Fijn! Nog dezelfde lijst! Ik sluit ook nog aan. 31 mei, mijn verjaardag nog wel, mijn NOD. Maar ik ga dus niet tempen dn geen testen doen. Kijken waar het schip strand!
Nog steeds geen hele donkere test, maar wel duidelijk oploop nu. Ik denk toch echt dat ik zwanger ben en het doorzet!? Wat een frustrerende manier zo, haha.
Ik snap er niks van. Vanochtend een negatieve test, en inmiddels spotting, terwijl ik verwachte woensdag ongesteld te worden. Misschien een hele korte cyclus deze maand? Ik zit vandaag op 10 of 11 dpo.
NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (4) Mcjo - 35 jaar - 1e kindje - ronde 30 Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 2 na 2 mk MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 Girly24 - 35 jaar -2e kindje - ronde 2 na BBZ operatie in jan 2025 2 mei (4) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Cybelle - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 Blondiecats - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 mei (1) SSFW - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 mei (1) Donna1993 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 mei (1) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 6 mei (1) Dboer - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 7 mei (1) Lenteisfijn - 2de kindje - 35 jaar - ronde 9 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (1) Tortelduif - 35 jaar - 2de kindje - ronde 4 11 mei (0) 12 mei (1) Moestuinvrouwtje - 32 jaar- 1e kindje - 3e pgt/icsi ronde 13 mei (0) 14 mei (0) 15 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 16 mei (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 17 mei (0) 18 mei (0) 19 mei (1) JessicaW- 39 Jaar - 2e Kindje- ronde 7 20 mei (1) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2 mk 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (1) Mcjo - 35 jaar - 1e kindje - Ronde 36 25 mei (0) 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (1) MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 16 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (2) Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - PGT/ICSI 3 Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 10 Totaal (23) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (8) Zwanger (5) Ongesteld (7) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Ik heb wel eens gehoord van een soort diapauze bij embryo's.. wellicht dat dat is gebeurd.. Het is wel gek iig! Ik weet niet of je nog gaat testen? Zo wel; hopelijk loopt de test gewoon nog verder op
Had je ovulatietesten gedaan? Af en toe kan je er een gekke cyclus tussen hebben natuurlijk Of wellicht een innestelingsbloeding...?
Ja ik had ovulatietesten gedaan, mijn piek was op 29 april, dus ik zal 1 of 2 dagen later mijn ovulatie hebben gehad. Voor een innestelingsbloeding lijkt het mij wat te laat? Ik stel me er maar op in dat vandaag mijn menstruatie door gaat zetten..
Ik snap je hoor. Ik zou zelf ook uitgaan van een menstruatie, mezelf kennende.. Maar voor een innestelingsbloeding zou het zeker niet te laat zijn. Juist perfecte timing haha!
Wat goed dat er oploop is zeg! Dat is wel heel hoopvol. Zou natuurlijk goed kunnen dat je eisprong gewoon echt later was dan verwacht en je hcg gewoon nog erg laag was toen je de eerste testen deed. Ik duim voor je!!
Trouwens misschien een gekke vraag maar misschien dat iemand dit weet? Er is nog geen NOD groep voor juni aangemaakt. Maakt een vast iemand dat altijd aan of mag/kan iedereen gewoon een nieuw NOD topic aanmaken?
@SSWF ik hoop dat de test op blijft lopen! Voor nu alvast voorzichtig gefeliciteerd. @Flower30 dat is idd een stuk vroeger. Zou wel heel mooi zijn als het een innestelingsbloeding zou zijn. Ik duim iig voor je! Ik ben vandaag 7 dpo en merk dat ik nog geen echte symptomen heb, behalve een beetje rugpijn. Gisteren wel ziek geweest met flinke koorts, maar voel me vandaag alweer een stuk beter. Dus wel een beetje vreemd dat het maar 1 dag heeft geduurd. Eens kijken of ik kan wachten tot minstens 10 dpo met testen.
Hmmm hopelijk zet het niet door en blijkt het toch een innestelingsbloeding. Anders in ieder geval vlot door naar de volgende ronde, maar ik duim even voor je mee hoor!
De spannende dagen gaan aanbreken voor je Hier 5dpo en in de auto net ineens behoorlijke mn menstruatie krampen, heb ik anders nooit. Dus ik dacht nog he?!! Wie weet.. @Secret Promise hoe gaan de wachtdagen jou af? Hoeveel dpo ben je nu?