Nou, snap je overweging zeker! Idd laatste dagen verwacht woensdag ongesteld te worden en dan eindelijk weer een functionele ronde in
Ja heel ingewikkeld inderdaad en ik vind het ook altijd zo interessant dat dit allemaal kan tegenwoordig. Een hele afvalrace maar na de 1e poging waarbij er uiteindelijk niks overbleef waren poging 2 en 3 echt boven verwachting!
Wat lief! Ja het was vooral heel veel wachten, precies hetgeen waar ik niet goed in ben. Het lijkt soms wel een grote test. Vooral het niet weten hoe het afloopt is pittig. Nu heel enthousiast om weer aan de slag te gaan!! We hebben wel 3 kansen dus wie weet... Jij hebt ook een pittige tijd achter de rug zie ik in je handtekening. En dan ook nog het nieuws dat er meerdere oorzaken kunnen meespelen bij jouw miskramen. Ik kan me zo goed voorstellen dat je niet wilt wachten als je al zoveel narigheid hebt meegemaakt.
NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (0) 2 mei (1) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - 2e ronde 3 mei (1) SSFW - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 mei (0) 5 mei (1) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 6 mei (0) 7 mei (1) Lenteisfijn - 2de kindje - 35 jaar - ronde 9 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (0) 11 mei (0) 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (0) 15 mei (0) 16 mei (1) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2 mk 17 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 18 mei (0) 19 mei (0) 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (0) 25 mei (0) 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (0) 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (1) Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - PGT/ICSI 3 Totaal (6) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Niet echt fijn om jullie welkom te heten als je net uit de vorige ronde komt, maar wel gezellig dat er wat meer kletsgezelschap is. Ik dénk dat mocht deze ronde niet lukken, we hierna een maand overslaan. Anders ben ik op onze vakantie zo rond de 7/8 weken en op mijn misselijkheidshoogtepiek. Maar ik ben benieuwd of ik daar ook nog zo over denk als deze ronde voorbij is. Eind deze week is d-day hier. Dus we mogen aan de bak .
NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (0) 2 mei (1) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - 2e ronde 3 mei (1) SSFW - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 mei (0) 5 mei (1) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 6 mei (0) 7 mei (1) Lenteisfijn - 2de kindje - 35 jaar - ronde 9 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (1) Tortelduif - 35 jaar - 2de kindje - ronde 4 11 mei (0) 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (0) 15 mei (0) 16 mei (1) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2 mk 17 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 18 mei (0) 19 mei (0) 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (0) 25 mei (0) 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (0) 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (1) Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - PGT/ICSI 3 Totaal (8) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
"Leuk" om jullie hier weer te zien! Eindelijk ongesteld geworden (cd37 ) dus op naar hopelijk een normale ronde. In dat geval zou mijn nod 10 mei zijn en dat is de dag dat man en ik een relatie kregen. Zou wel heel romantisch zijn als het raak zou zijn.
NOD lijst 1 t/m 31 mei 2025 ✿ We gaan voor roze! ----------- 1 mei (1) Mcjo - 35 jaar - 1e kindje - ronde 30 2 mei (1) RoosAnne - 36 jaar - 3e kindje - 2e ronde 3 mei (1) SSFW - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 4 mei (0) 5 mei (1) Miireii87 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 6 mei (0) 7 mei (1) Lenteisfijn - 2de kindje - 35 jaar - ronde 9 8 mei (0) 9 mei (0) 10 mei (1) Tortelduif - 35 jaar - 2de kindje - ronde 4 11 mei (0) 12 mei (0) 13 mei (0) 14 mei (0) 15 mei (0) 16 mei (1) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2 mk 17 mei (1) Secret Promise - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 18 mei (0) 19 mei (0) 20 mei (0) 21 mei (0) 22 mei (0) 23 mei (0) 24 mei (0) 25 mei (0) 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (0) 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (1) Maria94 - 30 jaar - 1e kindje - PGT/ICSI 3 Totaal (9) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Vandaag in het ziekenhuis geweest. 2 prachtige eitjes. 1 links van 16mm en 1 rechts van 17. Baarmoederslijmvlies ziet er dik genoeg uit. Ik zet mezelf alvast op het wachtbankje, want morgen prik ik Ovitrelle en gaan we weer bedsporten. Ben zo blij dat nu 2 cyclussen achter elkaar optimale omstandigheden heb! Dit is nieuw. Ik krijg weer goede hoop dat het nog mag lukken
Heel fijn! En die positieve mindset zal misschien ook wel helpen De eerste op het wachtbankje is alweer een feit Hoop echt op een super vruchtbaar lijstje dit keer!!
Ik heb gister bloed geprikt voor onze afspraak bij de kliniek volgende week. Ik merk dat het mij nu best veel spanning begint op te leveren. Ik ben zo bang dat het allemaal niet meer kan en dat ik mijn vriend moet teleurstellen. Ben gewoon bang voor de uitslag.. Woensdag heb ik weer acupunctuur. Ik hoop dat mijn eitje nog eventjes op zich laat wachten. Vorige ronde was het al op dag 11. Aan de andere kant mag hij ook wel eerder komen, misschien kunnen we dan ook eerder beginnen met de hulp vanuit de kliniek. Lekker dubbel dus we gaan het maar weer zien.
Logisch dat het spannend voor je is nu het dichterbij komt. Het gaat je in ieder geval duidelijkheid opleveren en bij het overgrote deel is er met wat hulp genoeg voor elkaar te krijgen
Ik ben het helemaal eens met de dames hierboven. Het is ook super logisch dat je de spanning nu begint te voelen.. Nog even volhouden.. Hopelijk is er snel duidelijkheid en een mooi plan van aanpak! Of beter nog: Is dat helemaal niet meer nodig, omdat je positief getest hebt
Ik heb toch nog weer even advies nodig. Ik heb gister een manager gesproken van een andere locatie van de instelling waar ik werk. Hij is opzoek naar een senior begeleider. Het lijkt mij hartstikke leuk om te doen, betere diensttijden, leuke cliënten, iets meer loon, dichterbij huis. Alleen, ik ga natuurlijk dat traject in. Straks ben ik snel zwanger, dan ben ik ook snel weer weg van die locatie (tijdelijk, dat wel) anderzijds kan het ook nog maanden duren voor ik een positieve test krijg. Moet ik hier dan wel aan beginnen? Ik heb gewoon een vast contract en dat veranderd niet, ook niet wanneer ik van functie zou veranderen. Maar ik zit zo in twijfel...