Met om de dag zit je sowieso goed. Als je man 'gewoon gemiddeld' zaad heeft kan je ook op de dag van de positieve test en de dag erna (vermoedelijke dag van eisprong) seks hebben 2 dagen achter elkaar is dan geen enkel issue Maar als je hierover twijfelt dan is om de dag dus ook echt helemaal oké!
Ik heb deze ronde weinig testdrang. Toch nog iets positiefs na alle rondes: beter om kunnen gaan met het wachtbankje.
Ik heb nesteldrang, Wil hier van alles op ruimen en verschuiven, kijk uit naar hoe ik het ga vertellen, Gisteren op Ali wat besteld om een echo in te doen, en een aftel kalender voor mijn zoon. Vanacht slecht geslapen, steeds wakker en de raarste dromen..
huh.. als ik zo naar die test van de dag ervoor kijk dan denk ik dat die van vandaag je piek is, die van mij was ook met 1.6 piek, maar verder heb ik er ook geen verstand van, wellicht dat iemand anders er meer over kan zeggen.
Je moet morgen nog een keer testen en als die test lager is dan die van vandaag is, heb je vandaag je piek. Ik zou het wel gezellig gaan maken.
Dankjewel dames. Ik leer een hoop hier! We gaan het vandaag inderdaad gezellig maken en dan zaterdag of zondag nog even. Blijven jullie altijd liggen? Ik doe daarna meestal een dutje
Die apps noemen het vaak pas de piek zodra je test van morgen lager uitvalt Maar dit is overduidelijk je piek hoor Zou het zeker gezellig maken vandaag!
Ja, ik probeer wel eigenlijk altijd even te blijven liggen liefst minimaal 10 minuten.. en idd kussen onder m'n kont haha!
Voor de meiden die nog hun eisprong hebben: ik heb dus een kopstand gedaan daarna en warempel.. weer een positieve test. Net als 2 jaar geleden. Waarschijnlijk toeval, maar ach.. proberen kan altijd.
haha, ja ik dacht; ach waarom niet. Zwaartekracht idee (ook dat ik het zo bijzonder vind dat het zaad helemaal ‘naar boven’ gaat uit zichzelf). Dus hoofd op het bed en voeten tegen de muur. Een soort handstand, maar dan met je hoofd. Niet mega comfortabel haha, maar ach.. je hebt er wat voor over . Vond het alleen toeval dat het vorige keer ook positief was en nu weer, de de ronde met de kopstand haha
Ik zou het zo doen, maar ik denk dat mijn vent mij echt naar het gekkenhuis brengt (gaat het toch stiekem doen)
De wereld op zijn kop Ik zie mezelf al gaan na een IUI: sorry dok, ik moet even op mijn kop gaan staan want ik las dat iemand hier zwanger door is geraakt