Hier ook wel voor een jongen al een naam, nog niet voor een meisje. Ik vind het voor een meisje serieus lastiger Bij jongens vind ik een naam vaak óf leuk óf niet. Bij een meisje heb ik bij heel veel namen een "mwah wel leuk, maar net niet" gevoel Wij wisten al voor we kinderen hadden dat we er (als het ons gegund was) drie wilden hebben. Dus die duidelijkheid is er al heel lang haha. Wanneer we er precies voor gingen was dan wel steeds vanuit mij geïnitieerd, maar altijd gelijk met goedkeuring vanuit man
Voor mij is het irreëel om na te denken. Probeer eerst maar eens een te krijgen...wat heb ik me daar op verkeken!
Ik snap je helemaal! Ik wilde eerst alleen een meisje, maar namate de tijd ben je allang blij als je überhaupt zwanger mag worden.
Uhm.....ik ben vandaag 9DPO en mijn temp is iets gedaald naar 36.46, maar ik heb een testje met een hele lichte tweede streep. Ik kan hem niet goed opnde foto krijgen. Binnen 3 minuten kwam hij tevoorschijn. Chatgpt zegt ook een heel licht lijntje te zien Ovulatietest van gisteravond vergelen met die van dagen geleden...verhouding 0.24
Ik ben slecht met die lijntjes zien dus aan mij heb je niks, maar dit is zo spannend!! Kan niet wachten op je test van morgen
Mijn temperatuur is weer gestegen naar 37.0! (Die thermometer slaat ook nergens op want 5mins later doe ik het nog een keer en zegt ie weer 36.7.....) Weet iemand een betere thermometer dan gewoon kruidvat? Gisteren erg veel krampjes gehad. Hopelijk toch een eisprong gehad op CD17.
Ik heb die van sensitest, kost 7 euro, gratis verzenden daxht ik, en die doet tot 2 cijfers achter de komma meten.
Ik ben heel goed geworden in lijntjes lezen haha. Mijn testen zijn normaal altijd blanco, dus dan valt elk lijntje op