Hebben meiden hier ervaring met de action zwangerschapstesten? Zijn die over het algemeen echt 100% omowit bij negatief, of laten ze ook wel eens voorgedrukte streepjes zien? Ik lijk nu toch op mijn test van vandaag, zeker als ik hem uit elkaar haal, in de verte iets te zien... maar zooo licht dat t op de foto niet echt te krijgen is en kan ook nog niet overtuigend zeggen of het streepje grijzig is of gekleurd. het is meer dat je ziet waar een streep zou moeten zijn ofzo? In het daglicht bij het raam kan ik het met het blote oog wel echt zien. Volgensmij waren al mijn eerdere testen deze week wel echt helemaal omowit met die van de action maar toen heb ik ze niet uit elkaar gehaald ofzo. Toch spannend dan ineens! Morgenochtend zal hopelijk uitsluitsel geven
Oh nee ik heb sowieso geen ervaring met testen, dus ik durf het niet te zeggen. Maar nu is er dus toch nog een sprankje hoop!
Dat is de test die ik met 10DPO gebruikte. Hij heeft een soort glanzend laagje op de plek waar het streepje komt als je er op een bepaalde manier naar kijkt. Ik noem dat wel omowit, want er zit geen kleur bij.
Ja ik weet het echt niet... moet zeggen als ik er nu naar de test kijk nu die helemaal ingedroogd is ik weinig meer zie.. terwijl ik het vanmiddag toen hij vers was en tot een halfuur erna echt wel duidelijk iets van een lijntje zag. Als het wel iets is zou het morgenochtend wel opnieuw en ook duidelijker zichtbaar moeten zijn met ochtendurine lijkt me. En als hij dan weer omowit is dan is dit toch gewoon een valse voordruk geweest denk ik.
Even met jullie delen 15 DPO.. eergister was die 1-2 en nu al 2-3! Zo blij dat het voor nu nog goed gaat..
Ja toch? Maar nu die opgedroogd is, zie ik het dus ineens niet echt meer... wel vreemd want meestal is t andersom. Dat je op een verse test niks ziet en als hij dan is ingedroogd dat er ineens een tuurstreep komt. Echt wel een raadsel vind ik het! En op een test van een ander merk (lidl, zijn nieuw volgensmij dus ook geen idee hoe die gevoeligheid is?) Heb geen ovulatietesten gedaan deze maand dus ei ben ik niet 100% zeker van. Maar ik vermoed ergens tussen de 7 en 11 dpo vandaag.
Hoo vorige bericht iets te vroeg gepost haha. Maar op die van de lidl zag ik dus niks vanmiddag helaas. Die had ik direct na deze gedaan . Maargoed waren beide wel testen van vanmiddag, geen geconcentreerde urine. Ben echt wel nerveus nu voor morgenochtend hoor! Pfff
Nee helaas niet! Heb alleen nog 1 action test, die ik dus maar bewaar tot morgenochtend, en 1 oude clear blue digitale test (is wel iets over datum al..). Maar die heeft nu sowieso nog geen zin.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik een heel licht indrooglijntje (dacht ik) met de action early testen op 11 dpo. Ik dacht nog, nou ik zal wel gek worden en indrooglijntjes kunnen gebeuren (nog nooit gehad). Op 12 dpo liep die op! Ik zie ook wel wel een licht lijntje.
Ik ben een beetje heel erg in shock..... Voor mijn zoontje een jaar bezig geweest, en nu dit op de 1e poging.. HUH.
Zo! Op je vorige post zag ik niets maar nu wel. Gefeliciteerd! Snap dat het als een shock voelt, blijkbaar heeft je lichaam nu geleerd hoe het moet