Hier weer het eerste roze gespot in ronde 9. Vind het nu weer erg lang duren en begin me een beetje zorgen te maken over dat ik langzaamaan ook niet meer de jongste ben (35)….. ik weet dat er van alles mogelijk is maar we hopen gewoon echt natuurlijk alles te kunnen doen. Pff, even een domper.
In de natuurlijke cyclus maar wel ondersteuning van utrogestan, dat is sinds een tijdje het nieuwe beleid in het ziekenhuis. inderdaad erg spannend! Ik zag dat jij ook een PGT traject volgt. Hoe ervaar jij de afvalrace? De eerste ronde 4 embryootjes gebiopteerd, waarvan 3 de botziekte van mijn man hadden. 1 terugplaatsing, helaas mislukt. De tweede ronde 5 embryootjes gebiopteerd en 4 de ziekte. De dag van die terugplaatsing kregen we te horen dat het embryootje niet goed ontdooit was. nu de 3e ronde gelukkig 4 van de 5 gezond! Helaas was de eerste terugplaatsing een biochemische zwangerschap of vroege miskraam. Ik weet even niet waar deze scheidslijn ligt, maar bij 5 dagen na nod begonnen de testen af te lopen en anderhalve week hierna was helaas de menstruatie doorgekomen. Hopelijk blijft deze mooi zitten! Anders hebben we nog 2 terugplaatsingen over maar dit begint wel aardig spannend te voelen.
Ik snap je, ben ook 35... aan de andere kant zijn er wel echt veel vrouwen die gewoon nog zwanger worden als ze achter in de 30 zijn, of begin 40. Het kan alleen wat langer duren tot die dobbelsteen op de 6 staat ook als alles 'goed' is. Ik ben het even kwijt als je het al gedeeld hebt, maar duurde het bij je eerste ook langer omdat je zegt weer?
Heel spannend @Moestuinvrouwtje en @Maria94. Wat een afvaltraject is PGT zeg, veel respect voor jullie. Ik ga heel hard duimen voor een positieve test en goede terugplaatsing voor jullie!
Ik snap je. Dat brengt bij mij ook extra twijfel. Is het niet zo dat je eerder aan de bel mag trekken bij deze leeftijd? Toevallig staat nu op de televisie nu Welmoed en de eitjes aan. Daar ging het over dat ze 34 is en bang is dat haar eitjes niet goed zijn. Eitjes zijn wel goed, alleen je hebt er gewoon steeds minder dan een paar jaar eerder. Dus….dan doe je er langer over misschien?
NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (4) Mcjo - 35 jaar - 1e kindje - ronde 30 Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 2 na 2 mk MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 Girly24 - 35 jaar -2e kindje - ronde 2 na BBZ operatie in jan 2025 2 mei (4) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Cybelle - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 Blondiecats - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 mei (1) SSFW - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 mei (1) Donna1993 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 mei (1) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 6 mei (1) Dboer - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 7 mei (1) Lenteisfijn - 2de kindje - 35 jaar - ronde 9 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (1) Tortelduif - 35 jaar - 2de kindje - ronde 4 11 mei (0) 12 mei (1) Moestuinvrouwtje - 32 jaar- 1e kindje - 3e pgt/icsi ronde 13 mei (0) 14 mei (0) 15 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 16 mei (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 17 mei (0) 18 mei (0) 19 mei (1) JessicaW- 39 Jaar - 2e Kindje- ronde 7 20 mei (1) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2 mk 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (0) 25 mei (0) 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (0) 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (2) Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - PGT/ICSI 3 Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 10 Totaal (19) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (10) Zwanger (4) Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier is het bloedverlies vanochtend gestart. Ook het hcg is nu bijna uit mijn lijf want voor de hcg daling nog even getest en er is bijna geen streep meer te zien inmiddels. Heel balen dit allemaal, maar ook blij dat er nu 100% zekerheid is en we weer doorkunnen naar de volgende ronde! Ik heb mezelf dus op rood gezet en volgende NOD staat op 7 juni, dus ik zal opschuiven naar de juni lijst. Voor alle wachtenden: ik duim allemaal voor jullie mee dat er zo veel mogelijk op roze komen te staan! Voor de zwangeren: van harte gefeliciteerd, ik wens jullie alle goeds❤️.
Morgen weer testen. Ik denk in de middag, kijken of dat scheelt. Nog steeds geen bloedverlies en heb een vaag licht misselijk gevoel. Vanochtend stond ik duizelig op. En ik ben snel buiten adem. Toch dat je steeds denkt: zou ‘t?
Hier ongeveer 8 dpo en eigenlijk geen kwaaltjes. Denk daardoor dat het ook deze ronde niet raak is. Ik probeer nog een beetje hoop te houden, maar eigenlijk verwacht ik dat ik me op dit termijn "anders" zou moeten voelen als het wel raak is.
Dat geeft me weer wat hoop! Ik probeer me nog een paar dagen in te houden met testen. Ik duim dat jij morgen alsnog een duidelijke test hebt!
ja heel vage steekjes ook rond die periode.. en 9 dpo licht positief getest, en nu zijn me borsten beetje gevoelig bij aanraken en me stoelgang is in de war haha en erg moe