Beetje ellendig om nu in een wachtperiode te zitten en een beetje moedeloos, waarbij ik denk gaat volgende keer dan wel goed... Maar stap voor stap
Thanks dames ❤️ Vanavond gezellig een nachtje weg met m'n man, dus gelukkig wel wat afleiding En dan zet ik mezelf volgende week opnieuw op de lijst, want m'n volgende NOD is 26 maart haha. Heel veel succes iedereen op het wachtbankje, hopelijk snel meer roze!!
9 maanden zwanger vind ik genoeg hoor Hoop voor jou en iedereen hier dat ze spoedig zwanger zullen zijn van een gezond kindje. Merk soms wel dat ik het even moeilijk heb. Niet zozeer met de miskraam, maar meer dat de wens voor een kindje er wel echt is. Mijn zoon wil ook echt graag een broertje / zusje. Hij maakt soms wel opmerkingen. Nou dan loop ik ff weg hoor… Heb altijd wel onderschat wat een miskraam met je doet. Tuurlijk het is vreselijk dat het gebeurd. Maar je staat er niet bij stil dat het psychisch zo’n gevolg heeft. Heb tegen een vriendin gezegd; Liefst zou ik de wens voor nu los laten. En dan gewoon onopgemerkt zwanger raken dat ik het eerste trimester heb zonder het door te hebben. Dat je niet de stress hebt van die eerste 12 weken. Bij mijn zoon was dit het geval. Mijn zoon is met 35 weken gehaald. Voelt altijd wel … ja beetje raar ofzo als iemand in m’n directe omgeving over de grens van 35 weken gaat. Want hoe voelt het om 40 weken zwanger te zijn? Dat je een bevalling gewoon afwacht? Ben wel zwanger geweest en een kindje gekregen maar dat deel heb ik niet mee gemaakt. Het deel dat je écht de bevalling gaat afwachten.
Ben vandaag denk ik 8PO, durf niet te testen voel alleen kriebel in me keel alsof ik weer keelpijn krijg verder niks, denk dat het niet raak is
Hier ondertussen eipijn! Ik zie in de Flo app dat ik dat meestal 2 dagen voor m'n eisprong begin te krijgen.. Ik ben benieuwd! Had net een ovulatietest gedaan van sensitest, maar allebei die lijnen zijn vaag Lijkt een foutieve test, heel vreemd. Ga dus even wat plas sparen en dan straks nog maar eens een testje doen
Ik heb dit ook bij mijn dochtertje.. gun haar ook zo erg een broertje/zusje als ik haar zo alleen zie spelen breekt me hart ook echt en ze wilt ook alle aandacht en speelt ook niet veel alleen, moet altijd bij haar zijn. Ruim 2 jaar geleden door omstandigheden heb ik zelf abortus gedaan, toen ook spontaan zwanger geraakt. Ik word hier elke dag mee geconfronteerd en steeds denk ik god straft mij nu voor wat ik gedaan heb.. Het leven is niet altijd zo simpel er gebeuren dingen dat je denkt hoe dan en waarom ik.. Vind het heel heftig ook wat jij hebt meegemaakt pff voel de pijn en verdriet
Ah ben lief voor jezelf Girly24, het is niet niks allemaal en je doet op zo'n moment altijd wat jij denkt dat het beste is. Dat broertje/zusje komt er gewoon! Als de tijd rijp is. Freynar, dat zou heerlijk zijn he gewoon onbezorgd maar dat is toch lastig na wat je hebt meegemaakt dat kan ik begrijpen. Het hakt er echt in dat heb ik ook wel ontdekt. Niemand kan dat zo voelen als jijzelf als je het hebt meegemaakt. @Wishfull123, eigenlijk was het advies 3 maanden wachten omdat ze dan die testen gingen doen of er iets verklaard kon worden. Maar toen gingen we nog verhuizen daarna dus toen stond ons hoofd er echt niet naar. Nu weer wat gewend en gesettled dus nu hebben we weer ruimte. Die drie maanden is mijn cyclus ook nog wel anders geweest. Veel korter en nu is hij weer een paar maanden stabiel hetzelfde. Denk dus dat mijn lichaam ook de tijd nodig had.
Sterkte @Sookie90 dat is even een tegenvaller als je al een lijntje gezien hebt. @Girly24 niet te hard voor jezelf zijn, je hebt destijds de keuze gemaakt die toen het beste voor jou was, en daarmee ook voor je dochtertje. @Wishfull123 en @Freynar ook voor jullie een knuffel! Hopelijk snel goed nieuws en dat het goed mag blijven gaan.
Haha ja 9 maanden is zeker genoeg Lijkt mij ook lastig als je zoontje erom vraagt terwijl je zelf ook zo die wens hebt. Nou als dat kon! Het eerste trimester onbewust skippen, daar heb ik ook wel wat voor over
Mijn testen waren op, dus dan maar de normale (geen early) gehaald van de Action...prima toch? De krampen beginnen al iets minder te worden. Ik gebruik wel paracetamol, dat verlicht de pijn en dus angst een stuk beter.