Alles wat je benoemd kán een bijwerking van de Gonasi zijn. Ik had daar ook enorm last van met Gonasi. Ik zet nu Ovitrelle ipv Gonasi en heb alleen zere borsten in de 2 wachtweken.
Kun je zo laat nog bijwerkingen krijgen? Ik heb wel de ochtend na het zetten van de Gonasi last van mijn borsten gehad maar dat nam af de afgelopen dagen. Nu lijkt het weer iets toe te nemen.
Het blijft ongeveer 10 dagen in je systeem zitten. Gonasi is het HCG hormoon waardoor je zwangerschapssymptomen kan ervaren. Daar kun je wisselt op reageren. Wanneer heb je Gonasi gezet?
Die heb ik op 1 mei in de avond gezet. Als je rekent met halveren iedere 37 uur dan kom je uit op morgenochtend voor een waarde onder de 20. Ik had gedacht dat die symptomen dan ook afnemen omdat de HCG ook afneemt. En die kan nu weer toenemen als ik inderdaad zwanger blijk te zijn maar ik had niet gedacht dat de symptomen nu nog toe zouden kunnen nemen ondanks dat de Gonasi zo goed als afgebroken is.
Hoi meiden! Ik lees wel mee maar ben momenteel niet zo goed in reageren, sorry.. Vanochtend weer acupunctuur gehad. Ze was heel blij dat ik een vrij normale cyclus had. De afgelopen 2 keer heeft dus wel geholpen. Vanochtend heeft ze anders geprikt, voornamelijk geconcentreerd op de doorbloeding van de baarmoeder. Ik ben heel benieuwd. Ze vond het een goed idee dat ik de komende 2 cyclussen alles los ging laten qua temperaturen en ovulatietesten, dan ben je toch minder gestrest ofzo. Volgens haar maakten wij deze maand een goede kans. Ik hoop het maar. We gaan het zien. Straks heb ik een sollicitatie op een locatie waar ik al 6 jaar heb gewerkt, ze zoeken een senior begeleider en mijn manager heeft mijn naam doorgegeven. As donderdag heb ik ook een sollicitatie staan waarvan ik afgelopen maand twijfelde of ik mijn cv en motivatie moest sturen. Ik geloof dat ik het hier wel had verteld. Spannende dagen dus! Ik weet echt niet wanneer mijn eisprong gaat zijn, waarschijnlijk ergens dit weekend.
Dan lijkt het me inderdaad niet dat Gonasi nu nog voor bijwerkingen zorgt. Die 10 dagen zijn al voorbij. Je kan een test doen, mocht die positief zijn, dan test je morgen nog een keer om te kijken of er oploop is... Dan is de kans groot dat het eigen HCG is. Maar je kan ook gewoon netjes op je handen zitten wachten tot de officiële testdatum Ik werd 12 dagen na het zetten Gonasi ongesteld. Maar ik heb geen tp gehad. Wij zitten (nog) niet in dat stadium van het traject.
Volgens mij kan ik me herinneren dat je je twijfel erover uitsprak; 'Wil ik dit wel doen vanwege het traject?' Spannende sollicitatie, ik hoop dat je de nieuwe uitdaging aan mag gaan! Fijn dat de acupunctuur zoveel voor je doet, dat biedt goede hoop!
Ik ben zo bang voor de negatieve test dat ik het eigenlijk nog niet durf. Dus ik denk dat ik het vol ga proberen te houden tot zaterdag of zondag. Maar wat is het moeilijk Ik ben ook bang dat mijn eigen lijf me voor de gek houdt. Dus soms moet je even van je af typen, schrijven. Dat lucht op.
Ja, dat snap ik. Die witte testen zijn altijd zo'n teleurstelling! Van je afschrijven mag altijd. Ik hoop voor je op 2 hele mooie streepjes op je testdatum
Hoi Maria! Af en toe kijk ik nog even op het forum om te kijken hoe het met je gaat. Wat fijn om te lezen dat de terugplaatsing gelukt is. Ik duim voor je!! Ook voor de andere dames hier, ik hoop op positief nieuws voor jullie!
Ik voelde zoveel de afgelopen dagen, dat ik mij niet meer kon inhouden en toch heb getest Maar helaas negatief.. Op 12 dpo. Ik vind het echt bizar hoe je lichaam je voor de gek kan houden Zo'n domper weer.... Dan zal donderdag wel m'n menstruatie doorbeken Even diep ademhalen maar weer en dan door...
Zeker.. M'n vertrouwen krijgt ook iedere maand dat het langer duurt een grotere deuk Maar goed, we houden hoop. Gelukkig start de nieuwe ronde snel!
Ach jeetje wat verdrietig voor jullie. En wat een spanning met nog 2 over, kan ik me voorstellen. Ik duim hard voor jullie!
Vandaag weer voor echo geweest: das pech, eiblaasje weg! Dus feest, want dat betekent dat mijn eisprong is geweest (wauw dit rijmt allemaal, dat ging zelfs nog per ongeluk haha). Mijn man was dit keer mee want hij was vrij, dus dat was fijn. En een eisprong op cd 13 dus voor mijn doen echt mega vroeg. Ben heel benieuwd, we zitten dus maar weer in de wachtstand! En zoals alle keren wil ik eigenlijk pas op NOD testen, maar wie weet wat er gebeurd intussen. Ik beloof en geloof niks haha.
NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (4) Mcjo - 35 jaar - 1e kindje - ronde 30 Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 2 na 2 mk MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 Girly24 - 35 jaar -2e kindje - ronde 2 na BBZ operatie in jan 2025 2 mei (4) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Chaoticgaelle - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Cybelle - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 Blondiecats - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 mei (1) SSFW - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 mei (1) Donna1993 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 mei (1) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 6 mei (1) Dboer - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 7 mei (1) Lenteisfijn - 2de kindje - 35 jaar - ronde 9 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (1) Tortelduif - 35 jaar - 2de kindje - ronde 4 11 mei (0) 12 mei (1) Moestuinvrouwtje - 32 jaar- 1e kindje - 3e pgt/icsi ronde 13 mei (1) Steph199 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 14 mei (0) 15 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 16 mei (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 17 mei (0) 18 mei (0) 19 mei (1) JessicaW- 39 Jaar - 2e Kindje- ronde 7 20 mei (1) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2 mk 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (1) Mcjo - 35 jaar - 1e kindje - Ronde 36 25 mei (0) 26 mei (1) Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - PGT/ICSI 3 27 mei (1) MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 16 28 mei (0) 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (1) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 10 Totaal (24) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (11) Zwanger (5) Ongesteld (7) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Helaas is mijn menstruatie op 2 mei doorgekomen, dit was onze eerste ronde maar was toch ergens emotioneel door spanning, enthousiasme die ik de weken ervoor had. Op dit moment bezig met ronde 2! Mijn nod is 31 mei
Wat ontzettend jammer dat deze ronde niet gelukt is. Dikke knuffel, ik hoop dat het volgende ronde goed mag gaan