Wel fijn in de natuurlijke cyclus, scheelt toch weer iets aan kunstmatige hormonen. Interessant dat ze dit bij jou in het ziekenhuis zo doen, wij zijn onder behandeling bij het AMC en daar is het of kunstmatig of natuurlijk. Natuurlijk met utrogestan heb ik om gevraagd maar dat doen ze niet. Echt een behoorlijke afvalrace waar je je eigenlijk niet op kunt voorbereiden. Statsistich gezien had er veel meer over moeten blijven. Vooral toen er de eerste ronde niets was om terug te plaatsen, dan word je wel heel moedeloos. Bij jou dus ook behoorlijk veel afgevallen. En dan ook nog een niet goed ontdooit, dat lijkt me al helemaal een klap als je eindelijk richting de terugplaatsing gaat. En dan ook nog een zwangerschap die niet goed afliep. Ik duim heel hard voor dit embryo'tje!! Tuurlijk heb je er hierna nog 2 maar dan wordt het inderdaad wel heel spannend.
Het is echt nog heel vroeg dus niet gek dat je niks voelt. Maar natuurlijk wel steeds spannender dichter je bij je NOD komt!
Bij mijn eerste duurde het een tijdje, 10 rondes. Niet heel snel, maar heeft ook geen jaren geduurd. Vandaag ongesteld geworden, door naar ronde 10 waarbij ik stiekem hoop op weer een geluksronde. ‘Fijn’ dat je me begrijpt. Hopelijk gewoon snel raak voor iedereen hier ❤️
NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (4) Mcjo - 35 jaar - 1e kindje - ronde 30 Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 2 na 2 mk MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 Girly24 - 35 jaar -2e kindje - ronde 2 na BBZ operatie in jan 2025 2 mei (4) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Cybelle - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 Blondiecats - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 mei (1) SSFW - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 mei (1) Donna1993 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 mei (1) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 6 mei (1) Dboer - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 7 mei (1) Lenteisfijn - 2de kindje - 35 jaar - ronde 9 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (1) Tortelduif - 35 jaar - 2de kindje - ronde 4 11 mei (0) 12 mei (1) Moestuinvrouwtje - 32 jaar- 1e kindje - 3e pgt/icsi ronde 13 mei (0) 14 mei (0) 15 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 16 mei (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 17 mei (0) 18 mei (0) 19 mei (1) JessicaW- 39 Jaar - 2e Kindje- ronde 7 20 mei (1) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2 mk 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (0) 25 mei (0) 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (0) 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (2) Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - PGT/ICSI 3 Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 10 Totaal (19) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (10) Zwanger (4) Ongesteld (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja klopt, ik hoop alleen heel hard dat dit gewoon natuurlijk kan. Van mijn man hoeft het medische niet perse (wel een grote kinderwens nog).. Ik hoop het! Er hoeft er ook maar eentje raak te zijn hè
@DBoer Zo verdrietig dat het is doorgezet. Ook wel weer ‘fijn’ dat het nu dan is doorgebroken en je op de volgende ronde kan concentreren. Hopelijk de volgende ronde wel blijvend raak! Ik duim i.i.g. voor je. @SSFW stoer en spannend om morgen af te wachten. Ik ben heel benieuwd! @Blondiecats & @Donna1993 hoe gaat het met jullie?
Hier helaas mijn menstruatie losgebroken op 4 mei, afgelopen zondag. Ergens hoop je dat het na een "paar" rondes raak mag zijn. Maar je weet ook gewoon dat het allemaal heel lang kan duren of misschien niet meer gaat lukken.. pijnlijke gedachtes ook. Ik heb veel moodswings deze week en zie het nu allemaal weer even somber in helaas.
@SSFW heel veel succes alvast voor morgen! Ik hoop dat je een prachtige positieve test mag vasthouden @Donna1993 ach wat naar dat je menstruatie was doorgebroken Logisch dat je emoties alle kanten op gaan.. zorg goed voor jezelf en hopelijk vind je snel weer de goede moed voor de nieuwe ronde! @DBoer ook even een dikke knuffel voor jou!
Hier inmiddels 7 dpo. Ik kom de tijd eigenlijk best goed door tot nu toe. Zit ook echt wat rust in mijn lijf. Denk dat de vakantie echt even goed heeft gedaan Hopelijk mag dat een positief effect geven op de huidige ronde Hoe ik er nu in sta is om nog gewoon een week af te wachten en op 14 dpo/NOD pas te gaan testen Al schreeuwt m'n hart om komende zondag op moederdag te gaan testen (dan 10 dpo)..