Ik heb een paar dagen geleden besloten dat ik er heel erg vrede mee heb als het niets is deze maand en we over 2 maanden verder gaan. Even volop genieten van de zomer, zonder kwaaltjes en beginnend net-niet buikje. Pas ik tenminste alle leuke nieuwe zomerkleren, haha. Alleen de laatste 2 dagen begin ik te twijfelen of het misschien toch wat is. Ik weet het niet zo goed. En als het dan toch raak is dan moet ik echt even schakelen. Ik wacht zaterdag of zondag af of ik ongesteld word. Maandag testen als het er nog niet is.
Misschien is dit dan juist wel de beste manier om er in te gaan staan, toch? Snap dat het schakelen is (positief natuurlijk) als het anders blijkt te zijn, maar alleen al de rust die je jezelf hiermee gunt is super mooi meegenomen!
Nou, wij hebben onze taak weer volbracht Nu officieel op het wachtbankje en morgen 1 dpo Pas met 6 dpo hoef ik weer te werken, dus lekker nog wat rust pakken deze komende dagen Even alles rondom het zwanger raken een beetje loslaten de komende week Lees nog wel mee hier, hoor! Veel te nieuwsgierig naar jullie