Ik weet het niet. Ik heb normaal een lf van 12 a 13 dagen. Dan zou er toch allang iets te zien moeten zijn op de test? Heb ook nog helemaal geen tekenen verder van een aankomende menstruatie.
Wat fijn dat het zo afgelopen is. Het klonk allemaal echt heel naar, en zeker ook met die ervaring van je BBZ in je achterhoofd. Kan je dan nu ook weer meedoen met vasten? Goed dat je al vroeg begonnen bent met ovulatie testen, op naar nieuwe kansen! Hier nog geen positief of negatief resultaat van de wereld op zn kop dus, maar wie weet... blijft het proberen waard!
Ja, was even weer schrikken pfff.. Ik heb besloten om niet meer mee te doen met het vasten omdat ik merk dat me lichaam erg verzwakt is na de operatie en ik drink normaal al weinig en tijdens het vasten dronk ik helemaal niks.. nu met die niersteen aanval ben ik voorzichtig en drink ik nu veel meer..wil geen risico nemend dat het weer terug komt, want man man wat een pijn was dat! Heb ook elke keer gewoon pech, zo veel geleden afgelopen maanden Ja ik ben benieuwd maar ben blij dat het al eerder is in de cyclus scheelt toch weer een paar dagen! Ik blijf nog wel even in dit groepje als jullie het goed vinden Hahah ja we gaan het gewoon proberen, baad het niet, schaad het niet! Hoor vele zeggen nu om de dag nu vrijen, is dat beter? weet dat noooit zo goed, wil nu eigenlijk elke dag om de kansen te benutten hahah
@Girly24 fijn dat de pijn voorbij is, en lijkt me heel verstandig nu even niet te vasten (iig veel te blijven drinken). Zoals ik het begrijp maakt het als de kwaliteit van het sperma goed is niet uit, als de kwaliteit minder goed is is het beter er een dag tussen te laten.
Ja, dankjewel! Paar jaar geleden was de kwaliteit wel slecht, daarna gewoon spontaan zwanger geworden 2x haha en nu heb ik geen ideeee, maar maakt het qua eisprong niet uit dan? Ik denk dat ik vanavond en morgen avond toch wel aan houd...
wij hebben in de week dat ik zwanger werd van ons eerste kindje elke dag seks gehad haha. Zijn toen 1,5 jaar bezig geweest en dit was onze laatste ronde voordat we naar het zkh zouden gaan. Alles op alles gezet haha en dat heeft wel gewerkt toen dus Ik weet ook niet wat het beste zal zijn maar ze zeggen idd dat om de dag prima is. Succes allemaal nog! Wat een ingewikkelde tijd voor sommige met een rare cyclus en toch geen positieve test
Ik ben nu toch zonder aankondiging ongesteld geworden! Bijzonder haha. Heb zo afspraak voor acupunctuur. Ben benieuwd.
Huu zoo raar ovulatie test geeft nu geen smiley aan. Kan die vorige vals geweest zijn? Zo raaar dit nooit meegemaakt…
Je had vanochtend een smiley? Kan je een korte piek hebben gehad? Ik hoor eigenlijk niet dat clearblue een valse ovulatietest geeft.
NOD lijst 1 t/m 31 maart 2025 We gaan voor roze! ----------- 1 maart (2) Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 11, 1 april intake Fertiliteit Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 10 2 maart (0) 3 maart (2) ThoSu - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde na 3 mk AltijdBlijvenDromen- 33 jaar - 1e kindje - iui5 4 maart (0) 5 maart (1) Jessicaw - 39 jaar - 2e kindje - ronde 6 6 maart (3) xfinlayz - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Modellicious - 38 jaar - 2e kindje - ronde tel kwijt Girly 24 - 35 jaar- 2e kindje - rondje na operatie buitenbaarmoederlijk zwangerschap 7 maart (1) Puttertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 8 maart (2) Liselottt - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 9 maart (1) Flashpoint - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2x mk 10 maart (1) Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 maart (0) 12 maart (1) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 maart (2) Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 14 maart (0) 15 maart (1) Vederlicht - 42 - 2de kindje 16 maart (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 17 maart (0) 18 maart (0) 19 maart (0) 20 maart (2) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 7 Jetski527 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 21 maart (0) 22 maart (0) 23 maart (0) 24 maart (0) 25 maart (1) Deniesjuh666 - 35 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 18 26 maart (0) 27 maart (1) DoMe - 26 jaar- 2e kindje - 1e ronde Letrozol (2,5mg) 28 maart (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 29 maart (1) MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 30 maart (0) 31 maart (1) Puttertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Totaal (24) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (9) Zwanger (6) Ongesteld (10) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Raar nu geeft die wel smiley aan heel vaag die onderste is van vanochtend geweest en bovenste 2 van net..streep word wel donkerder zie ik dan zou het wel moeten kloppen.. miss iets met me urine had veel gedronken vanmiddag..
Dat kan heel goed hoor. Als je piek afzakt is de smiley niet meer zichtbaar. Je mag er vanuit gaan dat je ovulatie 24-36 uur na de smiley plaatsvind. De streepjes lezen op de test van de clearblue heeft trouwens geen zin. Die test werkt anders dan die dipstrips. Misschien stelt dat je ook gerust.
Was echt goed! Ze ging heel veel vragen stellen, hoe mijn cyclus was, of ik veel of weinig bloedde, hoe dat er dan uit zag, pms klachten, hoe lang ik bloedde, of ik veel pijn heb tijdens menstruatie etc (ik loop soms krom van de pijn). ze heeft een aantal tempkaartjes bekeken van mij en ze vond ze veel te grillig, ook mijn temp na eisprong was veel te hoog. Ze vroeg of ik supplementen gebruik (teunisbloemolie slik ik, zonder heb ik geen eisprong en tarwekiemolie na eisprong en daarnaast nog zwanger worden van davitamon ofzo) daar moet ik ook vooral mee doorgaan. Daarna heeft ze heel veel naaldjes gezet en moest ik enige tijd blijven liggen. Haar doel was om mijn menstruatie te verlengen en de pijnklachten te verminderen. Het verlengen van de menstruatie geeft mijn follikels langer de tijd om te groeien. Ik ben heel benieuwd. Ze gaf aan dat mijn menstruatieklachten vandaag minder moesten zijn. Maar gisteravond voelde ik al helemaal niets meer. En ik had gewoon een verzadigde tampon na 3 uur. Nog nooit gehad. Nu nog steeds geen pijn. Ja af en toe een krampje maar dat mag ook natuurlijk. Dus al met al ben ik nu al heel blij! Ze wil wel graag weten wat mijn amh waardes etc zijn, mocht de kliniek willen dat ik ga bloedprikken, waar ik wel vanuit ga. Dus dat moet ik dan doorgeven. Volgende maand staat er weer een afspraak gepland met de acupuncturist. Tenzij ik zwanger ben natuurlijk.