juni (0)

21 juni (0)

22 juni (1)
    Voro91 - 33 jaar - 1e kindje - IUI 2

23 juni (0)

24 juni (0)

25 juni (0)

26 juni (1)

Miireii87 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 11

27 juni (0)

28 juni (1)
    MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 17
    Yara - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4

29 juni (0)

30 juni (0)

Totaal (15)

Wachten op eisprong (9)

Wachtbankje (6)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

5. Miireii87

Miireii87 Bekend lid

7 nov 2024
    524
    377
    63
    Vrouw
    Hoi meiden! Ik ben er ook weer. Vandaag ongesteld geworden. Op mn verjaardag nog wel, leuk cadeau :o:

Ronde 11 inmiddels. Time flies! 26 juni is m'n nod, tevens de dag van de afspraak bij de kliniek, 23 juni officieel in dienst bij de nieuwe locatie dus een volle eind van de maand met de nodige spanningen. Ik ga deze ronde wel weer temperaturen want ik hou niet zo van de onzekerheid kwam ik achter.

Ik duim nogmaals voor veel positieve testen deze maand!

6. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    549
    449
    63
    Vrouw
    Jammer dat we je weer moeten verwelkomen hier, maar leuk dat je meeschrijft! Spannend, nieuwe baan en afspraak bij de kliniek rond dezelfde tijd.

Ik ben even kwijt wat de situatie was bij jullie; er waren al onderzoeken gedaan toch? Hebben jullie dan het startgesprek voor ivf?

Miireii87 vindt dit leuk.
  7. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    549
    449
    63
    Vrouw
    Welkom! Wat heb je al veel moeten doorstaan :(

Hoop dat je cyclus snel op gang komt.

8. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    780
    792
    93
    Vrouw
    Spannend wie er vanaf juni met mooie roze tests reageren:). Hier heb ik eigenlijk geen idee of 5 juni mijn NOD is, omdat mijn cyclus erg onregelmatig is. Maar met 4 mei als eerste ongesteldheidsdag durf ik dan wel een testje te wagen:o:

9. SSWF

SSWF Actief lid

28 feb 2025
    254
    156
    43
    Vrouw
    We zitten in het niet zo leuke zelfde schuitje. Hopelijk werkt alles snel weer zoals normaal bij je!

10. SSWF

SSWF Actief lid

28 feb 2025
    254
    156
    43
    Vrouw
    Pfff nou, inderdaad geen leuk cadeau zo. Alsnog wel gefeliciteerd!
    Ik hoop dat jullie afspraak niet meer nodig gaat zijn. Zou nou eens mooi zijn ondertussen.

Miireii87 vindt dit leuk.
  11. Miireii87

Miireii87 Bekend lid

7 nov 2024
    524
    377
    63
    Vrouw
    Yes. Lage amh, weinig voorraad en het zaad van mijn vriend was (op dat moment) ook niet oke. Die moet hij nog een keer laten testen. Aan de hand van die uitslag horen we de 26e of het ivf of icsi gaat worden. Het is wel precies dan ook weer een nieuwe cyclus dus ik hoop niet dat we heel lang nog moeten wachten daarna.

12. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    628
    684
    93
    Ja, de dag voor je ongesteld zou worden vind ik echt legitiem. Ik heb hier de vorige cyclus voor het eerst samen getest (had ik niet op gewacht, ik had al eerder getest en ik wist alleen door m'n temperatuurdaling al dat ik ongesteld werd, maar mijn man had nog hoop). Dat voelt dan toch wel anders.

13. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    628
    684
    93
    Gefeliciteerd met je verjaardag en jammer van de menstruatie. Wat een ongenode gast op je feestje. Ik snap dat helemaal van je temperatuur, ik wilde het loslaten maar kan dat ook niet haha.

14. Gitara

Gitara Lid

23 mei 2025
    14
    24
    3
    Vrouw
    Mocht je inderdaad vandaag testen (wie weet ben je net zo vroeg wakker als ik nu..), ik duim voor je

15. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    549
    449
    63
    Vrouw
    Dames ik zie een streepje... krijg het heel slecht op de foto maar hij is er echt, man zag hem ook. Maar is dit niet te licht voor 12 dpo? Het is een early test, hij is wel over de datum geen idee of dat uitmaakt.

Bijgevoegde bestanden:

Vederlicht, MooseIsLoose en Donna1993 vinden dit leuk.
  16. SSWF

SSWF Actief lid

28 feb 2025
    254
    156
    43
    Vrouw
    Jep! Ik zie ‘m! Koffer met testen mee en nou hopen dat het gaat oplopen! Fijne vakantie!!

MooseIsLoose en tortelduif vinden dit leuk.
  17. RoosAnne

RoosAnne Actief lid

23 feb 2018
    252
    244
    43
    Vrouw
    Vandaag, 10 DPO, negatief getest. Dan wacht ik nu mijn NOD maar af. Ik verwacht niet dat hij nog positief gaat worden, maar wie weet.

18. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    924
    913
    93
    Vrouw
    Ik zie wel iets ja! Lastig te zeggen of dit goed is voor 12dpo. Qua latere innesteling zou het nog prima kunnen. Nu is het vooral kijken of er oploop gaat zijn, spannend!:)

MooseIsLoose en tortelduif vinden dit leuk.
  19. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    549
    449
    63
    Vrouw
    Dankjewel!

20. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    549
    449
    63
    Vrouw
    Dankje! Spannend ja, hoewel ik het eigenlijk ook al heel leuk vind om een keer een streepje te zien!

DBoer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina