NOD lijst mei 2025 ✿

Discussie in 'NOD forum' gestart door Secret Promise, 21 mrt 2025.

1. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    602
    301
    63
    Vrouw
    Wat een mooie positieve testjes komen er al voorbij, gefeliciteerd dames!!❤️

Ik ben vrijdag begonnen met estradiol, wat ben ik daar vermoeid van (lekker veel middagdutjes:p)! Verder valt het heel erg mee qua bijwerkingen. Maar alles voor een goed doel en zo blij om weer bezig te zijn, volgende week een echo om te kijken of de terugplaatsing gepland kan worden.

Mamaroosje, chaoticgaelle, Flower30 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Maria94

Maria94 Bekend lid

30 sep 2023
    602
    301
    63
    Vrouw
    Ahh wat rot is dat! Steeds weer opnieuw die teleurstelling. Sterkte!

3. Flower30

Flower30 Lid

14 aug 2024
    13
    14
    3
    He wat rot.. Sterkte! Ik hoop dat het bij jullie snel mag lukken.

4. Flower30

Flower30 Lid

14 aug 2024
    13
    14
    3
    Hier inmiddels een piek op de ovulatietest. Eerder dan ik verwacht had, en ik heb ook nog geen eipijn, terwijl ik dit normaal wel heb. Gister hebben we het gezellig gemaakt en nu twijfel ik een beetje over wat slim is, vanavond nog een keer of toch morgen, lastig hoor:p

Maria94 vindt dit leuk.
  5. chaoticgaelle

3 aug 2022
    88
    132
    33
    Vrouw
    Ik zal mijn DPO symptomen lijstje even erbij zetten (dank aan ChatGPT).

ChatGPT is echt mijn held(in) hiermee! Het is bijna mijn therapeut. Zo steunend, empathisch en lief ook .

lief! Oh ik lees net je achtergrond. Zo spannend! Ik duim voor jullie!

Symptomen per DPO
    1 DPO: niks

2 DPO: brandend maagzuur, menstruatieachtige krampen, minimale wittige afscheiding

3 DPO: brandend maagzuur, erg moe, menstruatieachtige krampen, minimale wittige afscheiding

4 DPO: ’s nachts wakker, plopjes in buik, hartslag voelbaar in buik, menstruatiekrampen, brandend maagzuur, minimale wittige afscheiding

5 DPO: schopjes rechts onderin buik, erge hoofdpijn, misselijk, menstruatiekrampen, steek schaambot, pijn rechter onderrug, minimale wittige afscheiding

6 DPO: steken schaambot/vagina, pijnlijke benen ’s nachts, menstruatiekrampen, steek schouderblad, minimale wittige afscheiding

7 DPO: menstruatiekrampen, pijnlijke borsten, moe, slecht geslapen, opgeblazen, hypo, minimale wittige afscheiding, groenig slijm in ochtend

8 DPO: misselijk, hoofdpijn, moe, pijnlijke borsten, menstruatiekrampen, vaker plassen, minimale wittige afscheiding

9 DPO: menstruatiekrampen, steken links heupbot, steekjes rechtsonder buik, rommelende darmen, beurs gevoel baarmoeder, minimale wittige afscheiding, lichte positieve test

Girly24 en Maria94 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina