Hier vandaag temperatuur weer iets omhoog en nog niet ongesteld. Zit eerlijk gezegd nu niet meer te wachten op een positieve test, heb van de vorige keer geen goede ervaring met een late innesteling en positieve test. Laat me dan maar gauw ongesteld worden.
Ja zo denk ik ook altijd pff als het niks is dan maar snel ongi en weer door.. vreselijk die geen controle hebben
NOD lijst 1 t/m 31 maart 2025 We gaan voor roze! ----------- 1 maart (2) Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 11, 1 april intake Fertiliteit Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 10 2 maart (0) 3 maart (2) ThoSu - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde na 3 mk AltijdBlijvenDromen- 33 jaar - 1e kindje - iui5 4 maart (0) 5 maart (1) Jessicaw - 39 jaar - 2e kindje - ronde 6 6 maart (3) xfinlayz - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Modellicious - 38 jaar - 2e kindje - ronde tel kwijt Girly 24 - 35 jaar- 2e kindje - rondje na operatie buitenbaarmoederlijk zwangerschap 7 maart (1) Puttertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 8 maart (2) Liselottt - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 9 maart (1) Flashpoint - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2x mk 10 maart (1) Tortelduif - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 maart (0) 12 maart (1) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 maart (2) Lenteisfijn - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 14 maart (0) 15 maart (1) Vederlicht - 42 - 2de kindje 16 maart (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 17 maart (0) 18 maart (0) 19 maart (0) 20 maart (2) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 7 Jetski527 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 21 maart (0) 22 maart (0) 23 maart (0) 24 maart (0) 25 maart (1) Deniesjuh666 - 35 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 18 26 maart (0) 27 maart (1) DoMe - 26 jaar- 2e kindje - 1e ronde Letrozol (2,5mg) 28 maart (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 29 maart (1) MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 30 maart (0) 31 maart (1) Puttertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Totaal (24) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (5) Zwanger (7) Ongesteld (14) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Balen zeg dames Had toch echt gehoopt voor jullie dat er nog meer op roze konden einde van de maand. Hoop dat april jullie maand mag zijn!
Haha ja ik kom! Ik wist niet hoe een ik een nieuw topic moest openen dus ik dacht, ik wacht even af totdat iemand anders het doet
Ik heb ook sinds gisteravond menstruatie krampen en enorme lage rugpijn, maar nog geen bloedverlies.. Toen ik wakker werd vanmorgen dacht ik dat de duivels er al waren, het voelde alsof ik bloed verloor, maar ik zie niks, het is nog niet doorgezet pfff.. test blijft negatief, ik word meestal vanaf positieve ovulatie test na 2 weken of 2 weken en 1 dag ongesteld.. Het voelt alsof ik flink ongesteld ben, maar geen bloed oeff hopelijk zet het snel door
Zien jullie een tuurstreepje? Of kijk ik hem zelf.. (Ik heb een topic geplaatst maar in het verkeerde onderwerp hoorde ik. Vandaar ook even onder deze berichten. Denk dat hij hier thuis hoort.)
Ik denk dat je hier ook niet goed zit met je vraag. Beste is om deze foto onder ovulatietesten en zwangerschapstesten te plaatsen. Maar.. ik 'lijk' wel iets te zien. Al vind ik hem grijs en vlekkerig. Binnen hoeveel tijd kwam dit streepje? Op welke dag van je cyclus zit je nu?
Ah haha sorry, dan ga ik hem in de andere categorie zetten. Het streepje kwam binnen 5 minuten. Cyclus is lastig te voorspellen want ik heb nog geen menstruatiebloeding gehad omdat ik nog borstvoeding geef (Zoontje van 19 maanden). Ik voel wel al een aantal maanden een cyclus en dan zou ik naar verwachting rond de 14 dpo zijn maar dat blijft een grove schatting.