NOD lijst maart 2025

Discussie in 'NOD forum' gestart door bonvb, 9 feb 2025.

1. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    571
    277
    63
    Vrouw

Nee nooit gedaan..

Ik zal rond 12:00 uur nog een keer testen..

2. Jetski527

Jetski527 Actief lid

18 dec 2024
    121
    102
    43
    Vrouw
    Dat klinkt weer positief! En gewoon ook fijn dat je nu in ieder geval snapt wat er gebeurt, dan kan je dingen ook beter plaatsen. Gingen jullie naar een ander ziekenhuis speciaal voor een second opinion?

3. Jetski527

Jetski527 Actief lid

18 dec 2024
    121
    102
    43
    Vrouw
    Hier inmiddels op CD 31, nog geen teken van menstruatie en nog dezelfde klachtjes. Heb dinsdagochtend voor het laatst getest, die was negatief. Ben nu het testen een beetje aan het uitstellen. Ik denk dan toch, ik wacht liever op mijn menstruatie dan een witte test te zien, dan is het zo definitief. Ergens wil je dan toch nog de hoop vasthouden. Maar tegelijkertijd maak ik mezelf gek omdat je toch overal op let en ik nog steeds sneller buiten adem ben en hogere hartslag heb enzo. Als ik buk en weer opsta ben ik ook steeds even licht in mijn hoofd. Allemaal symptoompjes die ik wel herken, maar waarvan ik me dan ook weer afvraag, is het nu echt zo duidelijk, of praat ik dat mezelf aan? Pff vermoeiend hoe je hoofd kan werken. Misschien toch vanmiddag een test doen en als die negatief is weet ik ook gewoon dat het onzin is wat ik voel...

4. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    571
    277
    63
    Vrouw

Ik zou idd wel even testen..dan kan je het los laten mocht het niet zo zijn..

5. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    571
    277
    63
    Vrouw
    Net weer getest..nog steeds smiley te zien..heel apart dit.. had ergens gelezen om niet met de zelfde houder te testen van de CB, geen flauw idee of dat klopt, heb dit voorheen nooit gehad

6. Sookie90

Sookie90 Actief lid

21 dec 2022
    300
    221
    43
    Vrouw
    Hoe lang is je cyclus normaal? En hoeveel dpo ben je nu? Als die klachten door een zwangerschap komen, dan zou je positief moeten testen. Maar snap dat je het testen uitstelt, nu is er in ieder geval nog een beetje hoop.

Ik ben er zelf niet over uit wat ik fijner vind; wachten op m'n menstruatie of negatief testen. Ik merk dat ik bij een negatieve test nog een beetje hoop houd ofzo.. vorige ronde heel slecht geslapen de nacht voordat ik ging testen. Dus ik denk dat ik deze ronde m'n menstruatie afwacht. Het begint bij mij altijd met spotting op 11 dpo, dus nog maar een week te gaan haha. Vind dat trouwens ook zo bizar, altijd op 11 dpo na m'n tweede plas begint het :o:

7. Jetski527

Jetski527 Actief lid

18 dec 2024
    121
    102
    43
    Vrouw
    Ja na mn zwangerschappen zat het steeds zo tussen 27 en 32 dagen. Dus daarom dacht ik, ik wacht nog tot zaterdag met testen, dan zit ik over die 32. Maarja, voor mn spanning beter om gewoon vandaag duidelijkheid te krijgen. Voel me ook echt een aansteller dat ik dan niet durf te testen haha, maarja, ergens wil je toch die hoop zo lang mogelijk vasthouden dan de waarheid onder ogen zien (terwijl die natuurlijk ook heel positief kan zijn). Iets met struisvogelpolitiek:D

8. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    571
    277
    63
    Vrouw

Snap ik.. maar dan ben je wel van die onzekerheid af.. zo denk ik dan altijd tenminste haha als ik dan zie negatief dan denk ik oke game over, dan verder doorgaan.. maar snap jouw gevoel ook wel! Hopelijk is het goed nieuws!

9. Puttertje

Puttertje Bekend lid

12 mei 2022
    595
    759
    93
    Vrouw
    Fijn dat er een plan ligt! Maar inderdaad hopen dat dat plan niet nodig is :)

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  10. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    504
    416
    63
    Vrouw
    @yellowbanana heel veel succes morgen met de echo! Ben zeer benieuwd!

11. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    571
    277
    63
    Vrouw
    Ohh finally net weer ovulatie test gedaan, nu is die negatief. Heeft dus echt 3 dagen positief gestaan.

2 dagen gemeenschap gehad, weet niet of vanavond nog zinvol is haha

12. Jetski527

Jetski527 Actief lid

18 dec 2024
    121
    102
    43
    Vrouw
    Test was negatief, dus we gaan er maar vanuit dat het niks is deze ronde. Nu wel benieuwd wanneer ik ongesteld word, nog niks geen aankondiging wat daar op lijkt

13. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    571
    277
    63
    Vrouw

Hmmm zo jammer.. ja dat is altijd een verrassing… frustrerend is dat

14. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    555
    598
    93
    Non-PCO: ik voldoe niet aan de criteria voor PCOS, maar ik heb wel een ovulatie-stoornis sommige cyclussen. Dus eigenlijk een categorie waar je niks mee opschiet. Dus daarom monitoring want dan weten we meer dan maar 1 cyclus monitoren (waarin ik wel een eisprong heb gehad).

Het werd een beetje een second opinion, dat was niet per se de insteek. In mijn vorige ziekenhuis waren ze zo streng op de bmi grens dat ik daar eerst onder een bmi van 30 moest komen. Dit ziekenhuis heeft ook een grens maar op bmi 32. Er werd niet gekeken naar mij als geheel persoon en wat ik allemaal al doe voor een gezonde leefstijl en daarmee gezonde zwangerschap. Hier wel en dat is zo fijn! Ik val intussen goed af maar nu is er dus geen druk en dat is veel fijner.

15. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Ah wat fijn dat je aan me denkt! We hebben een prachtig hartje zien kloppen en het vruchtje zag er volgens de vk prachtig uit. Ik dacht 7+1 te zijn, maar het vruchtje is 6+2.

Ik hoop dat jullie dit allemaal mogen ervaren binnenkort:oops:

Bijgevoegde bestanden:

Freynar, Wishfull123, Puttertje en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. Sookie90

Sookie90 Actief lid

21 dec 2022
    300
    221
    43
    Vrouw
    Ahh wat fijn!! Zo blij voor je!

yellowbanana vindt dit leuk.
  17. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    504
    416
    63
    Vrouw
    Ahhhh gefeliciteerd ❤️ hoe mooi! Ja ik volg je stiekem hahaha

18. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    571
    277
    63
    Vrouw

Van harte gefeliciteerd nogmaals!!!

hoop het ook mee te kunnen maken :(

19. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    555
    598
    93
    Ik heb vanochtend stiekem al een zwangerschapstest gedaan maar die was op 9dpo nog negatief.
    Had gisteren een tempdaling van 36.9 naar 36.7 op 8 dpo en vandaag steeg die naar een temp die naar 37.0. Ik heb zo het gevoel dat ik zwanger ben maar het nog niet aan te tonen is. En misschien is dit wel echt een mega mindfuck, maar dan was ik in ieder geval positief deze ronde en niet neerslachtig of gestresst.

FlashPoint, tortelduif, Sookie90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Jetski527

Jetski527 Actief lid

18 dec 2024
    121
    102
    43
    Vrouw
    Spannend! Ik hoop het echt voor je. 9 dpo is nog heel vroeg, dus zou zo maar kunnen dat je over een paar dagen wel een streepje ziet.
    Ze zou toch mogen verwachten dat er in de tweede helft van maart ook nog wat roze op het lijstje verschijnt!

Deel Deze Pagina