Jaaaaaa!! Voorzichtig gefeliciteerd!! Ik zag je eerste foto's... en daar kon ik ze dus wèl al op zien heeeeeeeeel licht. Wilde reageren, maar zag vervolgens je latere testjes en die zijn absoluut nog duidelijker. Wat goed!!!! Nou.. extra voorzichtig maar op de geitenboerderij?
Ohhhh jij ook al!!! Dat lijntje is duidelijk aanwezig hoor overmorgen NOD, dan ben je nu 12 dpo? Ziet er prima uit! Voorzichtig gefeliciteerd!!!
Ik weet mijn ovulatie niet exact maar ik denk als ik dus twee weken voor mijn menstruatie tel dan zou het idd 12 DPO zijn. Ik ben altijd heel regelmatig. Mij acupuncturist en mijn dochter hebben wel gelijk gehad. Ze zei ook dat het een vruchtbare tijd was.
Ik vind hem mooi hoor! Niet knallen voor je nod lijkt me niet zo heel gek, hopelijk gaat dat nog komen binnenkort!
Ik zie positieve testjes voorbijkomen, wat leuk! Hier had ik pas een knaller (lijnen even dik) met 16/17DPO dus ik zou me daar niet zo druk om maken.
Gek hoe het soms gewoon helemaal kan kloppen wat anderen zeggen he Word helemaal vrolijk van al die positieve testjes. Vooral lekker blijven delen allemaal!!
Ja ik zie ook allemaal voorzichtige lijntjes overal! Wel bijzonder, al zoveel positieve deze maand! Hopelijk zet t mooi door allemaal en komt er nog meer roze bij!
Ik had weer een mooie stijging. Als m'n temp morgen weer zo hoog is, dan zet hij waarschijnlijk het kruis bij donderdag. Maar ik denk zelf dat mijn eisprong woensdag was, dus nu 3dpo. We zullen zien.
Vandaag een drukke dag, maar dit was vanochtend! De digitale is die ultra vroege digital van CB. Gisteravond gaf die nog “Niet zwanger” aan.. zoo spannend!