Helaas het eerste bloedverlies gespot net lijntje van gisteren was dus toch een schaduw oid Wat voel ik me nu rot zeg
NOD lijst 1 t/m 31 maart 2025 We gaan voor roze! ----------- 1 maart (2) Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 11, 1 april intake Fertiliteit Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 10 2 maart (0) 3 maart (2) ThoSu - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde na 3 mk AltijdBlijvenDromen- 33 jaar - 1e kindje - iui5 4 maart (0) 5 maart (1) Jessicaw - 39 jaar - 2e kindje - ronde 6 6 maart (2) xfinlayz - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Girly 24 - 35 jaar- 2e kindje - rondje na operatie buitenbaarmoederlijk zwangerschap 7 maart (1) Puttertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 8 maart (1) Liselottt - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 9 maart (0) Flashpoint - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2x mk 10 maart (1) Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 maart (0) 12 maart (1) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 maart (2) Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 14 maart (0) 15 maart (1) 16 maart (0) 17 maart (0) 18 maart (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 19 maart (0) 20 maart (2) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 7 Jetski527 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 21 maart (0) 22 maart (0) 23 maart (0) 24 maart (0) 25 maart (1) Deniesjuh666 - 35 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 18 26 maart (0) 27 maart (0) 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (0) 31 maart (0) Totaal (19) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (10) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Aaaah... dat was niet de uitkomst die we zo hard hadden gehoopt... snap dat je je rot voelt.. dikke knuffel!
@Wishfull123 wat ontzettend verdrietig wij hebben nu ook bijna een half jaar gewacht terwijl ik al 38 ben. Geen idee of het helpt maar we waren er ook niet eerder aan toe. Kreeg ook wel het advies om 3 maanden te wachten. @ThoSu zo begrijpelijk dat je dan weer terug schiet naar dat moment. Zou inderdaad prima van de Utrogestan kunnen zijn. Heb je de weken indicator al gedaan? Oh ik zie nu je testen. Ik mis elke keer de meest recente berichten blijkbaar. Maar wat geweldig! Ziet er top uit. @yellowbanana dat klinkt wel veelbelovend! Wees ook niet te streng voor jezelf he, het is heel normaal dat je niet echt kunt genieten. Dat komt nog wel. @Catithxxx wat rot sterkte hoor ik hoop op beter nieuws volgende ronde. Nog mensen getest vandaag? Ik voel al van alles waardoor dat ik begin te denken dat het echt raak is maar miss maak ik mezelf wel gek. Ik weet niet exact mijn eisprong maar naar mijn idee was dat ongeveer 1 week geleden. Nog ruim een week geduld hebben dus.
Verklaar mij voor gek, maar je gaat alles proberen toch? Ik heb 18 maart een afspraak voor acupunctuur.
Wat goed! Ik ben echt blij dat ik het heb gedaan en doe. Ook al vind ik het elke keer weer eng en niet fijn. Ik kan me ook echt niet ontspannen daar en dacht altijd dat het dan niet zou werken maar blijkbaar toch wel.
Fijn dat het beter gaat en snap helemaal dat er even zo samen uit helpt Hopelijk ben je snel blijvend zwanger