Hoi lieve meiden , even van me afschrijven hoor .. Zo te voelen ga ik ook ´gewoon´ weer ongesteld worden as weekend / Maandag ... (Maandag = NOD) Hoort er natuurlijk bij en we zijn nog niet lang bezig ( ik heb zo onwijs veel respect gekregen voor iedereen die (al langere tijd) bezig is voor een kindje ... Ik ben altijd ¨verwend¨ , door zwanger te worden zonder eigenlijk te proberen . Ik heb 7 hele moeilijke / heftige / onstuimige jaren achter de rug ivm met zoon , niet door hem, maar wel ivm een gemiste diagnose waardoor hij jaren is overvraagd , jarenlang in niet passende hokjes is geprobeerd gepropt te worden , daarnaast alle (verkeerde) bemoeienissen van instanties / hulpverlening ed erbij , waardoor hij in een burn-out / depressie is geraakt Ik heb alles op me genomen om mijn gezin zoveel mogelijk te ontlasten en zo dat ook mijn dochter hier zo min mogelijk van mee kreeg . Sinds een aantal maanden is na 7 lange jaren de rust terug , vooral voor mij en mijn zoon . Ik had graag eerder voor een 3e kindje gegaan , maar het was gewoon niet de ideale situatie ervoor , daarom had ik t voor me uitgeschoven / eigenlijk een beetje afgeschoven . En nu , nu zou ik echt heel graag een 3e kindje krijgen , maar nu ben ik 39 en lukt het ineens niet meer zo snel als voorheen en dat doet me verdriet ... Ik heb vandaag ook echt een rotdag , ben er emotioneel van ( en dat voelt weer ¨verwend¨ , omdat we niet eens zo lang bezig zijn waardoor ik me weer schuldig voel tegenover alle lieverds die wel al lang bezig zijn ) Heb ik dan toch te lang gewacht ? En waarom doet mijn lijjf zo vervelend , waarom houd t me steeds voor de gek ? Waarom heb ik last van allerlei zwangerschapssymptomen , waaronder echt bijna niet uit te staan pijnlijke borsten ( wat ik voor het 3e kindje avontuur nooit had ) terwijl er helemaal geen zwangerschap is Even gewoon een emo dag vandaag , ik wil niemands vreugde overrulen , ik word blij van de goede verhalen hier , van alle (bijna) positieve testen , van de goede echo´s van de mama´s waarmee ik in een andere nod-lijst heb gezeten en van alle badass mama´s die al zo lang de wens hebben die nog niet vervuld is , maar die toch de goede hoop houden en doorvechten , ik vind jullie echt mega kanjers , ik heb zoveel respect voor jullie en ik wens jullie allemaal een gezond baby´tje ❤ Ik hoop dat ik hiermee niemand voor het hoofd stoot , maar mijn gevoel is ff k*t vandaag en ik wou het heel graag even ventileren
Tuurlijk doet t pijn , 1e of 50e ronde .... Hele dikke knuffel hoor , ik hoop heel snel op een wondertje voor jullie❤