Heb geen ovulatietesten gedaan. Ik vernoed ergens tussen de 10 en 14 dpo nu. Gezien ik 3 dagen geleden al overtuigend positief testte en op basis van wanneer mijn vruchtbaar slijm verdween, vermoed ik zelf eigenlijk dat het vooral tussen de 12 en 14 dpo nu is
Heb geen ovulatietesten gedaan dus NOD weet ik niet 100% zeker. De afgelopen tijd is mijn cyclus tussen de 28 en 30 dagen meestal geweest, en vandaag is cyclusdag 29. Vandaag of morgen zou dan dus wel NOD moeten zijn ongeveer.
Ik zie inderdaad ook wat, maar ik lijk 2 tuurstreepjes naast elkaar te zien. Ook benieuwd of je ovulatietesten hebt gebruikt en hoelang je lf normaal is.
Altijd naar die onzekerheid in het begin. Je test ook met verschillende testen, die van de Lidl ken ik niet. Geen idee hoeveel hcg die nodig heeft. En iemand hier had slechte ervaringen met de oploop meten met de action. Je bent mogelijk nog vroeg, in het begin is de oploop soms ook minimaal omdat het hcg nog zo laag is. Hoop dat de actiontesten straks toch een mooie oploop laten zien. Dikke knuffel, want die onzekerheid is killing...
Wie weet dan toch een latere eisprong deze ronde. Heel benieuwd of ze verder oplopen, spannend! Wanneer ga je weer testen?
Merk dat ik het ook wel wat vergelijk met mijn oploop van mijn vorige 2 zwangerschappen. Daar zag je beide keren die eerste dagen juist echt de allergrootste oploop iedere dag, op alle testen die ik deed. Dus het feit dat dat nu niet het geval is en het al 3 dagen lang wat twijfelachtig lijkt qua oploop, geeft dan geen hoopvol gevoel.
Opzich wel regelmatig dacht ik. Ben wel op de dag van de menstruatie gestopt met medicatie met hormonen. Misschien dat dat nog meespeelt bedenk ik me nu.
Was de Action een early? Die had dan waarschijnlijk 10 mIU/ml nodig voor een lijntje. Stel de test van de Lidl was een normale test (die 25 mIU/ml nodig heeft voor een lijntje), dan is het helemaal niet raar dat het lijntje hetzelfde lijkt. Je kan de bijsluiters er eens bijpakken, dan weet je hoeveel mIU/ml die testjes nodig hebben gehad. Probeer echt met 1 en dezelfde test je oploop te checken meis! Fingers crossed dat straks de Action testjes wel weer oploop laten zien
Ahhh wat spannend! Ik zie ook een vaag lijntje hoor Hopelijk ben je er nog vroeg bij en loopt hij mooi op!
Nee was een normale action, dus 25mIU/ml. Dat is die van de Lidl ook. Heb in ieder geval nu net weer action testen gehaald dus daar kan ik de komende dagen dan mee verder testen
Helaas ook de action test weer even licht als gisteren en eergisteren. Zou heel graag hoopvol willen blijven maar als ik realistisch ben ziet dit er niet echt heel hoopvol uit helaas.
Iets beter zichtbaar deze, maar nog erg licht voor het termijn. Weet niet of ik er nu al vertrouwen in heb. Over een paar dagen nog maar eens testen. Ondertussen wel snel buiten adem (rondje gerend dat ik altijd ren en ben ka-pot), met vlagen misselijk en gevoelige borsten. Wel meteen ingewikkelde dingen. Donderdag ga ik met het werk een kookcursus doen. Rood vlees, rauw vis en wijn is dan lastig te vermijden. Maar even contact zoeken met de kookstudio of het handig is als ik aansluit of me af moet melden.
Ah bah, dit ziet er idd niet heel hoopvol uit. Ik hoop dat hij over een paar dagen toch nog mooi opgelopen is, maar ik snap dat je jezelf voorbereid op een minder hoopvolle uitkomst.. Succes meis♡