Hier snap ik niet helemaal wat mijn lijf nou aan het doen is. Ben vandaag 10 of 11 dpo (vermoed zelf 11). Zwangerschapstesten zijn nogsteeds omowit, sinds gister steeds lichte menstruatiekrampen, maar tot nu toe nogsteeds geen bloedverlies.. merk dat het mijn hoofd dan toch weer aan het denken zet of het toch nog een late innesteling is die ik voel? Normaal word ik 11dpo ongesteld, en als de krampen beginnen begint normaal ook altijd vrij snel het bloedverlies bij mij. Maargoed waarschijnlijk zal het toch gewoon mijn menstruatie zijn en dat het elk moment door gaat zetten, maartoch. Het is pas echt definitief als het bloedverlies start haha
@DBoer Herken dit helemaal! In dat ongewisse zitten is echt niks aan. Hopelijk snel duidelijkheid want op een gegeven moment zijn je hart en hoofd helemaal moe van die salto's.
oh wat naar dat je je zo slecht voelt! Benieuwd wat ze morgen zien, hopelijk niets geks en sta je morgen ochtend weer fit op. Ik heb geen idee wat ze willen, de vk belde me vmiddag, dat het zkh een uurtje later plek voor me had op de spoedplek.. ik was niet eens binnen een uur afstand van het zkh Toen zelf maar gebeld met het zkh en vrijdagochtend een afspraak gemaakt, ik heb 0 klachten dus lijkt me geen paniek situatie die niet tot vrijdag kan wachten. Als we geen echo gemaakt hadden ter controle dan hadden we niet eens wat doorgehad. Mijn voorkeur zou zijn afwachten tot na de eerste menstruatie denk ik (als dat op gang komt natuurlijk). Ik heb al 2x eerder een curettage gehad, en vorige keer waren ze ook al van ''risico's, toekomstige kinderwens, pas op!" enz. Dus liever niet nog een, eerst even de andere opties goed bekijken
Nou, bij mij is alles schoon na de miskraam. Dat verklaart alleen mijn klachten niet, maar de verloskundige bevestigde dat er een grote kans is dat Crohn is opgevlamd. Ik heb de diagnose nog niet zo lang, dus vind het allemaal maar lastig. Maar weer eens een belletje gepleegd naar het ziekenhuis daarvoor nu. Ondertussen was mijn baarmoederslijmvlies zich wel weer aan het opbouwen en de verloskundige dacht dat ik dit weekend waarschijnlijk weer een eisprong zou hebben. Goed nieuws, maar ook lastig, want zwanger raken tijdens een opvlamming van Crohn wordt niet aangeraden ivm kans op een miskraam. Pfff wat lastig dit. Hopelijk kan mijn MDL-arts me meer vertellen. Ik wil eigenlijk gewoon doorzetten. Dan zouden we dit weekend aan de bak moeten. Mijn NOD is wel lastig, omdat ik normaal gesproken een cyclus heb van +/- 5 weken. Dit weekend is het 2 weken sinds de miskraam, dus dat zou betekenen dat ik na de eisprong nog 3 weken de lf heb? Dat lijkt me wat lang voor die fase.
Wat een gedoe zeg. Zeker omdat je zelf nergens last van hebt. De verloskundige vertelde me vandaag dat het normaal is dat je lichaam er 4 tot 6 weken over kan doen om het zelf op te lossen. Iets wat zij als nieuw hadden geleerd, want ze dacht altijd 2 weken.
NOD lijst 1 t/m 30 juni 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 juni (0) 2 juni (1) Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 3 juni (2) Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 Gitara - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 na biochemisch 4 juni (1) Dboer - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na biochemisch 5 juni (3) Steph - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Donna - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 (vorige ronde vmk) 6 juni (0) 7 juni (0) 8 juni (0) 9 juni (2) Jill92 - 33 jaar - 2de kindje - 1e ronde Calouis - 32 jaar - 3de kindje - 3de ronde 10 juni (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 11 juni (1) Nora92 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 12 juni (0) 13 juni (0) 14 juni (1) Secret promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 15 juni (0) 16 juni (0) 17 juni (0) 18 juni (0) 19 juni (0) 20 juni (0) 21 juni (0) 22 juni (1) Voro91 - 33 jaar - 1e kindje - IUI 2 23 juni (0) 24 juni (0) 25 juni (0) 26 juni (1) Miireii87 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 11 27 juni (0) 28 juni (1) MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 17 Yara - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 29 juni (1) Lenteisfijn - 35 jaar - 2de kindje - ronde 11 30 juni (2) Caithxxx - 35 jaar - 3e kindje - ronde weet ik niet meer, IUI 3 Deniesjuh666 - 35 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 21 - IUI-1 Totaal (19) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (8) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Heyhey, Ik kom mijn hier ook weer melden. Erg drukke periode gehad en moet af en toe even een break. Inmiddels ben ik x aantal kilo's afgevallen en mogen beginnen aan IUI bij Nij Geertgen. Afgelopen maandag begonnen met prikken en aankomende dinsdag weer terug voor echo om te kijken hoe t met mn eitjes gaat. Allerlei onderzoeken gehad ook enzo maar daar kom ik later ook even op terug en zal ook hier even het een en ander terug lezen. Zie hier helaas een aantal namen die er al maaanden/jaren zitten. Wat jammer zeg dat het nog niet gelukt is.
Hier nogsteeds de grote frustratieshow! 3e dag met krampen, nogsteeds geen bloedverlies en nogsteeds omowitte testen. Toch nog een (late) innesteling lijkt dus onwaarschijnlijk. Van mij mag die menstruatie nu gewoon wel eens door gaan zetten .
NOD lijst 1 t/m 30 juni 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 juni (0) 2 juni (1) Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 3 juni (2) Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 10 Gitara - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 na biochemisch 4 juni (1) Dboer - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na biochemisch 5 juni (3) Steph - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Donna - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 (vorige ronde vmk) 6 juni (0) 7 juni (0) 8 juni (0) 9 juni (2) Jill92 - 33 jaar - 2de kindje - 1e ronde Calouis - 32 jaar - 3de kindje - 3de ronde 10 juni (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 11 juni (1) Nora92 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 12 juni (0) 13 juni (0) 14 juni (0) 15 juni (0) 16 juni (0) 17 juni (0) 18 juni (0) 19 juni (1) Secret promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 20 juni (0) 21 juni (0) 22 juni (1) Voro91 - 33 jaar - 1e kindje - IUI 2 23 juni (0) 24 juni (0) 25 juni (0) 26 juni (1) Miireii87 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 11 27 juni (0) 28 juni (2) MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 17 Yara - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 29 juni (1) Lenteisfijn - 35 jaar - 2de kindje - ronde 11 30 juni (2) Caithxxx - 35 jaar - 3e kindje - ronde weet ik niet meer, IUI 3 Deniesjuh666 - 35 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 21 - IUI-1 Totaal (19) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (8) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Helaas geen positieve test meer gehad, nu 5 dagen voor NOD. Heb bij mijn beide kinderen ook eigenlijk niet positief getest voor NOD, dus ik houd nog moed
Waar ik gisteren nog negatief test, heb ik vandaag een positieve test voor mijn gevoel. Zien jullie de streep ook? Dit is de test van Albertheijn.
Inderdaad! Ik zie zeker een streepje. Wat een rollercoaster moeten deze dagen voor je zijn joh. Ik kan de kleur alleen niet goed inschatten, lijkt ook wat grijs? Wel gewoon binnen de tijd afgelezen?
Joh wat een rollercoaster. Ik zie ook wat, wel een beetje grijzig misschien? Wist helemaal niet dat de AH nu ook testen verkoopt.