NOD lijst 1 t/m 30 april 2025 We gaan voor roze! 1 April (0) 2 April (0) 3 April (0) 4 April (0) 5 April (0) 6 April (0) 7 April (0) 8 April (1) BFRP - 2e kindje - 36 jaar - ronde 1 9 April (0) 10 April (0) 11 April (0) 12 April (0) 13 April (0) 14 April (0) 15 April (0) 16 April (0) 17 April (0) 18 April (0) 19 April (0) 20 April (0) 21 April (0) 22 April (0) 23 April (0) 24 April (0) 25 April (0) 26 April (0) 27 April (0) 28 April (0) 29 April (0) 30 April (0) Totaal (1) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik lees vast mee, invullen doe ik wat later. Na een late miskraam in november is mijn cyclus wat aan het stabiliseren. Ik verwacht mijn menstruatie op 8 maart en dan gaan we er weer voor. Ik vind het doodeng
Bizar hè! Had vorige maand ook de gynaecoloog gebeld. Mocht deze maand nog afwachten anders langskomen maar nu weer op dag 14 eisprong gelukkig ipv dag 6 Dus ik verwacht nu weer een normale cyclus en hopelijk blijft dat dan zo Jullie gaan voor 3e kindje? Wat leuk! Duurde het bij de eerste twee kindjes lang of viel dat mee?
NOD lijst 1 t/m 30 april 2025 We gaan voor roze! 1 April (0) 2 April (0) 3 April (0) 4 April (0) 5 April (0) 6 April (0) 7 April (0) 8 April (2) BFRP - 2e kindje - 36 jaar - ronde 1 Caithxxx- 3e kindje - 35 jaar - ronde 12, IUI2 9 April (0) 10 April (0) 11 April (0) 12 April (0) 13 April (0) 14 April (0) 15 April (0) 16 April (0) 17 April (0) 18 April (0) 19 April (0) 20 April (0) 21 April (0) 22 April (0) 23 April (0) 24 April (0) 25 April (0) 26 April (0) 27 April (0) 28 April (0) 29 April (0) 30 April (0) Totaal (2) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Oef snap ik! Hopelijk stabiliseert idd je cyclus weer en is het jullie gauw gegund. Maar snap dat het doodeng is
Hier wel vast op de lijst. Deze ronde is afgebroken, ivm groei van 2 eitjes. Ik heb echter contra-indicatie voor een tweelingzwangerschap, waardoor IUI niet door kan en mag gaan. Als m'n cyclus niet al te veel van de leg raakt verwacht ik dat m'n volgende NOD 8 april is. Kan nog iets verschuiven. Dan een ronde zonder hormonen. Gyn is optimistisch. (Ik niet)
Bizar. Kan dan ook nooit een goede eisprong zijn geweest lijkt mij. Wel hele verdrietige situatie. Ja klopt. Mijn eerste was ongepland op mijn 19e en voor mijn 2e een half jaar. Ben heel benieuwd of we een 3e wondertje mogen krijgen. Vind het wel weer spannend. Mijn jongste is ook alweer 6. Ik had mijn kinderwens ook afgesloten maar dacht mijn man anders over hahaha
Ah balen! Lijkt me juist leuk ook een tweeling! Kreeg je uit jezelf geen eisprong dat je hormonen gebruikte of wat is de reden ervan?
NOD lijst 1 t/m 30 april 2025 We gaan voor roze! 1 April (0) 2 April (0) 3 April (0) 4 April (0) 5 April (0) 6 April (0) 7 April (0) 8 April (2) BFRP - 3e kindje - 36 jaar - ronde 1 Caithxxx- 3e kindje - 35 jaar - ronde 12, IUI2 9 April (0) 10 April (0) 11 April (0) 12 April (0) 13 April (0) 14 April (0) 15 April (0) 16 April (0) 17 April (0) 18 April (0) 19 April (0) 20 April (0) 21 April (0) 22 April (0) 23 April (0) 24 April (0) 25 April (0) 26 April (0) 27 April (0) 28 April (0) 29 April (0) 30 April (0) Totaal (2) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ja maar m'n jongste is een prematuur en na haar geboorte kreeg ik een longembolie. Plus al 2 keizersnedes + 1 operatie aan baarmoeder. Dus ik moet preventief antistolling spuiten als ik zwanger raak. Brengt ook weer risico's mee. Ik heb endometriose en adenomyose dus was voor ons belangrijk om snel door te pakken voor een 3e. Jongste kwam ook pas na ruim 2 jaar en IUI, dus wisten ook dat het niet makkelijk gaat. Adenomyose is na m'n jongste snel verergerd. Waardoor we eigenlijk ook geen jaar meer zouden kunnen wachten met onze kinderwens (baarmoeder moet er na deze uit). Logisch gevolg was dat de "succesfactor" bij dochter nu weer toegepast werd. Helaas reageer ik nu al megagoed op de laagste dosering, incl allergische reacties. Dus vanaf volgende ronde mogen we wel de trigger spuiten maar niet meer om de eitjes op te wekken.
Jeetje wat heftig! Hoop dat jullie 3e kindje niet zo lang op zich laat wachten. Moet je ook weer een keizersnede? Ja alles is al weg dus we moeten ook alles weer opnieuw aanschaffen... leuk die ideeën van mn man hahaha hij hoopt ook heel erg op een zoontje dus ik hoop dat ik hem dat kan geven.
Ja ik moet idd weer een keizersnede dan Haha ja snap ik. Tijd zal het leren idd! Tussen m'n 2 meiden zit 11 jaar, ik had gelukkig nog wel een en ander. Desondanks wel minder impulsdingen dan dat ik bij de oudste had hoor.
Haha wat mooi! Ook weer spannend! Hoe oud is je oudste nu? Wij hebben er straks ook flink leeftijdsverschil tussen. Ik durfde het ook jaren niet aan. Ik denk dat de eisprong wel oke was (flinke ei pijn wel gehad) maar qua innesteling is er dan niks mogelijk maar we waren bewust ook nog niet bezig. Ik had echt even tijd nodig en ook qua misselijkheid (ik heb droge hg met zwangerschappen) kon ik het even niet aan.
Hahaha ja met een 2e en 3e word je een stuk makkelijker. Word met je keizersnede gelijk baarmoeder verwijderd ook of doen ze dat niet? Weet niet of dat kan... Mijn oudste is bijna 16 als ik dit zo typ realiseer ik mij hoe groot ze alweer is... bizar eigenlijk. Waarom durfde je het niet eerder aan als ik vragen mag? Ja snap dat je het dan even op een pauze zet, heel logisch je lichaam moet ook even herstellen
Vermoed van niet ivm antistolling ook. En doen ze volgens mij ook liever onder narcose en dat is niet wat ik zelf wil na de bevalling. Daarnaast wil ik ook gewoon meteen een schoonmaak van de endometriose.