NOD lijst juni 2025

Discussie in 'NOD forum' gestart door DBoer, 11 mei 2025.

1. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    558
    470
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Gitara! Ik vind beide strepen best duidelijk dus misschien dat je dan de oploop minder goed ziet?

Hier niet zo'n goed nieuws, het streepje is even licht als twee dagen geleden. Wel slecht geslapen en paar keer geplast tussendoor, maar alsnog denk ik dat dit misgaat :(

Bijgevoegde bestanden:

2. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    933
    918
    93
    Vrouw
    Wel lastig vergelijken zo met een opgedroogde vs een verse test. Maar ik snap wel dat je graag een donkerdere streep had willen zien vandaag. Het kan natuurlijk nog zo zijn dat jouw hcg wat langer nodig heeft om te verdubbelen (3 dagen kan ook), of dat je urine toch wat wateriger was vandaag. Lastig om er nu iets met zekerheid over te kunnen zeggen.. ik snap precies hoe je je nu voelt, vorige maand zat ik in hetzelfde schuitje:(. Vreselijk die onzekerheid. Voor nu vrees ik dat er niks anders opzit dan het af te wachten en te kijken hoe je test er morgen of het liefst overmorgen uitziet. Ik duim voor je dat je dan toch gewoon een duidelijke oploop ziet!

tortelduif vindt dit leuk.
  3. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    933
    918
    93
    Vrouw
    Ik heb net je 'verse' foto van je test van zondag trouwens even opgezocht nog, maar als ik dan deze verse naast die verse van zindag leg vind ik dit streepje er toch wel wat duidelijker uitzien?

4. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    558
    470
    63
    Vrouw
    Oh wat lief dat je dat hebt gedaan! Misschien wel inderdaad, maar dat was niet zo'n goede foto (op het vliegveld genomen :)). Bij mijn zoontje had ik nu wel echt een duidelijker streep.

Niks anders te doen dank afwachten denk ik... ik probeer het positief in te zien: vorige keer duurde het een jaar en nu na een half jaar 'al' zwanger, dan gaat het vast nog een keer lukken :D

Donna1993, Nora92 en DBoer vinden dit leuk.
  5. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    933
    918
    93
    Vrouw
    Hoe donker je streep is ten opzichte van een vorige zwangerschap zegt echt helemaal niks! Dat is echt iedere keer anders. Bij mijn 1e zwangerschap had ik 9dpo al een best duidelijke streep die ook iedere dag flink opliep en ook al snel van die super knallers dat het teststreepje donkerder was dan het controle streepje. Dat eindigde uiteindelijk in een missed abortion bij 9 weken.
    En bij mijn 2e zwangerschap begon ik bij 9 dpo met een heeeeeele lichte tuurstreep, de oploop ging veel trager en duurde veel langer voordat ik écht knallers had T.o.v. van die eerste zwangerschap. En het resultaat van die zwangerschap loopt nu lekker te peuterpuberen haha :).

Ik snap je zorgen echt wel hoor! Ik denk dat het bij jou echt beide kanten op kan gaan. Probeer je voor nu zoveel mogelijk te focussen op je vakantie en afleiding te zoeken (laat eventueel je wederhelft de testen verstoppen, dat deed ik vorige maand toen ik op vakantie in exact hetzelfde schuitje zat;)) en test overmorgen in de ochtend nog een keertje. En hopelijk heb je dan een mooie donkerdere streep (en anders iig duidelijkheid).

6. Voro91

Voro91 Lid

13 jan 2025
    36
    23
    8
    Vrouw
    Oh @tortelduif wat lastig! Ik sluit me aan bij DBoer, ik heb ook heel erg het idee dat de nieuwe verse test toch wat duidelijker lijkt dan de vorige 'verse'. Maar fingers crossed!

Ik ga weer langzaamaan beginnen met ovu testen. Vind het lastig in te schatten, omdat mijn vorige cyclus ineens langer was (door de stress denk ik dan maar). Hoop zo dat we niet weer met een 'feestdag' hoeven :$

DBoer en tortelduif vinden dit leuk.
  7. Gitara

Gitara Lid

23 mei 2025
    20
    40
    13
    Vrouw
    Ik zou de hoop nog niet opgeven. Indroog van Kruidvat vind ik onduidelijk. Maar man man, dat leven tussen hoop en vrees is hartstikke naar.

En wat mijn oploop betreft, ik ga het zien, hopelijk met een paar dagen net zo donker als de controle streep

Donna1993, DBoer en tortelduif vinden dit leuk.
  8. Calouis

Calouis Lid

17 apr 2025
    42
    27
    18
    Vrouw
    Gisteren ochtend en middag een licht positieve test, vandaag 8 dagen dpo en vanmorgen een negatieve test. Toch niet goed ingenesteld of gewoon even geduld hebben?

gefeliciteerd voor de genen die op roze kunnen!:)

9. Calouis

Calouis Lid

17 apr 2025
    42
    27
    18
    Vrouw
    Ik zie toch wel een kleine oploop, hopelijk snel een dikkere streep! Dan voelt het toch als meer zekerheid hè!

10. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    558
    470
    63
    Vrouw
    Hmmm dat is lastig. Wel dezelfde test gebruikt?

Calouis vindt dit leuk.
  11. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.900
    4.914
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat spannend allemaal meiden.

