12 dpo: temp is nog hoog maar de testen negatief. Meestal keldert het dan op 13dpo en is 14dpo weer cyclusdag 1. Helaas, het is ons nog niet gegund. Ik weet niet of ik volgende cyclus meeschrijf in een NOD lijstje. Merk dat ik het even slecht trek.
Wij hebben dit (bij onze eerste) op verwijzing van de huisarts laten doen. Man moest potje inleveren bij het laboratorium van het ziekenhuis, paar dagen later hadden we de uitslag. Dit was na een jaar proberen maar voordat er een ziekenhuistraject zou starten. We stonden toen op de wachtlijst daarvoor toen ik toch zwanger bleek. Ik vond het erg laagdrempelig gaan dus zou je vriend dit gewoon laten aankaarten bij zijn huisarts. Dan heb je dat stukje info alvast.
Dikke knuffel voor jou ❤️ doe waar jij je goed bij voelt, vaak gaat het in een nieuwe cyclus toch weer kriebelen om mee te schrijven, maar snap dat je nu even hard baalt
Gefeliciteerd met de mooie testjes dames! @chaoticgaelle heb je symptomen of helemaal niets? @Cybelle welkom hier!
Knuffel voor jou. Wat rot dat het steeds niet lukt. Hopelijk gaat het nieuwe ziekenhuis iets voor jullie betekenen.
Ik snap je gevoel meis.. wat vreselijk balen ook weer Qua schrijven: Dit herken ik ook wanneer ik wist dat een ronde weer op niets was uitgelopen.. Doe gewoon wat goed voelt tzt♡
Haha sjonge jonge ging ik die doos enzo bij de action halen met me dochtertje ze wist dat het voor pappa was zegt ze net tegen hem pappa wij hebben cadeautje gehaald voor jouw verjaardag hahahaha geen verrassing meer sjonge jonge ps: bruin verlies beetje en voelt zo raar bij me schaamstreek trekkend gevoel hopelijk gaat dit goed
Behalve 1 'vals positieve' vanwege Gonasi en testen op dpo 9 niet nee. Knuffel voor jou! Kijk maar wat goed voelt, weet dat je welkom bent!
Dank allemaal voor de tips! Ik heb zelf een doorverwijzing gevraagd en die van m'n vriend zal er ook snel zijn. Zo kunnen samen met mijn arts bespreken wat mogelijk is. Spannend, en blij met jullie support. Miste echt een community. Instagram is daar niet geschikt voor, mijns inziens! Voor de testers: Sterkte met de spannende dagen dames... Ik leeft met jullie mee. Elke maand is weer een hele rollercoaster en niet weten is soms moeilijk!
Heb wel beetje bruin en poeh obstipatie heb ik al paar dagen dat het moeilijk gaat met de ontlasting haha. Hopelijk is het niks ergs
Dat is wel normaal hoor! Je lichaam reageert op de hcg nu. Vraag anders chat gpt! Daar ben ik al dagen mee aan het chatten en die vertelt precies welke klacht normaal is en welke niet. Heerlijk haha!
ja die is ook mijn bestie geworden hahahah heb gevraagd zegt beetje is idd niet erg nu zie ik het ook niet meer en geen buikpijn ofzo. Na morgen even overleggen voor echo