Vandaag 9DPO en net getest. Ik zie heel heel licht iets, het is helaas zo licht dat ik het niet op de foto krijg. Morgen nieuwe poging! Ik ben nog iets te vroeg M'n temperatuur is wel best wat hoger.
Ik heb echt ontzettend last van progesteron. Echt zere borsten, zwaar, opgeblazen gevoel, sinds de eisprong al beurs onderin. Ik dacht eerst dat het door de echo kwam, maar het blijft aanhouden. Ik sleep de hele dag een warme kruik met me mee. Gek hoor.
ik snap wat je bedoelt.. ik zie het bij mij ook soort van schaduw achtig, maar denk dat het door die voorgedrukte streep komt..bij de andere negatieve testen zie ik dit dan weer niet jemig wat een ingewikkelde testen zijn dit
Ik vind Easy@Home eerlijk gezegd niet zo'n geschikte test om heel vroeg mee te testen Nu te vaak gezien (en ook een keer zelf meegemaakt) dat hij een heeeeel licht streepje geeft wat vervolgens niets bleek te zijn Fair enough: Als je zwanger blijkt pikt hij dit wèl super vroeg op. Maar als het tegelijkertijd ook vaak voorkomt dat hij vals positief geeft, dan heb je er alsnog niets aan om hier vroeg mee te testen Ik zou zelf met Easy@Home dus niet eerder testen dan 10/11 dpo...
Zijn dit nieuwe testen? Mijn ervaring met easy@home is wel echt geen hcg is 100% witte test. Ik lijk hier ook een lijntje te zien.
Ja 9dpo. Dus nog vroeg en ik kan de drang nog weerstaan. Volgende maand is mijn man voor werk een week weg, precies in de vruchtbare week dus dat wordt sowieso al niks. Daarna gaan we die cyclus op vakantie en hebben we dus geen monitoring. Eigenlijk wil ik dan verder met IUI maar ik weet niet of de artsen daar oké mee zijn gezien we dan minder monitoring hebben gedaan dan afgesproken.
Nou meiden net getest weer en ik lijk toch binnen afleestijd duidelijker te zien! Op de foto is die moeilijk te krijgen en LH test loopt ook op.. in het echt is die licht roze! Whaaaaa zou het dan tochh!? Poehh