@tortelduif ik vind hem wel al iets duidelijker hoor! En wat de rest zegt, het is elke keer weer anders. Ik heb bij alle 5 zwangerschappen wat anders gehad. En die uiteindelijk geboren mocht worden was misschien nog wel het minst snel duidelijk... maar je wilt wel oploop zien over paar dagen. Maar het kan soms snel gaan! Er is sowieso wat gaande daarbinnen want omo wit zijn ze niet. :) zo vroeg maakt hoeveel je drinkt ook nog zoveel uit..

@Calouis
    Wat vreemd! Zelfde test? 8 dpo is nog heel vroeg, misschien net even wat minder uitgescheiden door de nieren... zou de hoop nog niet helemaal opgeven. :)

Calouis en tortelduif vinden dit leuk.
  12. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    558
    470
    63
    Vrouw
    Dank voor de geruststelling meiden! Ik probeer het nu even los te laten en over een paar dagen weer een test te doen :)

DBoer, Calouis en Nora92 vinden dit leuk.
  13. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.431
    2.297
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Gitara
    Oeh ik snap je onzekerheid @tortelduif, maar ben t eens dat ik 'm ook wel duidelijker vind als je de verse met verse test vergelijkt. Knuffel en fijne vakantie!

14. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.431
    2.297
    113
    Vrouw
    NOD lijst 1 t/m 30 juni 2025 ✿

We gaan voor roze!
    -----------
    1 juni (0)

2 juni (1)
    Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5

3 juni (2)
    Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10
    Gitara - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 na biochemisch

4 juni (1)
    Dboer - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na biochemisch

5 juni (3)
    Steph - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9
    Donna - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4
    RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 (vorige ronde vmk)

6 juni (0)

7 juni (0)

8 juni (0)

9 juni (1)
    Jill92 - 33 jaar - 2de kindje - 1e ronde
    Calouis - 32 jaar - 3de kindje - 3de ronde

10 juni (1)
    Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14

11 juni (1)
    Nora92 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1

12 juni (0)

13 juni (0)

14 juni (1)
    Secret promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7

15 juni (0)

16 juni (0)

17 juni (0)

18 juni (0)

19 juni (0)

20 juni (0)

21 juni (0)

22 juni (1)
    Voro91 - 33 jaar - 1e kindje - IUI 2

23 juni (0)

24 juni (0)

25 juni (0)

26 juni (1)

Miireii87 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 11

27 juni (0)

28 juni (1)
    MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 17
    Yara - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4

29 juni (1)

Lenteisfijn - 35 jaar - 2de kindje - ronde 11

30 juni (1)
    Caithxxx - 35 jaar - 3e kindje - ronde weet ik niet meer, IUI 3

Totaal (18)

Wachten op eisprong (9)

Wachtbankje (8)

Zwanger (1)

Ongesteld (1)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

15. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.431
    2.297
    113
    Vrouw
    Ik word de hekkensluiter. Gister was m'n 1e cyclusdag. Meestal haal ik dag 28 niet. Maar goed, bij IUI 1 had ik wel een lange cyclus. Terugkijkend vermoed ik dat m'n eisprong al geweest was bij m'n IUI. Ik had maandag IUI en zaterdag ervoor onwijse eipijn. Als ik kijk naar de rondes van m'n jongste, had ik altijd de dag zelf eipijn. Deze maand maar strakker op de controles. Volgende week woensdag follikelmeting. Hopelijk tegen t weekend iui.

16. Calouis

Calouis Lid

17 apr 2025
    42
    27
    18
    Vrouw
    Ja wel de zelfde test gebruikt.

8dpo is ook nog wat vroeg, hopelijk toch nog een positieve.

iemand ervaring met de digitale van clearblue?

17. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    933
    918
    93
    Vrouw
    Over het algemeen is het niet een heel goed teken als testen lichter worden/streepjes verdwijnen, maar tegelijkertijd is 7/8 dpo ook wel extreeem vroeg om uberhaupt al een lijntje te hebben gezien. Gebruikte je vandaag 1e ochtendurine ervoor?

Mijn ervaring van de clearblue digitale (die met wekenindicator) is dat die best wel gevoelig al is. Dus ook bij slechts hele lichte streepjes slaat die vaak al wel positief 1-2 weken uit.

18. SSWF

SSWF Actief lid

28 feb 2025
    261
    161
    43
    Vrouw
    Onee, meen je, als in: curretage dan? Heb je ook nog klachten verder?

Nadat ik me topfit voelde, is dat sinds zaterdag 360 graden gedraaid. Buikpijn, rugpijn, even spotting, vermoeidheid...Heb gisteren nog met de VK gebeld, maar zolang ik geen koorts heb of mega buikpijn, had het geen haast allemaal. Morgen controle, ik ben benieuwd. Er is of iets aan de hand mbt de miskraam óf ik heb een opvlamming van de ziekte van Crohn ofzo. Ben kapot.

19. SSWF

SSWF Actief lid

28 feb 2025
    261
    161
    43
    Vrouw
    Ik snap heel goed dat je hier onzeker door wordt. Misschien nu even een dag extra tussen de test laten zitten?

20. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    933
    918
    93
    Vrouw
    Aahh wat naar zeg :(. Ben benieuwd wat ze er morgen van zeggen. Dan gaan ze neem ik aan ook een echo maken? Hopelijk ziet het er dan allemaal gewoon schoon uit en zit er ook niks buiten je baarmoeder o.i.d. niks aan dit in ieder geval!

SSWF vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina