NOD lijst juni 2025

Discussie in 'NOD forum' gestart door DBoer, 11 mei 2025.

1. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    592
    510
    93
    Vrouw
    Jammer! Hopelijk gaat ivf het voor jullie doen ❤

2. tortelduif

tortelduif Bekend lid

11 dec 2021
    592
    510
    93
    Vrouw
    Ik zie ook vaag een streepje!

Kareltjexx vindt dit leuk.
  3. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    827
    681
    93
    Vrouw
    Hoeveel dpo ben je nu? Voorzichtig gefeliciteerd! Ik zie zeker wat.

4. Kareltjexx

18 sep 2024
    40
    12
    8
    Vrouw
    Wauw. Dankjewel.. ik durf het zelf nog niet te geloven hoor...

Ik heb vorige week Donderdag een terugplaatsing gehad in een natuurlijke cyclus... een 5 daagse cryo is teruggeplaatst. Dit is mijn tweede icsi poging..

Officieel mag ik van het UMC Nijmegen pas na 13 dagen testen dat zou dus pas de 24e of 25e zijn..

Mijn ongesteldheid zou de 22e moeten beginnen (altijd regelmatige cyclus 31 dagen)

Ik denk dat ik nu 12 of 13 dpo zit..

Zullen de testen daarvoor te vaag zijn.

5. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    3.011
    2.900
    113
    Vrouw
    @Kareltjexx ik zie ook een licht lijntje!

@Miireii87 he bah.. had echt gehoopt dat het raak mocht zijn voor jullie.. Hopelijk mag de ivf jullie wel heeeeel snel een positieve test opleveren♡

Vandaag NOD. Tot nu toe nog geen bloed, maar de dag is nog jong:o: Ik ga de volle dag afwachten.. als er geen bloed komt test ik morgenochtend. Ga er gewoon vanuit dat ergens vandaag de ongesteldheid wel zal komen hoor:$

6. Kareltjexx

18 sep 2024
    40
    12
    8
    Vrouw
    Ohh super spannend, ik zal duimen voor ons beide dat er een wonder is gebeurd

Secret Promise vindt dit leuk.
  7. Annalieke

Annalieke Lid

6 aug 2023
    5
    14
    3
    Vrouw
    Hier helaas aflopende testen :( Echt balen! Eerst een sprankeltje hoop dat dan al snel verdwijnt… Het was nog maar de eerste ronde voor een derde kindje, maar het doet toch pijn. Ik had gehoopt dat het eindelijk eens van de eerste keer zou lukken, maar helaas. Gelukkig nog 2 embryo’s in de diepvries dus hopelijk is 1 daarvan wel een plakkertje.

8. Kareltjexx

18 sep 2024
    40
    12
    8
    Vrouw
    Wat verdrietig :( veel sterkte, houd hoop ♡♡

9. Kareltjexx

18 sep 2024
    40
    12
    8
    Vrouw
    Dit zijn de testen nu ze opgedroogd zijn. Het lijkt nu iets duidelijker op de foto?

Bijgevoegde bestanden:

Secret Promise vindt dit leuk.
  10. Kareltjexx

18 sep 2024
    40
    12
    8
    Vrouw
    Zeker als ik de early action test openmaak vind ik het lijntje nu echt best wel duidelijk eigenlijk..

11. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.233
    4.780
    113
    Vrouw
    Ik breek even in na het zien van je testen. Wat spannend voor je! Ik zie zeker iets op je testen. De cb met blauwe inkt zijn rot testen. Ze geven vaak vals positieve uitslagen, maar dan is het wel een dunne pennenstreep. Kan het moeilijk zien, maar bij jouw test is de streep wel breder denk? Ik las de laatste tijd dat de action niet altijd meer lekker kleurt. Ik heb heeeeel veel getest de afgelopen jaren en vind de early van de Etos echt fijne testen. Ik denk dat wanneer je daarmee test, je wel een duidelijkere streep gaat zien misschien. Hopelijk mooie oploop komende dagen :)

Deel Deze Pagina