NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (0) 2 mei (0) 3 mei (0) 4 mei (0) 5 mei (0) 6 mei (0) 7 mei (0) 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (0) 11 mei (0) 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (0) 15 mei (0) 16 mei (0) 17 mei (0) 18 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 19 mei (0) 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (0) 25 mei (0) 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (0) 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (0) Totaal (1) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wij slaan helaas de huidige ronde over, waardoor mijn volgende NOD pas weer in mei zal zijn Beetje vroeg dit topic.. maar wie weet zijn er meer dames (on)geduldig aan het wachten op de volgende ronde Alvast succes gewenst aan iedereen die zich bijvoegt en hoopt zwanger te worden!
Beter te vroeg dan te laat! Ik sla deze ronde ook over, ivm de drukke decembermaand, inclusief vier verjaardagen in twee weken en een grote kans dat een eventuele uitgerekende datum op de verjaardag van de jongste zou vallen. Dus mijn NOD zal in mei vallen. Ik vul straks de lijst aan. Ik ben alleenstaand met twee kinderen, de oudste wordt in mei 16 en de jongste is twee. De jongste is van een donor, ik ben BAM van haar. Een eventueel derde (en laatste) kindje zal van dezelfde donor zijn. Ik doe IUI zonder hormonen en dit wordt mijn tweede poging. Ik denk dat ik net mijn eisprong heb gehad, maar ik houd voorlopig de datum van mijn NOD aan als degene die een app voorspeld. Het is dus nu wachten op mijn menstruatie en daarna ga ik weer pogen.
NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (0) 2 mei (0) 3 mei (0) 4 mei (0) 5 mei (1) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 6 mei (0) 7 mei (0) 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (0) 11 mei (0) 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (0) 15 mei (0) 16 mei (0) 17 mei (0) 18 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 19 mei (0) 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (0) 25 mei (0) 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (0) 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (0) Totaal (2) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wauw, je oudste wordt al 16! Zal best een hulp zijn met je 2-jarige? Of valt dat mee? Wij slaan dus ook deze ronde over ivm de drukte in december en de verjaardag van onze jongste De uitgerekende datum zou vlak na haar verjaardag zitten en tot nu toe ben ik iedere keer tussen de 39 en 40 weken bevallen. Dus dat zou een reële kans hebben om te gebeuren Dan liever, helaas, een ronde overslaan.. Fijn dat je je eisprong alvast hebt gehad.. dan wordt het weer een beetje vooruit kijken Hier pas dag 7.. dus nog wel even te gaan Vorige maand kwam m'n eisprong vroeg, dus ik hoop dat dit weer gaat gebeuren! Elke dag korter scheelt toch weer een dag wachten
Wat bijzonder dat je BAM bent! Heb ook een gesprek voor BAM gehad, maar toen kwam ik opeens m’n vriend tegen dus het proces niet door gezet.
Zal ook eens reageren haha. Was even met andere dingen bezig. Ja, op zich best een hulp. Ze wil graag 's avonds oppassen tegen betaling en soms mag ik in de ochtend niet beneden komen omdat ze tijd alleen wil hebben met haar zusje. De andere keren is er weer jaloezie en zitten ze elkaar te klieren. Ze houden wel heel veel van elkaar. Ja, ik ben met 39,1 en 40,1 bevallen. Dus die kans zit er hier ook dik in. Dus dan toch maar overslaan. Ik denk dat ik aankomende week weer ongesteld wordt. Volgens mij is het deze keer een dag of vier korter dan voorspeld. We gaan het zien! Moet nog even de rekening betalen van de laatste poging. Duur kind wel, nu al
Ik heb het idee dat er hier wel meer lopen die dat zijn. Zelf wil ik geen partner of vader van mijn kinderen meer, dus daarom koos ik voor BAM. Prima zo. Het is makkelijker dan toen ik mijn oudste kreeg in een relatie, dus dat zegt wel wat. Met wie heb jij dat gesprek destijds gehad?
Haha daar gaan je centen.. en we hebben het er allemaal maar weer voor over Leuk om te lezen hoe je oudste en je jongste met elkaar omgaan Hier zal m'n cyclus denk ik ook weer iets korter zijn! Al 5 dagen vruchtbaar slijm en merk sinds vandaag eipijn. Dus gok overmorgen m'n eisprong Merk af en toe wel de twijfel (of eigenlijk een soort "fuck it" mentaliteit) of we niet toch gebruik zullen maken van deze ronde. Maar dan wint toch het verstand het weer Beter niet.. Wat daar overigens wel bij helpt is het feit dat onze jongste nu door een verschrikkelijke slaapregressie gaat.. afgelopen nacht ben ik 3,5 uur achtereenvolgend met haar in de weer geweest En dat 's nachts spoken doet ze nu al 2 weken lang Hopelijk zijn we tegen de tijd dat de volgende ronde begint weer door deze fase heen..
NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (0) 2 mei (0) 3 mei (0) SSFW - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 mei (0) 5 mei (1) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 6 mei (0) 7 mei (0) 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (0) 11 mei (0) 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (0) 15 mei (0) 16 mei (0) 17 mei (0) 18 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 19 mei (0) 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (0) 25 mei (0) 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (0) 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (0) Totaal (2) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Ik voeg me hier (helaas) ook bij. Net onverwacht ongesteld geworden na een cyclus met tussentijdse bloeding. Had goede hoop, maar helaas. Volgende week mag ik waarschijnlijk stoppen met medicijnen tegen ontstekingen die ik sinds januari slik voor mijn ziekte van Crohn (sinds dat we zijn gaan 'proberen'). Dat voelt een stuk fijner. Wat ik wel een dingetje vind deze maand: als het raak is ben ik gegarandeerd misselijk op vakantie eind juni.
Zit stiekem ook mee te lezen in het april groepje, dus ik zag daar je berichtje ook al voorbijkomen.. Wat balen zeg! Zeker met zo'n tussentijdse bloeding heb je toch nog wat extra hoop. Snap je gevoelens rondom die medicatie. Toch prettiger om zwanger te raken zonder dat dit ook nog in je systeem zit! Hopelijk lukt het hierna een goede tijd om zonder de medicatie te kunnen En misselijk op vakantie.. Ja, vreselijk lijkt mij Wellicht kan je medicatie krijgen hiervoor (mocht het raak zijn deze ronde)? Heb je in je vorige zwangerschap ook iets genomen tegen de misselijkheid?
Nee, de vorige keer niets genomen. Geen idee eigenlijk ook nog of dat toen ter sprake is gekomen. Maargoed, laten we eerst maar eens afwachten, haha. Hopelijk is mei voor ons allemaal een heeeeele vruchtbare maand!
NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (0) 2 mei (0) 3 mei (1) SSFW - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 mei (0) 5 mei (1) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 6 mei (0) 7 mei (0) 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (0) 11 mei (0) 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (0) 15 mei (0) 16 mei (0) 17 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 18 mei (0) 19 mei (0) 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (0) 25 mei (0) 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (0) 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (0) Totaal (3) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Gister heb ik een test gedaan. Deze was negatief. Ondanks dat ik eerder al zoiets had van deze ronde even over slaan vond ik het toch wel verdrietig dat hij negatief was. M’n zoon heeft zijn enkel gebroken. Het is nog twijfelachtig of hij geopereerd zal moeten worden. Maandag moeten we terug en dan gaat de arts kijken of een operatie noodzakelijk is. Mijn vriend heb ik die ochtend moeten uitzwaaien. Hij gaat 2 weken in het buitenland werken. Heb hem Savond ook pas kunnen bereiken om te vertellen dat zoon de enkel gebroken had. En als het nog niet genoeg was … Auto is stuk. Hele versnellingsbak is stuk. kortom in mei een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Nou vertel mij wat! Mijn ex , de verwekker van de oudste is vanaf moment 1 ellende geweest. Dan wou hij geen contact, dan weer wel, dan weer niet , dan weer wel. Opeens wou hij omgang. Maar dan moesten constant de afspraken aangepast worden want meneer werkt. Alimentatie is ook altijd strijd geweest. Maar toen hij dingen ging eisen werd alimentatie een principe kwestie voor mij. Als jij rechten wil, krijg je ook rechten. Inmiddels is er 17k aan achterstallige alimentatie. Het kleine beetje alimentatie wat er betaald is is grotendeels via bankbeslag. Snap je gevoel heel goed dat je geen ‘vader’ er meer bij hoef. Ergens heb ik mijn les ook wel geleerd. Hoe rot het ook voor mijn vriend is; heb hem duidelijk gezegd als we gaan trouwen doen we dat op huwelijkse voorwaarden. En je naam komt nooit bij mij op de hypotheek of eigendomsrecht papieren van het huis.
Lang verhaal hier onder hoor. Ik kan niet goed beknopt schrijven. Ook al zo'n lul dus. Hier was ik getrouwd met de beste man. Eigenlijk meteen huiselijk geweld. Na bijna vier jaar ging ik bij hem weg. Toen meteen grote ellende. Dreigementen, kind niet mee willen geven, de politie bellen en me beschuldigen van kindermisbruik als ik iets verkeerds had gedaan in zijn ogen. Elke keer heel veel geschreeuwd en trammelant bij mij of hem voor de deur. Uiteindelijk deed mijn hulpverlener een melding bij Veilig Thuis. Drie jaar ondertoezichtstelling. Heeft niets geholpen. Hij ging gewoon door, zij kregen amper contact met hem. Kind was echt een bezit voor hem. Afzwemmen in zijn weekend en dan mocht mijn dochter niet bij mij komen, want het was zijn weekend. Flink alcoholmisbruik, hij kreeg een nieuwe vriendin en dan dronken ze samen en daarna ook tussen hun huiselijk geweld. Kind ging 3 weekenden naar hem, een weekend bij mij. Kind werd op een gegeven moment als sloofje gebruikt, haar vader en vriendin tot 's avonds in bed. Ze spaarden de afwas van een week op en dat moest dochter dan allemaal gaan opruimen. In 2021 helemaal verkeerd gegaan (stomdronken aan de telefoon maakte hij haar voor van alles en nog wat uit; kind was 11) en toen heb ik besloten haar niet meer te brengen. Basisschool deed een melding (zij hadden ook al anderhalf jaar gesprekken met dochter). Dochter heeft verteld wat er gebeurde als zij gedronken hadden. Zij ontkenden alles. Onderzoek waardeloos. Dochter was veilig, vond Veilig Thuis. Ik had telefoongesprekken tussen vader en dochter opgenomen, maar dat wouden ze niet horen, want misschien was de man aan de lijn wel een vreemde en niet haar vader). Ik heb gezegd dat ze konden zeggen en schrijven wat ze wilden, maar ik bracht haar niet meer. Dochter bleek uiteindelijk een trauma te hebben (wat ik al jaren riep, maar wat ze niet serieus namen). Ze is er nooit meer wezen slapen. Momenteel heeft ze besloten om ook niet meer te appen. Hij appt nooit, vindt dat zij dat hoort te doen. Hij vertoont 0 initiatief en doet moeilijk over alles. Ze gaat naar Londen met school. Dan moet ze hem eerst vertellen wat ze daar precies gaan doen. Hij moet vervolgens tekenen voor een paspoort, maar dan moet zij hem eerst precies vertellen en doorsturen hoe hij dat met een linkje moet doen. Dat lukt hem vervolgens niet, maar dan moet zij vervolgens contact opnemen met de gemeente voor hem. De gemeente moest hem uiteindelijk bellen en toen gaf hij eindelijk toestemming voor dat paspoort via WhatsApp. En zo gaat het met alles. Hij is de vader, maar zij moet overal initiatief in nemen. Zij is een kind (en heeft ook nog eens ADHD), maar verwijt haar dan wel dat zij hetzelfde doet als hem (geen initiatief nemen). Ze is het flink zat en ik neem het haar niet kwalijk. O en alimentatie was voor 2021 al een crime. Ik kreeg het alleen als ik steeds weer naar het LBIO ging en dan legden zij beslag. Na 2021 is hij compleet gestopt met betalen. Hij is nu 6128,03 achter. Ik hoop dat 'ie er gelukkig van wordt. Sorry voor het gruwelijk lange verhaal. Nu weer terug naar waar het hier over gaat. Ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld word.
Pfff ook al zo’n 1. Gezellig! Over m’n ex kan ik wel een boek over schrijven. Toen zoon 5 was wou hij geen Vaderdag cadeautje op school maken. Hij had toen gezegd ik heb helemaal geen vader. Laatst dook ex opeens op, hij kwam op social media voorbij. Zoon was erbij zegt hij doodleuk dat ik jouw ex. En toen Ik iets zei in de trend van en jou vader. Zei zoon nee m’n vader heet x . Bedoelde op m’n nieuwe vriend. Vriendin van mij roept altijd ; “ MANNEN ?! Je kan beter katten hebben.” Toen ik vrijgezel was en mannen begonnen wel van dat praat te hebben van kan wel bij je slapen. Zei ik altijd ; nee daar ligt de kat al. Maar heel vervelend dat je ongesteld word. Hoe werkt dat BAM bij jou? Bel je je donor op als je vruchtbaar bent en dan komt hij zaad aanleveren ? Hoe gaat dat?