Wij hebben op ons eerste kindje ook 1,5 jaar moeten wachten. Toen 1x acupunctuur gedaan en meteen zwanger. Toeval? Geen idee maar ik ga nu weer beginnen met acupunctuur Goede hoop houden hoor ❤️ edit haha ik zie nu ineens een positieve test bij je! Spannend hoor!
Ah ik zie dat het november uitgerekend groepje is opgesplitst in alleen de eerste helft Mocht ik zwanger worden deze ronde, zou ik het zelf wel heel leuk vinden om met zoveel mogelijk van jullie in een groepje te zitten Maar goed, dat is als-dan.. eerst maar eens zwanger raken
Nou, ik begon zelf ook al ongeduldig te worden haha. Laatste cyclussen waren 31 - 31 - 28 dagen dus ik hoopte nu ook ergens op die richting, maar we gaan toch weer meer naar de 33 dagen deze ronde. Vanochtend nog gebaald van een super lage LH test, maar net nog even getest en nu loopt ie gelukkig toch echt op (meer dan eerdere dagen)! Verwacht dan morgen de piek dus woensdag mijn ovulatie, dus ovulatie dan op CD19. Afgelopen week telkens om de dag gezellig gehad, zou vanavond weer kunnen, maar ik benut nu dan denk ik toch maar liever morgen en overmorgen, dus dan gaan we er maar weer voor!
Ik heb aan de TS gevraagd of ze er een hele lijst van wil maken. Dan kunnen er toch meer vrouwen meeschrijven Ik heb als ik tot rust kom wel last van mijn onderrug en linksonderin mijn buik. Een soort menstruatiekrampjes Ook een ander merk test gekocht en net geprobeerd en die is ook positief dus we gaan erin geloven (sorryyyy echt laatste test van vandaag)
Hahaha blijven plaatsen hoor die positieve tests! Alleen maar leuk om te zien! Hoop op een mooie oploop morgen.
Kom maar door, ik denk dat we allemaal blij worden van positieve tests! Wat goed zeg! Ik vind ze ook echt al best goed te zien voor.. 9 dpo? 10 dpo?
Gefeliciteerd!! Hoe fijn nog voor de MMM. Het is je echt gegund. Ik geniet van de testen dus blijf ze lekker posten