5 DPO is nog erg vroeg voor innesteling. Innesteling gebeurt meestal tussen 5 en 12 dagen. Bij mij was het deze ronde op DPO6 of 7.
Oh ik voel mij echt zo'n rookie .. Ik wist ook niet dat ziek zijn bij een man 3 maanden kost.... bedenk mij nu dat mijn vent in december geopereerd is met algehele narcose, zal ook niet best zijn denk ik dan
Goedemorgen dames. Bij deze mijn 2 positieve testen! Vandaag 9dpo. Nog nooit eerder zo vroeg positief getest, zou het dan eindelijk eens goed blijven gaan? Ik ben gisteren gelijk begonnen met de Utrogestan en we gaan direct naar onze kliniek in België bellen. Die gaan een echo voor ons inplannen Fijne dag allemaal en ik duim met jullie mee!!!
Hier een goede oploop. Vandaag komen de Clearblue wekenindicatortesten binnen en als die positief is bel ik vanmiddag/morgen de verloskundige om een afspraak in te plannen Temp was trouwens 36.65
Toevallig deze ronde ook voor het eerst begonnen met Accupunctuur voor vruchtbaarheid en tegen herhaalde miskramen. Nu 4x geweest en ik gebruik ook de Chinese kruiden die zij mij hebben aangeraden. Misschien is het toeval inderdaad maar het is precies deze ronde (vroeg al) raak
Jaaa! Mooie testen al zo vroeg. Hopelijk hoef je ook niet te lang te wachten op een afspraak. Spannend!
Interessant! Ook nog nooit van gehoord, maar zou mooi zijn want hier inmiddels toch ook de verkoudheid overgenomen van de rest... Kan koorts bij de vrouw ook nog invloed hebben op de eisprong? Hoop dat de verkoudheid gauw achter de rug is, want mijn libido is meestal niet bepaald hoog met al dat gesnotter...
Hier 10 dpo en vanochtend getest. Ik denk dat ik een heel vaag lijntje zie, maar ben er niet zeker van. Helaas zijn mijn testen nu op maar ik krijg op 11 dpo altijd spotting, dus ben benieuwd morgen..