Ik test met andere ovulatietesten, maar ik heb ook weleens gehad dat ie om bijv. 10.00 positief was, 3 uur later niet en nog een keer 3 uur later weer wel. Ligt denk ik gewoon aan de concentratie van je urine.
Nog steeds smiley.. en streep veel donkerder.. gisteravond seks gehad nou vanavond weer en toen 15 min gelegen met been omhoog haha jammer dat het niet eerder kan altijd in de avond weet niet of daar verschil in zit..
Wauw, wat bijzonder! Ook dat het meteen effect heeft! Dat geeft weer goede moed kan ik me voorstellen.
Ik heb eigenlijk geen idee of dat uitmaakt... Wel interessante vraag. Maar denk dat over het algemeen genomen de meeste mensen 's avonds gemeenschap hebben vanwege werk en/of kinderen.
Jah toch haha vraag me echt af.. vandaag ook meer afscheiding en “eipijn” rechts wat ik altijd gewend ben tijdens eisprong. Ben blij dat me cyclus weer normaal is geworden na de operatie..
Heb nog steeds smiley denk dat die morgen ochtend wel klaar is haha Meiden, wanneer ben ik dan 1DPO? Vrijdag of zaterdag??
Hier ben ik volgens FF 3 DPO en volgens Clue 1 DPO. Ik hou het zelf maar even op het midden fingers crossed maar weer!
Nee temperaturen is niks voor mij haha. Ik had gisteren in de ochtend eerste smiley op de CB en vandaag in de ochtend en avond ook, maar kwa streepjes was die vandaag veel donkerder dan die van gisteren.. ik dacht echt altijd hier te lezen geleerd te hebben om 2 dagen aan te houden en dat de derde dag 1DPO is haha ooopsieee al die tijd verkeerd ingeschat dan. Hoe gaat het met jouw?
Ik ben afgelopen maandag naar het nieuwe ziekenhuis geweest. Er werd daar wel dezelfde conclusie getrokken (non-PCO) maar met een andere insteek en uitleg en nu snap ik tenminste waarom dingen zijn zoals ze zijn. Mocht ik deze ronde niet zwanger zijn, dan gaan we cyclusmonitoring oppakken met echo's omdat onze kans op zwanger worden statistisch gezien gewoon goed is zonder medisch ingrijpen. Mocht het dan in die 3 maanden ook niet lukken, dan gaan we over op IUI met ovulatieinductie. Toch echt een andere aanpak! Dus laten we vooral hopen dat we dat hele medische circus achterwege kunnen laten!
Wat fijn dat er in ieder geval een plan van aanpak is! Ik duim met je mee dat je met de cyclusmonitoring snel zwanger bent. Wat is non-PCO?
Hey meiden Ovulatietest geeft nog steeds smiley aan..ben ik niet gewend.. Dinsdag rond 10:30 uur was de eerste smiley. Kan dat nu nog steeds?